Home

Beantwoord: een vraag over bedden

3 Reacties
  • omaloulou1 Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 3

17 juni 2017, 19:29

Wij zijn sinds donderdag nacht terug uit Rhodos.
    Het hotel was prima en schoon geen probleem, maar nu.......
    Vanaf het begin kregen wij s nachts jeuk dus dachten wij muggen.
    Maar mooi niet geen mug te zien, op een gegeven moment zat mijn hoofd
    met bulten en ook begon het op armen en benen.
    Mijn man kreeg er ook nog grote schijven bij.
    Wij snapte er niets van.
    Totdat ik vrijdag mijn vriendin aan de telefoon had en die zei gelijk....
    het zijn wantsen, het plaatje was na het google compleet.
    De zwarte stippen (ik dacht eerst vlooien) maar dat waren ze niet.
    Ook aan het strand en zwembad kwamen de bulten opzetten, en wat
    blijkt, dat zelfs een paar uur nadat de wantsen je hebben gepakt komen de zwellingen.
    Voor ons was het een mysterie maar nu niet meer.
    Dit heeft onze vakantie dusdanig verpest kan je wel zeggen, al die jeuk en niks hielp,
    zelfs nu hebben wij nog de na weeen er van.
    Het probleem is dat er na ons weer mensen op dat bed en kussen gaan liggen,
    moet er niet aan denken.
    Als wij dat hadden geweten had ik ze daar gewaarschuwd maar helaas.
    Als touroperator zou ik dit wel doorgeven.
    Met vriendelijke groet,
    Eleonora Favier
    Gemarkeerd als antwoord: Tessa op 19 juni 2017, 12:45

Beste Eleonara, oei dat is vervelend! Maar wij zijn er als reisorganisatie uiteraard niet van op de hoogte of een bed bedwantsen heeft of niet. Heb je hier ter plaatse melding van gemaakt bij de receptie of bij onze reisleiding? Je kunt dan worden overgeplaatst of de matrassen en kussens worden zo snel mogelijk vervangen. Achteraf kunnen we hier helaas niet zoveel meer mee. Mocht je hierover nog een klacht willen indienen dan kan dit uiteraard. Hoe je dit kunt doen lees je hier

Bekijk origineel
    omaloulou
  • TessaTessa Antwoord
    Moderator
    Reacties: 2486

19 juni 2017, 12:45

Beste Eleonara, oei dat is vervelend! Maar wij zijn er als reisorganisatie uiteraard niet van op de hoogte of een bed bedwantsen heeft of niet. Heb je hier ter plaatse melding van gemaakt bij de receptie of bij onze reisleiding? Je kunt dan worden overgeplaatst of de matrassen en kussens worden zo snel mogelijk vervangen. Achteraf kunnen we hier helaas niet zoveel meer mee. Mocht je hierover nog een klacht willen indienen dan kan dit uiteraard. Hoe je dit kunt doen lees je hier
    ~Turn your dreams into reality~
  • omaloulou1 Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 3

19 juni 2017, 15:18

Hallo Tessa, Ik begrijp dat jullie dat niet kunnen weten. Wij hadden geen idee wat het was omdat wij ook niets zagen. Dit zal ons ook niet een tweede keer overkomen. Ook had ik nog nooit van bedwantsen gehoord helaas. Alleen bij thuis komst door een vriendin die het wel wist klopte het plaatje van ....... zwarte pikkeltjes, pas uren later bij zee of zwembad de zwellingen. Nee hoor ik dien geen klacht in, het hotel was schoon en goed, vindt het alleen vervelend dat zij daar niets van weten en voor de volgende gasten.
    omaloulou
  • KioraKiora
    Moderator
    Reacties: 106

19 juni 2017, 19:09

Beste Eleonora,

Dat kan ik me goed voorstellen. Het is ook zeer vervelend!
    Uiteraard geven wij dit wel door aan de desbetreffende afdeling zodat zij contact op kunnen nemen met het hotel.
    ~ Live your life by a compass, not a clock

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)