Home

Beantwoord: Ervaring met Sunweb

7 Reacties
  • Chios fanaat Auteur
    Levensgenieter
    Reacties: 5

16 oktober 2017, 18:38

Ik heb dit jaar ervaren wat je aan Sunweb hebt als er problemen optreden bij het reisschema. Nou vergeet het maar, ze waren er niet.

P.Bierings
    Gemarkeerd als antwoord: Tessa op 17 oktober 2017, 11:37

Jammer om te lezen dat dit jullie ervaring is met Sunweb.

Voor meer informatie over onze klachtenprocedure verwijs ik je naar onze website

Bekijk origineel
  • Chios fanaat Auteur
    Levensgenieter

16 oktober 2017, 18:39

Ze laten je in de kou staan
  • TessaTessa Antwoord
    Moderator
    Reacties: 2468

17 oktober 2017, 11:37

Jammer om te lezen dat dit jullie ervaring is met Sunweb.

Voor meer informatie over onze klachtenprocedure verwijs ik je naar onze website
    ~Turn your dreams into reality~
  • Chios fanaat Auteur
    Levensgenieter

17 oktober 2017, 12:58

Ze zijn zo slim bij Sunweb dat ik van de belangrijkste mededeling geen zwart op wit bewijs heb dat hebben ze nl. per telefoon gevraagd. Of ik van 8 Sept naar 4 Sept de vertrekdatum wilde wijzigen dan had ik aansluiting en hoefde niet te overnachten op Lesbos. Daar aangekomen kregen we te horen dat we een overnachting plus een dag tot 'savonds 20.00u op Lesbos moesten doorbrengen. Slim gespeeld.
  • Chios fanaat Auteur
    Levensgenieter

20 oktober 2017, 15:49

Ik heb met een kennis die jurist is over mijn slechte ervaring met Sunweb gesproken. Deze bevestigede dat Sunweb bewust over het verzetten van de vertrekdatum, dit telefonisch heeft gedaan zodat ik geen bewijs heb over de toezegging dat ik aansluiting zou hebben op Lesbos.
  • TessaTessa
    Moderator
    Reacties: 2468

20 oktober 2017, 18:35

Chios fanaat schreef:

Ik heb met een kennis die jurist is over mijn slechte ervaring met Sunweb gesproken. Deze bevestigede dat Sunweb bewust over het verzetten van de vertrekdatum, dit telefonisch heeft gedaan zodat ik geen bewijs heb over de toezegging dat ik aansluiting zou hebben op Lesbos.

Ik wil je graag doorverwijzen naar mijn collega's van de afdeling Customer Support. Je kunt een email sturen naar customersupport@sunweb.nl met je bevindingen. Zij nemen je klacht dan in behandeling. Via het Sunweb forum is dit helaas niet mogelijk.
    ~Turn your dreams into reality~
  • Chios fanaat Auteur
    Levensgenieter

20 oktober 2017, 22:47

Ik heb een brief aan Sunweb geschreven met daarin het drama van de heen een terug reis. Er was zelfs bij de hostess op Chios geen klachten formulier aanwezig, maar deze dame was zo vriendelijk om mijn klacht aan te melden bij Sunweb. Naar aanleiding van mijn brief ben ik gebeld en kreeg de mededeling dat alles volgens de wet was verlopen. En als coulance kon ik 50euro p.p korting krijgen op mijn volgende reis. Ik heb hierover ook een brief geschreven naar het reisprogramma van omroep MAX.
  • Chios fanaat Auteur
    Levensgenieter

25 oktober 2017, 11:21

Ik blijf mensen in mijn omgeving mijn ervaring met Sunweb vertellen. En die schrikken ervan hoe Sunweb omgaat met klanten die al jaren lang hun vakantie boeken bij Sunweb. Al pratende hierover hoor ik steeds meer mensen met ook slechte ervaringen bij calamiteiten. En dan kun je pas de organisatie beoordelen.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)