Home

Beantwoord: Kan ik een persoon bijboeken?

2 Reacties
  • Marjoline Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

19 juni 2017, 21:11

Mijn zoon wil graag ook naar hetzelfde hotel waar zijn twee vrienden verblijven.
    Zouden jullie kunnen kijken of hij daar ook heen kan ( is in Spanje) en dan kan slapen bij hen op de kamer... De twee vrienden hebben al geboekt, maar misschien dat op hun kamer een derde persoon erbij kan.
    En natuurlijk de vliegreis.
    Naam hotel en de gegevens geef ik liever persoonlijk door. Maar ben benieuwd of dit kan.
    Had eerst gebeld, maar helaas waren jullie niet meer te bereiken.

Vriendelijke groet
    Gemarkeerd als antwoord: Tessa op 20 juni 2017, 12:35

Beste Marjoline, leuk dat je zoon mee wil op vakantie. Het forum is een openbare site en is helaas niet bedoeld voor vragen over bestaande boekingen, beschikbaarheid, prijzen en offertes. Heb je een vraag over één van deze onderwerpen dan kun je telefonisch contact met ons opnemen via ons telefoonnummer 0900-0290 (70 c per gesprek, maandag- vrijdag 09.00 - 20.00 uur en zaterdag 10.00 - 17.00 uur) of een e-mail sturen aan info@sunweb.nl onder vermelding van het boekingsnummer.

Bekijk origineel
  • TessaTessa Antwoord
    Moderator
    Reacties: 2468

20 juni 2017, 12:35

Beste Marjoline, leuk dat je zoon mee wil op vakantie. Het forum is een openbare site en is helaas niet bedoeld voor vragen over bestaande boekingen, beschikbaarheid, prijzen en offertes. Heb je een vraag over één van deze onderwerpen dan kun je telefonisch contact met ons opnemen via ons telefoonnummer 0900-0290 (70 c per gesprek, maandag- vrijdag 09.00 - 20.00 uur en zaterdag 10.00 - 17.00 uur) of een e-mail sturen aan info@sunweb.nl onder vermelding van het boekingsnummer.
    ~Turn your dreams into reality~
  • Marjoline Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

20 juni 2017, 17:50

Okee dankjewel

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)