Home

Vraag: Donderdag naar Kos stad

2 Reacties
  • Sharonm Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 0

17 augustus 2015, 23:18

Hallo,

Zijn er hier mensen aanwezig die recent op Kos-stad zijn geweest?
    Ik ga samen met een vriendin donderdag voor 8 dagen naar Kos-stad. Is dit aan te raden? Hebben wij hier last van alle vluchtelingen? En zijn de terrassjes en kroegen gewoon druk bezocht?
  • Uncle sjohie
    Levensgenieter
    Reacties: 7

18 augustus 2015, 10:00

Sharonm schreef:

Hallo,

Ik ga samen met een vriendin donderdag voor 8 dagen naar Kos-stad. Is dit aan te raden? Hebben wij hier last van alle vluchtelingen? En zijn de terrassjes en kroegen gewoon druk bezocht?

Die zijn er weinig op dit forum. Ik/wij hadden ook diverse vragen hierover, omdat we as zondag gaan, en de antwoorden hebben we niet op dit forum gevonden of van Sunweb gekregen. Ik zou even op een site als tripadvisor kijken bij de recente reviews van het hotel/resort/complex wat jullie hebben geboekt, en/of direct contact opnemen met de locatie per email, dat hebben wij gedaan.

Maar goed, op basis van de nieuwsbeelden kan je wel zien dat er in Kos-stad rondom de haven en in het centrum richting het politiebureau aardig wat vluchtelingen zijn. Ze doen verder niemand kwaad, maar je gaat ze echt wel zien, en niet een paar ook. De verwerking gaat steeds beter, maar de enige plek waar wel eens de vlam in de pan slaat is bij het politiebureau, waar ze uren lang in de brandende Griekse zon moeten wachten om geregistreerd te worden. Daar moet je dus duidelijk niet even de ramptoerist gaan spelen, dan kon je wel eens in wat vervelends terecht komen.

Ook staat er wel aardig wat info op de met sunweb naar kos facebook pagina.
  • Napoleon en Queen Elisabeth
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

29 september 2018, 20:09

Uncle sjohie schreef:

Sharonm schreef:

Hallo,

Die zijn er weinig op dit forum. Ik/wij hadden ook diverse vragen hierover, omdat we as zondag gaan, en de antwoorden hebben we niet op dit forum gevonden of van Sunweb gekregen. Ik zou even op een site als tripadvisor kijken bij de recente reviews van het hotel/resort/complex wat jullie hebben geboekt, en/of direct contact opnemen met de locatie per email, dat hebben wij gedaan.

Maar goed, op basis van de nieuwsbeelden kan je wel zien dat er in Kos-stad rondom de haven en in het centrum richting het politiebureau aardig wat vluchtelingen zijn. Ze doen verder niemand kwaad, maar je gaat ze echt wel zien, en niet een paar ook. De verwerking gaat steeds beter, maar de enige plek waar wel eens de vlam in de pan slaat is bij het politiebureau, waar ze uren lang in de brandende Griekse zon moeten wachten om geregistreerd te worden. Daar moet je dus duidelijk niet even de ramptoerist gaan spelen, dan kon je wel eens in wat vervelends terecht komen.

Ook staat er wel aardig wat info op de met sunweb naar kos facebook pagina.

Wij komen net terug van Kos ,hadden mooi weer, niets opvallends gezien .
    We een paar vluchtelingen in de verte gezien . en ergensaan een de kust een 10 tal reddings vesten, wat oude opgeslagen boten ...
    Maar ja , net als voor henz, was er voor ons geen plaats in ons Hotel ...
    Wel was er onderdak voor ons in een simpel Hotelletje , dat was voor hen een paleis geweest ..
    Dus .....
    We zijn rijk in Nederland.
    Piet Schotvanger

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen