Home

Beantwoord: Bedenktijd bij Sunweb

1 Reactie
  • Tenten49 Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 0

16 februari 2017, 15:12

Ik wil best nu een vakantie in september boeken, om te voorkomen dat hotel Sama geen plaats meet heeft, maar gezien mijn fysieke situatie op dit moment kan ik niet zo ver vooruit plannen. Vandaar mijn vraag.
    Gemarkeerd als antwoord: Marinda op 16 februari 2017, 16:09

Goedemiddag en welkom op ons forum!

Goed dat je hier navraag over doet! Als jouw vertrekdatum buiten de 10 weken ligt dan heb je standaard 3 dagen bedenktijd. In overleg kunnen we de bedenktijd altijd nog iets verlengen.
    Houdt er wel rekening mee dat de reis direct beschikbaar moet zijn. Wanneer de kamers alleen te boeken zijn op aanvraag, heb je helaas geen bedenktijd.

Groetjes Marinda

Bekijk origineel
  • MarindaMarinda Antwoord
    Moderator
    Reacties: 606

16 februari 2017, 16:09

Goedemiddag en welkom op ons forum!

Goed dat je hier navraag over doet! Als jouw vertrekdatum buiten de 10 weken ligt dan heb je standaard 3 dagen bedenktijd. In overleg kunnen we de bedenktijd altijd nog iets verlengen.
    Houdt er wel rekening mee dat de reis direct beschikbaar moet zijn. Wanneer de kamers alleen te boeken zijn op aanvraag, heb je helaas geen bedenktijd.

Groetjes Marinda
    Voor vakanties zijn twee recepten die succes verzekeren, ze moeten helemaal anders zijn dan anders, of precies als altijd.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)