Home

Beantwoord: Transavia: hoeveel bagage mag ik meenemen op vakantie?

205 Reacties
  • wosterman
    Levensgenieter
    Reacties: 6

29 juli 2015, 14:29

verwijdert
  • worrywot Antwoord
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 4

19 februari 2016, 16:54

Wij hebben een bag gebookt voor 20 kg en we mag ook 10 kg (wat ik begrijp)- kan wij de bag van 10 kg ook inchecken?
    Bedankt
  • Auteur
    Reacties: 0

19 februari 2016, 18:04

worrywot schreef:

Wij hebben een bag gebookt voor 20 kg en we mag ook 10 kg (wat ik begrijp)- kan wij de bag van 10 kg ook inchecken?
    Bedankt

Ik zou dit voor de zekerheid navragen als je gaat inchecken. Zorg er wel voor dat je trolley of weekendtas aan de juiste afmetingen voldoet. Wie weet is het geen probleem dan! ;)
  • Aaike
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

15 augustus 2016, 13:31

samen met een vriendin ga ik morgen met Transavia naar Spanje vliegen, wij mogen alleen handbagage meenemen (van 10 kilo max) maar mijn koffer is net 0,5 kilo te zwaar wordt dit dan naar beneden afgerond (zodat het gratis blijft) of naar boven waardoor ik €10 moet betalen?
  • Auteur
    Reacties: 0

15 augustus 2016, 13:48

Aaike schreef:

samen met een vriendin ga ik morgen met Transavia naar Spanje vliegen, wij mogen alleen handbagage meenemen (van 10 kilo max) maar mijn koffer is net 0,5 kilo te zwaar wordt dit dan naar beneden afgerond (zodat het gratis blijft) of naar boven waardoor ik €10 moet betalen?

Hoi Aaike, aan de handbagage zit een maximum van 10 kilo. Overbagagetarief geldt alleen voor de ruimbagage. Je kunt het proberen of ze niet te moeilijk doen over die halve kilo extra, maar het kan zijn dat je er iets uit moet halen. Fijne vakantie! :cool:

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen