Home

Beantwoord: Auto huren op Corfu

3 Reacties
  • JennLovePhanToM Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

17 juni 2017, 10:06

Is het mogelijk een Jimny te huren voor 2 dagen en deze te laten bezorgen in Agios Gordios?
    Gemarkeerd als antwoord: Marinda op 17 juni 2017, 13:25

Hallo!

Het is zeker mogelijk om een Jimmy te huren op Corfu! Dit kan je makkelijk bij de reisleiding doen als je dat wilt. Ik raad je aan om naar de welkomst bijeenkomst te gaan. De reisleiding kan je dan alle informatie geven! :D

Groetjes Marinda

Bekijk origineel
  • MarindaMarinda Antwoord
    Moderator
    Reacties: 686

17 juni 2017, 13:25

Hallo!

Het is zeker mogelijk om een Jimmy te huren op Corfu! Dit kan je makkelijk bij de reisleiding doen als je dat wilt. Ik raad je aan om naar de welkomst bijeenkomst te gaan. De reisleiding kan je dan alle informatie geven! :D

Groetjes Marinda
    Voor vakanties zijn twee recepten die succes verzekeren, ze moeten helemaal anders zijn dan anders, of precies als altijd.
  • JennLovePhanToM Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

17 juni 2017, 16:04

Dat gaan we doen als we arriveren over 3 weken! Dank je voor je reactie.
  • Reacties: 0

19 juni 2017, 12:36

JennLovePhanToM schreef:

Is het mogelijk een Jimny te huren voor 2 dagen en deze te laten bezorgen in Agios Gordios?

Ik heb zelf 2 jaar geleden een Suzuki Jimmy gehuurd in Agios Gordios, dit is dus zeker mogelijk! ;)

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen