Home

Beantwoord: Hotel Grand Blue Beach op Kos

909 Reacties
  • GreetWill
    Levensgenieter
    Reacties: 15

12 juli 2015, 06:53

Waarom werkt het forum niet meer ?
  • GreetWill
    Levensgenieter

12 juli 2015, 06:55

GreetWill schreef:

Waar blijven de beloofde foto's Sunweb ? En hoe vergaat het de mensen die dinsdag vertrekken ? Het is opvallend stil zowel van de kant van Sunweb als van de klanten
  • Nancy1970
    Levensgenieter
    Reacties: 7

12 juli 2015, 08:03

GreetWill schreef:

GreetWill schreef:

Waar blijven de beloofde foto's Sunweb ? En hoe vergaat het de mensen die dinsdag vertrekken ? Het is opvallend stil zowel van de kant van Sunweb als van de klanten

Ik hou het hier ook in de gaten en vind het ook zeer stil!!
    Ik vertrek 14 juli, en heb vorige week 4 dagen proberen bellen naar Sunweb,ik geraak er gewoon niet binnen ,altijd dat muziekje,zal mijn telefoonrekening ook doorsturen naar Sunweb!
    ERG VIND IK DAT!!!!!
    Ik hoop dat ze mij morgenvroeg nog bellen!!
    Want ik ben een strandligger en gelijk er het er nu op gelijkt kan dit onmogelijk af zijn!!!:-(
  • Bertweerd
    Levensgenieter
    Reacties: 37

12 juli 2015, 08:16

Goedemorgen,

Hieronder een reactie van Duitse gasten, die gisteren ingecheckt zijn! Erg benieuwd naar het vervolg. Begin is positief, maar zullen ook de andere zwembaden, de wegen en het strand klaar zijn? Betwijfel het iig, maar je weet nooit. Je kunt dit volgen op onderstaande link;

http://www.holidaycheck.de/thema-Grand+Blue+Beach+Hotel-id_492383.html?page=22#paginateAnchor

Groet Bert

Guten Abend alle beisammen,

also wir haben heute im Grand Blue Beach eingecheckt. Der erste Eindruck hat uns echt umgehauen (weggeblazen). Wir sind mit Empfang und Zimmer voll zufrieden. Auch Abendessen gab es!

Dann ist es leider dunkel geworden, sodass wir noch nicht alle Etagen der Anlage abgehen konnten. Einen Pool haben wir gesehen und den 2. schauen wir uns jetzt gleich noch an.

Sie geben sich hier richtig viel Muehe!!!!

Haetten wir alles nicht erwartet oder gedacht.

VG Urlaubsreif1975
  • GreetWill
    Levensgenieter

12 juli 2015, 10:01

Nancy, wij hebben dit hotel geboekt speciaal omdat dit zo dicht bij het strand ligt. Omdat 'Sunweb-selections' dit zo aanprees hebben we voor Grand Blue Beacht gekozen. Mijn man moet wegens gezondheidsredenen (psoriasis) zoveel mogelijk in zeewater zwemmen om de ziekte te onderdrukken. Om die reden zal je ons ook steevast op,het strand aantreffen. Maar wat als er geen strand is ? Ik mag er niet aan denken.
    Hou ons op de hoogte Nancy
  • frederik_paradox
    Levensgenieter
    Reacties: 35

12 juli 2015, 13:01

Ik zie dat het wel goed opschiet daar, dat is positief.

Negatief zijn alle niet complete delen van het hotel die verborgen worden gehouden zoals:
    Strand, accommodatie plaatsen, 2de deel van het hotel met meerdere zwembaden...

Mensen die er aanwezig zijn gelieve met deze delen van het hotel in rekening te houden en te fotograferen.

Wij hebben ook alle gerechtelijk mogelijke stappen klaar.

Sunweb is in slaap gevallen, telefonisch weten ze niets af van de situatie ginds zeer vreemd... enkel alles is klaar blabla bla telefoon neer...
  • martineke
    Levensgenieter
    Reacties: 28

12 juli 2015, 13:25

Kunnen de mensen die daar zijn foto's nemen van het strand , de inkom van het hotel enzo want daar zijn we toch nieuwsgierig naar
  • frederik_paradox
    Levensgenieter

12 juli 2015, 13:42

• ErnstVrij
    Levensgenieter
    Reacties: 23

12 juli 2015, 13:57

Op de website staat; Het hotel moet nog gebouwd worden maar zal de stijl hebben van het hotel op deze foto's.
    Bij deze foto's staat ook een foto van het strand. In dit geval, het strand dus, mochten en mogen wij aannemen, dat dit al wel het werkelijke strand is, zoals het was en waar Hotel Grand Blue Beach haar ligbedden en parasols en strandtentje met verdere voorzieningen (douches/toiletten) zou gaan plaatsen.
    ik denk dat elke gast dit zo heeft geinterpreteerd. Daar zien wij onszelf al wel liggen, dat komt wel goed.
    Of heeft Sunweb hier zo maar een foto voor genomen, die hen wel bruikbaar leek?
    In dat geval zijn wij wel degelijk misleid.
    Want het verschil tussen die foto en een foto van het 'strand'/de weg, die eerder op dit forum staat, is toch wel erg, heel erg groot.

Dan heb je nog de discussie; 'direct aan het strand' of 'afstand tot strand 20 meter'; Bij 'afstand tot het strand 20 meter' wordt de verwachting gewekt, dat het hotel meteen aan het strand ligt. Over een weg tussen hotel en strand wordt immers niet gesproken.
    Terwijl dit voor Sunweb en Hotel al wel een bekend gegeven was.
    Dit is echter op de website niet gemeld, dus ook daarin zijn wij misleid.

Ieder van ons maakt zijn afwegingen en vergelijkingen en bepaalt daarop hun keuze. Op basis van de zaken die nu pas aan het licht komen, zou bij velen de eindkeuze niet op dit hotel zijn gevallen.

Moeten we straks nl. met 5 personen naar een ander (openbaar?) strand, daar ligbedden/parasols huren, lunchen, drinken, etc etc, dan wordt het een heel ander verhaal!

Nee, allen die hebben geboekt zijn misleid door Sunweb, hotel in zijn totaliteit, dus incl a l l e faciliteiten en omgeving, is onaf, dus ik blijf zeggen; alles omboeken, voor heel dit seizoen, want dit komt niet snel goed. En Hotel Grand Blue Beach; volgend jaar mag je laten zien, wat jullie er van gemaakt hebben.

Voor 5-sterren moet alles gewoon top en af zijn. Alle gemakken, ook aan het strand en ook bijv dat zwembad dat nog niet klaar is.
    Laat ik nou net op dat zwembad m'n zinnen hebben gezet! Dus mijn zwembad is nog niet klaar!.......
  • rene.dekker.9
    Levensgenieter

12 juli 2015, 14:29

De foto's van de website zijn van hotel Kouros Palace ook op Kos .wij vertrekken 19 juli als er iets niet klaar is dan kunnen ze ons ter plekken omboeken.Al veel mails en vaak gebeld na Sunweb maar telkens het zelfde antwoord 20 juni,1 juli, 20 juli open.Nu open maar nog steeds geen foto's wat wel is beloofd door Sunweb. Heb nu al medelijden met de hostess op Kos die waarschijnlijk veel over haar/ hem gaat krijgen.
  • Lisa Moons
    Levensgenieter
    Reacties: 12

13 juli 2015, 09:38

Bevestigd door gasten die er verblijven:HET STRAND IS NIET KLAAR

http://www.holidaycheck.de/thema-Grand+Blue+Beach+Hotel-id_492383.html?page=23#paginateAnchor

Guten Morgen alle Zusammen,

also wir liegen heute am 2. Tag an einem der beiden fertiggestellten Pools. Aufgrund der noch wenigen Gäste können wir hier tun und lassen, was wir wollen. Soll heißen, wir können alles vollends genießen. Alle Liegen und Schirme, sowie Überdachungen frei ;-). An diesen beiden Pools ist auch definitiv alles fertig, auch die dazugehörigen Kinderbecken!

Alle Auffahrten von oben und unten (wegen der Hanglage) sind geteert. Wir mussten noch nicht über irgendeine Baustelle laufen. Ja, hier wird in einem Teil der Anlage am Rand noch gebaut und die Bungalows fertig gestellt. Aber ich würde meinen, der größte Teil ist fertig und bezugsfertig. Wir selbst wohnen oben im Haupthaus. Alles perfekt.

Essen: wer hier nicht satt wird, ist selbst Schuld. Ob morgens, mittags oder abends. Es ist genug da und es schmeckt auch noch! Also, ob hier evtl. die Küche noch nicht komplett fertig ist, kann ich nicht beurteilen.

Die Bars an den beiden Pools sind auch geöffnet. Der 3. Pool befindet sich wirklich noch im Bau.

Personal, ob Kellner oder Barleute, Köche, Verwaltungspersonal oder Animateure sind alle super freundlich und wollen uns den Urlaub so schön wie möglich gestalten.

Spielplatz ist auch fertig hinter dem unteren Pool.

Das Einzige, was wirklich noch nicht voll nutzbar ist, ist der Strand. Der ist aber generell hier so schmal, dass da nicht viel Platz sein wird. Auch später nicht. Aber auch nicht links und rechts neben dem Hotelbereich.

Ich versuche irgendwie mal noch ein paar Fotos einzustellen. Aber wer geplant hat, herzukommen, sollte ruhig kommen. Eine Umbuchungsgebühr hätten wir nicht ausgeben wollen...

Viele Grüße

Urlaubsreif1975
  • Monique1964
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 3

13 juli 2015, 11:20

Lisa Moons schreef:

Bevestigd door gasten die er verblijven:HET STRAND IS NIET KLAAR

http://www.holidaycheck.de/thema-Grand+Blue+Beach+Hotel-id_492383.html?page=23#paginateAnchor

Guten Morgen alle Zusammen,

also wir liegen heute am 2. Tag an einem der beiden fertiggestellten Pools. Aufgrund der noch wenigen Gäste können wir hier tun und lassen, was wir wollen. Soll heißen, wir können alles vollends genießen. Alle Liegen und Schirme, sowie Überdachungen frei ;-). An diesen beiden Pools ist auch definitiv alles fertig, auch die dazugehörigen Kinderbecken!

Alle Auffahrten von oben und unten (wegen der Hanglage) sind geteert. Wir mussten noch nicht über irgendeine Baustelle laufen. Ja, hier wird in einem Teil der Anlage am Rand noch gebaut und die Bungalows fertig gestellt. Aber ich würde meinen, der größte Teil ist fertig und bezugsfertig. Wir selbst wohnen oben im Haupthaus. Alles perfekt.

Essen: wer hier nicht satt wird, ist selbst Schuld. Ob morgens, mittags oder abends. Es ist genug da und es schmeckt auch noch! Also, ob hier evtl. die Küche noch nicht komplett fertig ist, kann ich nicht beurteilen.

Die Bars an den beiden Pools sind auch geöffnet. Der 3. Pool befindet sich wirklich noch im Bau.

Personal, ob Kellner oder Barleute, Köche, Verwaltungspersonal oder Animateure sind alle super freundlich und wollen uns den Urlaub so schön wie möglich gestalten.

Spielplatz ist auch fertig hinter dem unteren Pool.

Das Einzige, was wirklich noch nicht voll nutzbar ist, ist der Strand. Der ist aber generell hier so schmal, dass da nicht viel Platz sein wird. Auch später nicht. Aber auch nicht links und rechts neben dem Hotelbereich.

Ich versuche irgendwie mal noch ein paar Fotos einzustellen. Aber wer geplant hat, herzukommen, sollte ruhig kommen. Eine Umbuchungsgebühr hätten wir nicht ausgeben wollen...

Viele Grüße

Urlaubsreif1975

Ook wij vertrekken morgen, ik heb net Sunweb aan de lijn gehad en volgens hen is het strand wel klaar. Ik ben benieuwd, kreeg wel nog door dat er wel mogelijkheden zijn om omgeboekt te worden als alles niet naar tevredenheid is.
  • Biep
    Levensgenieter

13 juli 2015, 11:36

Dan zie ik je daar :-) ik vertrek ook morgenvroeg... mocht ik je daar zien... ik ben biep uit Gent ;-)
    Is het strand niet klaar ? Dan nog is het maar een kwartiertje lopen naar Kardamena "City" om daar op een strandje te gaan liggen toch ?
  • GreetWill
    Levensgenieter

13 juli 2015, 12:47

Ik heb ook gebeld met sunweb. Maar dan wel naar de custumor support. Werd heel vriendelijk te woord gestaan en heb de situatie besproken. De eerste klanten van sunweb zijn inmiddels gearriveerd en er waren geen problemen geweest. Allen zouden de accomodatie aanvaard hebben. Er zijn nog werken aan een derde zwembad en deze week zou het strand ook klaar zijn. Alle klanten zijn ondergebracht in de kamers rondom de zwembaden welke klaar zijn. De kamers zijn prima, het eten geweldig en de toegangswegen zijn af. Momenteel worden er geen omboekingen gedaan. Moesten we ter plaatse toch vaststellen dat de accomodatie niet naar wens is, dan wordt er voor een omboeking gezorgd.
    Er is volgens de mevrouw van sunweb enorm gewerkt de voorbije dagen omdat er de komende dagen en weken een enorme groep klanten gaat toekomen.
    Zo dit is het nieuws waar ze ons mee op pad sturen. Heb nogmaals achter foto's gevraagd. Daar gingen ze ook nog eens werk van maken. Fingers crossed zou ik zeggen.
    Allemaal een fijne vakantie en tot in Kos zou ik zeggen. Wij komen donderdag !
  • Vakantieseptember
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

13 juli 2015, 12:52

Wij zijn erg benieuwd naar foto's van hotel en omgeving. En natuurlijk strand want wij zijn echte strandmensen.
    Hopen hier over paar weken heen tegaan en hoop dan op af hotel en strand.
  • Greg.L
    Levensgenieter
    Reacties: 6

13 juli 2015, 12:56

Toen wij er waren, lagen er grote keien van enkele vierkante meters op het strand en het strand zelf is ook niet echt breed. Ongeveer 5 meter van de weg tot de zee.
  • martineke
    Levensgenieter

13 juli 2015, 14:37

willen diegene die deze week naar ginder reizen ons een beetje op de hoogte houden ? Want volgens sunweb is zo goed als alles klaar, ik zou het ook graag horen van mensen die ter plaatse zijn.

Mvg,
  • Toman
    Levensgenieter
    Reacties: 33

13 juli 2015, 14:53

We zullen proberen jullie op de hoogte te houden, maar waarschijnlijk gaan we geen tijd hebben omdat we gaan moeten meehelpen met de werklui om alles zo vlug mogelijk nog in orde te krijgen ? Gras zaaien, zand ophopen, palmbomen water geven, plastiek van de stoelen doen, enz... Ik zal vooral de bierbakken en wijnkisten wel naar binnen dragen !

Veel plezier.
  • Antwoord
    Reacties: 0

13 juli 2015, 17:24

Beste forum gebruikers. Een kleine toevoeging op Greetwill ( 13 juli 2015 14.47). Als er aantoonbaar iets niet in orde is wat niet opgelost kan worden in het hotel, dan kijken wij graag naar een oplossing buiten het hotel. Ook hebben wij weer wat nieuwe foto's gehad. Ik heb ze in mijn berichtje vermeld. Gaan ervan uit dat iedereen een mooie vakantie tegemoet gaat in Hotel Grand Blue Beach!
  • Angela1
    Levensgenieter
    Reacties: 8

13 juli 2015, 17:33

Sylvana schreef:

Beste forum gebruikers. De informatie van Greetwill ( 13 juli 2015 14.47) kun je inderdaad aanhouden. Ook hebben wij weer wat nieuwe foto's gehad. Ik heb ze in mijn berichtje vermeld. Gaan ervan uit dat iedereen een mooie vakantie tegemoet gaat in Hotel Grand Blue Beach!

Leuk maar ik wil graag foto's van het strand zien
  • martineke
    Levensgenieter

13 juli 2015, 18:05

Waarom krijgen we inderdaad geen fotos van dingen dit niet af zijn te zien, nu hebben wij altijd het gevoel of jullie dingen willen achterhouden.
    Wij beseffen goed dat jullie aan dit verhaal niks kunnen doen maar je kan wel open kaart spelen, de dingen vernoemen zoals ze zijn.
  • Cora74
    Levensgenieter

13 juli 2015, 18:49

Ziet er goed uit. Ik stap nu wel met vertrouwen in het vliegtuig op 20 juli. Vakantie voorpret kan eindelijk een beetje beginnen :cool:
  • ErnstVrij
    Levensgenieter
    Reacties: 23

13 juli 2015, 19:24

Beste Sylvana
    dit zijn dezelfde foto's van Sunweb als de vorige keer, maar dan met de plastic eraf.....
    luisteren jullie niet of lezen jullie niet, waar de reizigers behoefte aan hebben?
    en jullie hebben mensen aldaar, dus moeilijk is het niet.
    we kunnen nu gewoon keihard stellen, dat er informatie voor ons wordt achtergehouden.
    wat willen de reizigers al lange tijd weten;
    - hoe ziet het strand eruit en wat zijn de faciliteiten van het hotel aldaar? het strand zou klaar zijn, is door een Sunweb medewerkster tegen een gast eerder op dit forum gemeld. Iedereen is benieuwd.
    - hoe zien de toegangswegen naar de entree eruit?
    - gebied tussen zee en de zwembaden van het hotel, hoe ziet dat eruit? Is er een speelveld voor bijv balsport.
    - voor degene die het interesseren, hoe ziet fitnessruimte eruit?
    - tennisbaan al klaar?
    - enz enz
    Sunweb heeft weer wat foto's geplaatst, dus die denken; hoeven we de komende dagen even niets te doen. Laat de reizigers maar weer wachten.

SUNWEB , KOM IN ACTIE EN LAAT EENS ZIEN / HOREN MBT WAT WIJ DAADWERKELIJK VRAGEN

vooralsnog voelen wij ons nl nog immer misleid door Sunweb en wordt informatie achtergehouden en sturen wij nog immer aan op omboeking, op initiatief van Sunweb, want hotel/omgeving/faciliteiten/prive strand hotel zijn onaf.
  • Tino95
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 3

13 juli 2015, 23:02

Nieuwe foto's holidaycheck forum

4 bijlagen

• frederik_paradox
    Levensgenieter

14 juli 2015, 08:09

Op de foto's van Sylvana zien we terug niet veel nieuw, de lobby die al af was...
    Door het vele snelle beton lijkt het amper een 5 sterren hotel.
    Ik vraag me af wanneer er foto's komen van accommodatie

Op de foto's hierboven herken je nauwelijks 3 sterren, hoe kan het in godsnaam dat er daar nu al mensen kunnen verblijven!
    Wij zullen nog steeds direct het omboeken aanvragen...

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen