Home

Beantwoord: Hotel Park: All Inclusive

6 Reacties
  • kesling Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 2

15 december 2016, 18:27

tot hoe laat is de allinclusive formule voor hotel Park in Bijela, Montenegro van toaspssing?
    Gemarkeerd als antwoord: Tessa op 22 december 2016, 14:09

Beste Pieter,

In de bijlage vind je een overzicht van het all inclusive programma in Hotel Park

Bekijk origineel
  • Cher ECher E
    Moderator
    Reacties: 280

15 december 2016, 19:22

Goedenavond Kesling en welkom op ons forum!

Wat leuk dat je interesse hebt in onze nieuwe bestemming Montenegro :8. Wat precies de tijden zijn van Hotel Park is nog onduidelijk maar dit kan ik wel voor je navragen bij onze inkoopafdeling. En zodra ik antwoord heb, geef ik dat meteen door. Vind je dat goed?
  • kesling Auteur
    Nieuwe reiziger

15 december 2016, 19:43

kesling schreef:

tot hoe laat is de allinclusive formule voor hotel Park in Bijela, Montenegro van toaspssing?

ja ik hoor het graag waarvoor dank

mvrgr
    pieter
  • kesling Auteur
    Nieuwe reiziger

20 december 2016, 16:21

Cher E schreef:

Goedenavond Kesling en welkom op ons forum!

Wat leuk dat je interesse hebt in onze nieuwe bestemming Montenegro :8. Wat precies de tijden zijn van Hotel Park is nog onduidelijk maar dit kan ik wel voor je navragen bij onze inkoopafdeling. En zodra ik antwoord heb, geef ik dat meteen door. Vind je dat goed?

goede middag Cher
    heb je al iets gehoord van de inkoper?
    bedankt bij voorbaat
    mvrgr
    pieter
  • Linsey.Linsey.
    Moderator
    Reacties: 334

20 december 2016, 17:49

Helaas nog niet Pieter! :(

Ik zal nog even een reminder sturen en daarna hoop ik je snel een antwoord te kunnen geven..
    Traveling. It leaves you speechless, then turns you into a storyteller.
  • TessaTessa Antwoord
    Moderator
    Reacties: 2515

22 december 2016, 14:09

Beste Pieter,

In de bijlage vind je een overzicht van het all inclusive programma in Hotel Park

~Turn your dreams into reality~
  • Armi
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

15 mei 2018, 17:34

Beste Sunweb, afgelopen weekend hebben wij een mooie reis geprobeerd te boeken; namelijk een familiereis richting Montenegro via...ja...Subweb. Helaas kon de reis door omstandigheden aan jullie kant niet voltooid worden. Wij zijn afgelopen maandag via de mail daarover bericht en de situatie is toegelicht. Wij wilden alsnog de reis voltooien en waren bereid daar meer voor te betalen maar wilden graag alsnog in aanmerking komen voor de mid sale die afgelopen weekend van kracht was. Helaas was dat niet mogelijk en na meerdere pogingen van onze kant bleef het bij een technische antwoord: ons systeem kan de korting niet meer verwerken! Erg jammer Sunweb; dat jullie deze nieuwe klanten niet tegemoet wilden komen. Erg jammer maar wij op zoek naar een andere mooie reis. Jullie hadden ons als klant kunnen verwelkomen; wederom..jammer!

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen