Home

Beantwoord: Hotel Grand Blue Beach op Kos

908 Reacties
  • Adje1963 Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

24 december 2014, 19:16

Ik zou graag willen weten of dit Hotel 100% klaar is in onze vakantieperiode ( aug/sept 2015)
    Gemarkeerd als antwoord: Sylvana op 13 juli 2015, 17:24

Beste forum gebruikers. Een kleine toevoeging op Greetwill ( 13 juli 2015 14.47). Als er aantoonbaar iets niet in orde is wat niet opgelost kan worden in het hotel, dan kijken wij graag naar een oplossing buiten het hotel. Ook hebben wij weer wat nieuwe foto's gehad. Ik heb ze in mijn berichtje vermeld. Gaan ervan uit dat iedereen een mooie vakantie tegemoet gaat in Hotel Grand Blue Beach!

Bekijk origineel
  • Marlous
    Globetrotter
    Reacties: 344

26 december 2014, 12:10

Hi Adje,

Leuk dat jij interesse hebt in een vakantie naar het gloednieuwe Hotel Grand Blue Beach.

Wij bieden dit schitterende hotel vanaf begin juni 2015 aan. Verwacht wordt dat alle werkzaamheden op dat moment afgerond zijn zodat jij kan genieten van een heerlijk ontspannen vakantie. :cool:

Zijn er forumleden met tips over Kos? :D
    Mensen zijn veel vrolijker als ze op vakantie gaan
  • Elianne
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 3

1 mei 2015, 19:22

Wij zijn inderdaad een van de eerste bezoekers van dit fantastisch resort...brandende vraag....is het gereed op 4 juni..onze aankomstdatum???
  • MarindaMarinda
    Moderator
    Reacties: 669

2 mei 2015, 10:51

Hi Elianne,

Wat heerlijk dat je volgende maand naar Hotel Grand Blue Beach op vakantie gaat! Wij hebben te horen gekregen dat de bouw volledig op schema loopt en dat het hotel af is in juni! Je kan hier heerlijk genieten bij het zwembad! Het enige waar ze nog mee bezig kunnen zijn is het ophangen van schilderijen etc. Misschien slapen jullie wel als eerste in een splinternieuw bed! :cool:

Gaan er nog meer forumleden naar dit prachtige nieuwe resort?
    Voor vakanties zijn twee recepten die succes verzekeren, ze moeten helemaal anders zijn dan anders, of precies als altijd.
  • conny.honcoop.3
    Levensgenieter
    Reacties: 47

5 mei 2015, 13:16

Ja wij gaan 23 juni ook nar dit nieuwe hotel hoop dat het dan helemaal af is want je ziet of hoort er weinig over, gr Conny
  • MarindaMarinda
    Moderator
    Reacties: 669

5 mei 2015, 16:08

Leuk Conny! Laat even weten hoe het geweest is als jullie terug zijn! :)
    Voor vakanties zijn twee recepten die succes verzekeren, ze moeten helemaal anders zijn dan anders, of precies als altijd.
  • Wesselink
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 4

7 mei 2015, 09:42

Als het hotel af is, zijn er dan nu ook foto`s beschikbaar??
  • SylvanaSylvana
    Moderator
    Reacties: 2261

7 mei 2015, 14:30

wesselink schreef:

Zodra wij foto' s ontvangen dan plaatsen wij deze zeker op de website:)
    Travel is the only thing you can buy that makes you richer
  • rene.dekker.9
    Levensgenieter
    Reacties: 28

11 mei 2015, 17:58

Raar dat als het hotel over 2/3 weken open gaat er nog geen foto's zijn.wij gaan 19 juli vind dat Sunweb maar weinig nieuws brengt omtrent de vorderingen laat staan wat foto's .Is niet fijn als we dadelijk nog om moeten boeken beperkte keus en dat terwijl wij al in januari hebben geboekt.
  • Femke van den Bergh
    Levensgenieter
    Reacties: 6

18 mei 2015, 21:22

Wij gaan in juli naar dit hotel. Mijn ouders zijn op dit moment in Kos, dus heb ze even langs Grand Blue Beach gestuurd om een kijkje te nemen. Het resultaat was zorgwekkend, een grote bouwput op dit moment. Ik ben daarom ook erg benieuwd naar foto's die wel kunnen bevestigen dat alles naar planning verloopt in hotel. Voor een 5 sterren all inclusive hotel mag je toch wel iets verwachten.
  • SylvanaSylvana
    Moderator
    Reacties: 2261

19 mei 2015, 17:53

femke van den bergh schreef:

Wij gaan in juli naar dit hotel. Mijn ouders zijn op dit moment in Kos, dus heb ze even langs Grand Blue Beach gestuurd om een kijkje te nemen. Het resultaat was zorgwekkend, een grote bouwput op dit moment. Ik ben daarom ook erg benieuwd naar foto's die wel kunnen bevestigen dat alles naar planning verloopt in hotel. Voor een 5 sterren all inclusive hotel mag je toch wel iets verwachten.

Hoi Femke, ik snap dat je je hierdoor zorgen maakt. We hebben onze reisleiding ook op pad gestuurd om de vorderingen te bekijken. De hotelier geeft aan dat ze dag en nacht aan het bouwen zijn om het hotel af te krijgen in juni. Wij gaan hier vooralsnog vanuit. Zodra wij nieuwe foto' s hebben plaatsen wij deze op de site. Mocht het hotel toch niet af zijn dan nemen wij contact op met iedereen die geboekt heeft in juni en/of juli en bekijken wij samen met jullie een vergelijkbaar alternatief.
    Travel is the only thing you can buy that makes you richer
  • Elianne
    Nieuwe reiziger

20 mei 2015, 07:35

Wij gaan over 2 weken!!! Al naar dit hotel..... Wanneer neemt Sunweb een beslissing, zodat wij ook aan onze vakantievoorpret kunnen beginnen...
  • Wesselink
    Nieuwe reiziger

20 mei 2015, 09:11

Wij hebben in januari dit hotel geboekt, voordat wij gingen boeken nog wel even telefonisch contact gehad mocht het hotel niet af zijn wat dan? Geen probleem werd er bij Sunweb gezegd u krijgt dan ruim van te voren (6 weken) van ons een bericht zodat u rustig samen met ons naar een ander hotel kunt kijken of u kunt u geld terug krijgen. Tevens op 11/5 nog even een mail gestuurd naar Sunweb ook hier kreeg ik keurig een reactie van terug dat ze ons verzekeren dat het hotel daadwerkelijk af is voor 6 juni. Nu is het 20/5 en lees ik dit bovenstaande allemaal maar nog geen reactie gehad van Sunweb dat het niet af is,....dus ik neem aan dat Sunweb niet een kleine twee weken van te voren ons nog gaat mededelen dat het hotel niet af is!!!! Dus Sunweb ik ga er vanuit dat het hotel af is op 4/6 want dan hebben wij gereserveerd, maar dan ook echt af en dat we niet 2 weken in onze vakantie nog in de herrie/troep van de bouw zitten, want wij hebben vakantie!!!!
  • Femke van den Bergh
    Levensgenieter

21 mei 2015, 10:50

Die vraag stellen wij ons ook af. Als het nu nog een vraag is of het hotel af is, hoe treffen we het dan aan als de reis doorgaat? Je wilt natuurlijk wel gebruik maken van alle faciliteiten die beloofd zijn en zeker geen herrie of bouwwerkzaamheden tijdens je verblijf in dit hotel.
  • Elianne
    Nieuwe reiziger

21 mei 2015, 11:23

net weer telefonisch contact gehad met Sunweb, ik wordt nu vandaag voor half 6 gebeld....het is te schandalig voor woorden.. ze weten nog steeds niet!! wij gaan vandaag over 2 weken!!
    In deze tijd van de Social Media kan je toch zo achter de informatie komen, lijkt mij.. wij hebben ook een bericht/vraag op de facebookpagina gesteld .. geen reactie.. ook op dit forum wordt niet gereageerd.. ben in staat om het programma "red mijn vakantie " in te schakelen!!
    de voorpret van onze vakantie wordt door Sunweb aardig weggenomen...
  • Simone
    Globetrotter
    Reacties: 308

21 mei 2015, 14:50

Hallo Allemaal,

Hier eindelijk weer een reactie vanuit Sunweb. Mijn excuses dat jullie hierop hebben moeten wachten. Omdat dit zeker verontrustende berichten zijn hebben wij dit nogmaals uitgezocht. De bouw blijkt inderdaad een vertraging te hebben opgelopen. In hoeverre dit de openingsdatum zal vertragen weten wij helaas nog niet. Hierover zijn wij nog in overleg met het hotel. Wanneer er besloten wordt dat de opening op aangegeven datum is dan willen wij natuurlijk dat dit ook betekend dat jullie niet in de puinhoop zitten.

Mocht dit het geval zijn dan gaan wij jullie niet naar dit hotel sturen en kijken we voor een oplossing. Hierover hebben wij volgende week definitef bericht en nemen wij telefonisch contact op met diegene waarop dit van toepassing is. Hoor je niets van ons over jouw vakantie dan mag je er gewoon vanuit gaan dat jouw vakantie doorgaat en dat je hetgeen dat je hebt geboekt ook mag verwachten.

Op het gebied van foto's zijn wij helaas afhankelijk van het hotel. Zodra zij foto's hebben laten maken van het hotel krijgen wij deze direct en komen deze op de site te staan. Foto's van de bouw geven zij hierbij niet aan ons door.

Ik hoop dat dit bericht voor wat opheldering zorgt.:)
    Beter 10 keer de weg vragen, dan 1 keer verdwalen.
  • Wesselink
    Nieuwe reiziger

21 mei 2015, 17:39

Vreemde gang van zaken bij SUNWEB! Blijkt dat ze alle neuzen niet dezelfde kant op hebben staan omtrent de gang van zaken betreffende het Hotel grand blue beach in Kos. Voordat wij boekte vond ik het een risico om iets te boeken wat nog gebouwd moest gaan worden. Maar SUNWEB verzekerde ons: Geen probleem als er onverricht de openingsdatum niet gehaald wordt krijgt u van ons vroegtijdig en dat was 6 weken voor vertrek bericht dat ze het niet haalde. En dan de reizigers die geboekt hadden een gelijkwaardig alternatief aanboden of het geld wat betaald was terug stortte. Maar wij zitten nu op 13 dagen van vertrek ....begrijp ik iets niet. Of begrijpt SUNWEB niet iets van hun gemaakte afspraken. Mailverkeer met SJORS van SUNWEB gehad op 12mei om 09:46. Deze verzekerde ons in zijn mail: Het hotel is op dit moment nog in aanbouw en de laatste werkzaamheden worden verricht. Dit om ervoor te zorgen dat het hotel af is op het moment dat u en vele andere gasten daar verblijven. We kunnen u verzekeren dat het hotel af is voor 6 juni. We hebben dit ons laten verzekeren door de reisleiding ter plaatse die nauw contact heeft met ons en het hotel. Begrijp ik het in zijn goed Nederlands onderbouwde mail nou niet of begrijpt SUNWEB zijn eigen personeel niet. Gisteren nog telefonisch contact gehad met LISANNE van SUNWEB en haar betoog was: Indien u deze week niks van SUNWEB hoort gaat de reis gewoon volgens planning en kunt u van uw welverdiende reis genieten en op 4 juni. Als er toch nog deze week contact met u opgenomen wordt komen wij met een vergelijkbaar alternatief. Nou SUNWEB een brainstorm of een werkoverleg omtrent dit probleem kan misschien duidelijk geven aan het personeel wat jullie in dienst hebben. Want als er omtrent de gemaakte afspraken die er met de boeker gemaakt is steeds wat anders verteld wordt komen jullie zeer ongeloofwaardig over. Dus bij deze schep eerst DUIDELIJKHEID voordat er van alles verteld wordt wat misschien wel of niet waar gemaakt kan worden! Bij deze een verontrustende reiziger !!!
  • Marliesm
    Levensgenieter
    Reacties: 5

21 mei 2015, 22:03

Sylvana schreef:

wesselink schreef:

Zodra wij foto' s ontvangen dan plaatsen wij deze zeker op de website:)

Wij zouden in juli heengaan maar hebben na het ontvangen van foto's van iemand die op kos op vakantie was en meteen contact gezocht met sunweb. Geen enkele medewerking hebben nu zelf onze vakantie omgeboekt ( dit kostte ons 1000 euro extra!) en we hebben nu niet de door ons speciaal geboekte familiekamer met extra slaapkamer . Foto's zijn deze week genomen!
    Volgens sunweb is het op tijd af????

3 bijlagen

• Marliesm
    Levensgenieter

21 mei 2015, 22:08

Sylvana schreef:

femke van den bergh schreef:

Hoi Femke, ik snap dat je je hierdoor zorgen maakt. We hebben onze reisleiding ook op pad gestuurd om de vorderingen te bekijken. De hotelier geeft aan dat ze dag en nacht aan het bouwen zijn om het hotel af te krijgen in juni. Wij gaan hier vooralsnog vanuit. Zodra wij nieuwe foto' s hebben plaatsen wij deze op de site. Mocht het hotel toch niet af zijn dan nemen wij contact op met iedereen die geboekt heeft in juni en/of juli en bekijken wij samen met jullie een vergelijkbaar alternatief.

Zie de foto's deze week genomen.....

3 bijlagen

• Marliesm
    Levensgenieter

21 mei 2015, 22:10

Wij zouden in juli heengaan maar hebben na het ontvangen van foto's van iemand die op kos op vakantie was en meteen contact gezocht met sunweb. Geen enkele medewerking hebben nu zelf onze vakantie omgeboekt ( dit kostte ons 1000 euro extra!) en we hebben nu niet de door ons speciaal geboekte familiekamer met extra slaapkamer . Foto's zijn deze week genomen!

3 bijlagen

• Marliesm
    Levensgenieter

21 mei 2015, 22:22

rene.dekker.9 schreef:

Raar dat als het hotel over 2/3 weken open gaat er nog geen foto's zijn.wij gaan 19 juli vind dat Sunweb maar weinig nieuws brengt omtrent de vorderingen laat staan wat foto's .Is niet fijn als we dadelijk nog om moeten boeken beperkte keus en dat terwijl wij al in januari hebben geboekt.

die fot's zijn er wel..... Zie mijn reactie...
  • Erikvl
    Levensgenieter
    Reacties: 17

21 mei 2015, 22:54

DIT KAN TOCH NIET WAAR ZIJN!

Leuk dat Sunweb allemaal geruststellende berichten schrijft maar dit is gebaseerd op los zand
    (van de foto's ;) )

Ik kan mij zo'n hotel ook niet voorstellen, dit kost handen vol geld als zij te laat open gaan.
    Wij gaan (als het doorgaat) de laatste week van juli en ik zal dit forum goed in de gaten houden.Aan Sunweb het advies geen blabla verhalen te vertellen maar gewoon de waarheid. Daar kunnen wij veel meer mee!
  • Marliesm
    Levensgenieter

21 mei 2015, 23:26

Probeer om te boeken , sunweb komt niet met alternatief. Zelfs niet na 6 X bellen en mailen Waarschijnlijk een week van te voren maar waar kom je dan terecht.
    Dit is eind juli ook nog niet af ....
  • Erikvl
    Levensgenieter
    Reacties: 17

24 mei 2015, 09:33

Laatste nieuws is dat het hotel inderdaad niet op tijd opengaat maar op 20 juni.
  • jan e
    Levensgenieter

24 mei 2015, 20:04

Zo zo dat word nog spannend, wij gaan (als we gaan) begin juli.
    We houden het in de gaten.

Jan
  • TessaTessa
    Moderator
    Reacties: 2448

25 mei 2015, 13:17

Het klopt inderdaad dat Hotel Grand Blue Beach open gaat op 20 juni 2015. Vooralsnog gaan wij er vanuit dat ze deze datum gaan halen.
    ~Turn your dreams into reality~

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)