Home

Beantwoord: App. Barceló Royal Beach

4 Reacties
  • inge Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 0

3 juli 2013, 15:45

Hallo,

Wie kan mij vertellen wat in dit hotel het verschil is tussen halfpension en all inclusive. Is dit alleen de drank?

Gr Inge
    Gemarkeerd als antwoord: chantal op 3 juli 2013, 15:53

Welkom op ons forum Inge!

Het verschil tussen halfpension en all inclusive leg ik je graag uit:)
    Halfpension is alleen ontbijt en diner. Bij het ontbijt krijg je wel drinken en bij het diner betaal je hier vaak apart voor.
    All inclusive houdt in alle maaltijden (ontbijt, lunch, diner, snacks) en alle drankjes met uitzondering van sommige alcoholische dranken of na een bepaald tijdstip. De beschrijving kan je terugvinden onder het kopje 'verzorging' bij de accommodatie.

Ik heb jouw topic aangepast. Nu is jouw vraag voor iedereen eenvoudig terug te vinden;)

Ik wens je nog veel plezier op ons forum!

Zie ook:

Bekijk origineel
  • chantalchantal Antwoord
    Moderator
    Reacties: 723

3 juli 2013, 15:53

Welkom op ons forum Inge!

Het verschil tussen halfpension en all inclusive leg ik je graag uit:)
    Halfpension is alleen ontbijt en diner. Bij het ontbijt krijg je wel drinken en bij het diner betaal je hier vaak apart voor.
    All inclusive houdt in alle maaltijden (ontbijt, lunch, diner, snacks) en alle drankjes met uitzondering van sommige alcoholische dranken of na een bepaald tijdstip. De beschrijving kan je terugvinden onder het kopje 'verzorging' bij de accommodatie.

Ik heb jouw topic aangepast. Nu is jouw vraag voor iedereen eenvoudig terug te vinden;)

Ik wens je nog veel plezier op ons forum!

Zie ook:
    Herinner je gister, droom over morgen, maar leef vandaag.
  • henk.winters
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 2

4 augustus 2014, 20:34

lift hotel all incl. ..is super

voor weinig geld heb je veel ..en hotel net buiten dorp
    henk winters
  • Spikey80
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

26 augustus 2017, 22:10

Dus zijn desserts ook gratis bij half pension?
  • Cher ECher E
    Moderator
    Reacties: 263

28 augustus 2017, 14:17

Goedemiddag Spikey en welkom op ons forum!

Normaal gesproken is dit wel van toepassing, aangezien alle maaltijden in buffetvorm wordt gereserveerd.
    Ik ben benieuwd of er toevallig forumleden zijn die hier ervaring mee hebben???

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)