Home

Beantwoord: Autohuur Malia?

4 Reacties
  • Francois Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

24 augustus 2014, 12:09

Wij willen graag een auto voor 1 of 2 dagen huren in Malia. We lezen echter zoveel dingen waar je op moet letten (Bijv. verzekeringen en tanken (schijnt dat je dat zelf niet mag doen)), dat we door de bomen het bos
    niet meer zien. Iemand ervaring met een autoverhuurbedrijf zonder problemen achteraf ?

Hoe zit het met de Borg en kan dat ook gewoon contant betaald worden in Kreta ?
    Gemarkeerd als antwoord: Eline. op 25 augustus 2014, 14:43

Leuk dat jullie al bijna op vakantie gaan! Ter plaatse heb je inderdaad meerdere mogelijkheden om een auto te huren. De tips van Jan en Anja zijn zeker goede tips. Als je er niet uitkomt, de reisleiding ter plaatse kan jullie ook helpen. Alvast een fijne vakantie.

Bekijk origineel
  • JanJ
    Nieuwe reiziger

24 augustus 2014, 20:59

Ik heb het via een Nederlands bedrijfje gedaan : http://www.crete-holidays.net/autoverhuur_nl.html . De prijs is goed en alles was all inclusive (behalve benzine natuurlijk) Ik had wel een aantal vragen en die hebben ze allemaal netjes beantwoord via de mail. Hoe het bevallen is kan ik je pas over 2 weken melden aangezien we morgen vertrekken

suc6!
  • AnjaMeijers
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 106

24 augustus 2014, 22:50

Wij hebben op aanraden van mensen met ervaring een auto ter plekke gehuurd. Alles was prima geregeld. Deze zaak ligt op de hoek van waar je naar het appartementencomplex Parthenis Beach gaat.
  • Francois Auteur
    Nieuwe reiziger

25 augustus 2014, 10:17

JanJ schreef:

Ik heb het via een Nederlands bedrijfje gedaan : http://www.crete-holidays.net/autoverhuur_nl.html . De prijs is goed en alles was all inclusive (behalve benzine natuurlijk) Ik had wel een aantal vragen en die hebben ze allemaal netjes beantwoord via de mail. Hoe het bevallen is kan ik je pas over 2 weken melden aangezien we morgen vertrekken

suc6!

We vertrekken zelf ook overmorgen, dus we zijn ons al eens flink aan het oriënteren!
  • Eline. Antwoord
    Globetrotter
    Reacties: 718

25 augustus 2014, 14:43

Leuk dat jullie al bijna op vakantie gaan! Ter plaatse heb je inderdaad meerdere mogelijkheden om een auto te huren. De tips van Jan en Anja zijn zeker goede tips. Als je er niet uitkomt, de reisleiding ter plaatse kan jullie ook helpen. Alvast een fijne vakantie.
    Mensen zijn vrolijker als ze op vakantie gaan!

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen