Home

Beantwoord: Foutmelding Mijn Sunweb

1 Reactie
  • Alessia Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 0

    14 mei 2016, 17:19

    Ho allemaal. Ik heb net een vakantie geboekt. Ik heb alles netjes via de email binnen gekregen behalve mijn inloggegevens. Wel mijn inloggnaam niet het wachtwoord. Als ik deze wilt opvragen via de email krijg ik een melding dat mijn mailadres niet geregistreerd sta. En als ik wil registreren krijg ik een melding dat mijn mailadres al bestaat. Wie kan mij helpen? Dankje !
    Gemarkeerd als antwoord: op 16 mei 2016, 14:33

    Goedemiddag Alessia, wat leuk dat je een vakantie hebt geboekt! Dit is inderdaad een bekend probleem waar we momenteel mee te kampen hebben. Onze IT afdeling werkt hard aan een oplossing hiervoor. Als wij je in de tussentijd ergens mee kunnen helpen dan kun je het beste telefonisch of per mail contact met ons opnemen. Excuses voor het ongemak :S

    Bekijk origineel
  • Antwoord
    Reacties: 0

    16 mei 2016, 14:33

    Goedemiddag Alessia, wat leuk dat je een vakantie hebt geboekt! Dit is inderdaad een bekend probleem waar we momenteel mee te kampen hebben. Onze IT afdeling werkt hard aan een oplossing hiervoor. Als wij je in de tussentijd ergens mee kunnen helpen dan kun je het beste telefonisch of per mail contact met ons opnemen. Excuses voor het ongemak :S

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen