Home

Beantwoord: Hotel Grand Blue Beach op Kos

909 Reacties
  • Marjolein 1987
    Levensgenieter
    Reacties: 6

25 mei 2015, 19:08

Tessa schreef:

Het klopt inderdaad dat Hotel Grand Blue Beach open gaat op 20 juni 2015. Vooralsnog gaan wij er vanuit dat ze deze datum gaan halen.

Wij vertrekken 9 juni???
    Vreemd dat ik van Sunweb nog niets heb gehoord maar er hier wel doodleuk wordt gereageerd dat het pas 20(!!!) juni opengaat. Slechte zaak sunweb!!!!
  • LindaL
    Levensgenieter
    Reacties: 10

25 mei 2015, 22:09

Goedenavond,

Ook wij zijn erg benieuwd naar de status van het hotel. Op het internet is er weinig over te vinden. Wij gaan eind juli, maar als ik naar de foto's kijk denk ik niet dat de bouw op tijd is afgerond :-(. Vraag aan Sunweb: Jullie geven aan dat, als het hotel nog niet af is, jullie contact opnemen met de reizigers die geboekt hebben in juni en/of juli en zullen kijken naar een vergelijkbaar alternatief. Kun je precies aangeven wanneer jullie contact opnemen met de betreffende reizigers? Ik begrijp dat het voor jullie wellicht ook moeilijk is in te schatten, maar het zou wel goede service zijn naar de klant om ze tijdig in te lichten en niet op het allerlaatste moment. Wij zullen in ieder geval deze topic volgen ;-).

Met vriendelijke groet,
    Linda
  • henk.pouleyn
    Levensgenieter
    Reacties: 5

25 mei 2015, 23:59

De laatste keer dat ik contact had met jullie waren ze bezig met het op hangen van de schilderijen. Als ik de foto's zie vraag ik me af waar ze die aan het ophangen zijn. Nu word er gemeld dat het hotel 20 juni open gaat. Is dit een wilde gok of is dit realistisch? Als ik de foto's bekijk een wilde gok. Wanneer gaan jullie besluiten of er dit seizoen nog wel reizigers naar toe gaan of dat dit hotel het zomerseizoen uit het aanbod gaat verdwijnen? Ik heb het hele jaar hard gewerkt en wil wel 2 weken genieten van mijn vakantie. De rest van het gezin uiteraard ook. Jullie melden ook anders zoeken we een alternatief wat gelijk waardig is of beter, hoe wil je iedereen een alternatief aanbieden in het hoog seizoen als alles vol zit. En wat als het alternatief duurder uitvalt, wie neemt de extra kosten voor zijn rekening.
    er staat geen geld boom in mijn tuin waar ik even extra geld kan plukken.
    Ik hoop dat er een keer een eerlijk antwoord komt en geen vaag verhaal van het komt op tijd af. Het zal best wel een keer afkomen maar dit seizoen?
  • Willemien
    Levensgenieter
    Reacties: 42

26 mei 2015, 17:08

Ik dacht laat ik eens even kijken hoe het met het hotel is maar dat ziet er niet best uit
    en wij gaan ook eind juni, ben beetje bang dat het niet klaar zal zijn en ben ook benieuwd of er nog Door
    sunweb contact wordt opgenomen Hoehet nu dan vverder moet, want ook ik heb pas geleden contact gehad en daar werd duidelijk gezegd dat er dan een gelijkwaardige alternatief zou worden aangeboden, maar ook wij hebben nog niks vernomen.SUNWEB?????
  • the ladies
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

26 mei 2015, 21:31

Willemien schreef:

Ik dacht laat ik eens even kijken hoe het met het hotel is maar dat ziet er niet best uit
    en wij gaan ook eind juni, ben beetje bang dat het niet klaar zal zijn en ben ook benieuwd of er nog Door
    sunweb contact wordt opgenomen Hoehet nu dan vverder moet, want ook ik heb pas geleden contact gehad en daar werd duidelijk gezegd dat er dan een gelijkwaardige alternatief zou worden aangeboden, maar ook wij hebben nog niks vernomen.SUNWEB?????

je bent niet alleen, wij vertrekken 02/06 en niets gehoord van Sunweb.....shame on them
  • EGH
    Levensgenieter

26 mei 2015, 22:17

2 juni weg?
    Dat is al volgende week!
    En Sunweb heeft je nog geen alternatief aangeboden?? Beetje raar.
    Als ik de foto's zo zie en als er tijdens de vakantie nog volop gebouwd wordt (lees lawaai en overlast) dan kan/moet Sunweb ter plekke de mensen als nog ergens anders onderbrengen!
    Ik ben zeer benieuwd. Hoop dat als je wel gaat je "ons" op de hoogte houdt over de stand van zaken of over hoe Sunweb dit gaat oplossen of oogelost heeft.
  • frederik_paradox
    Levensgenieter
    Reacties: 35

26 mei 2015, 23:13

Hou ons ook maar op de hoogte, sunwep geeft zelf niets van reactie op een bericht??!!
    iemand een telefoon service nummer?
  • Marjolein 1987
    Levensgenieter

27 mei 2015, 11:00

Wij vertrekken 9 juni...
    Gisteren heb ik zelf gebeld met Sunweb. Ze gaven aan er mee bezig te zijn (een speciaal team). Tot dus ver niets gehoord, dus net weer gebeld. Zelfde verhaal. Ze kunnen me op het algemene nummer niet helpen en moet echt wachten tot zelf wordt gebeld.
    Maar ik lees hier dus ook dat mensen die 2 juni vertrekken nog niet zijn gebeld! Schande!!
    Er blijven straks ook lekker weinig alternatieven over....
    In de voorwaarden van de ANVR staat overigens dat ze na zelf het nieuws te hebben ontvangen de klanten binnen 3 kalenderdagen moeten hebben ingelicht. Gisteren begreep ik dat ze er vanaf het weekend al mee bezig zijn geweest... dus dan houdt Sunweb zich ook niet eens aan zulke regeltjes.... ik hoop echt dat het snel opgelost is (ook voor iedereen die eerder en later gaan natuurlijk!) want dit wachten en wachten schiet niet op..
    Iemand hier al WEL meer gehoord???
  • anouk kkk
    Levensgenieter
    Reacties: 9

27 mei 2015, 15:53

Marjolein 1987 schreef:

Wij vertrekken 9 juni...
    Gisteren heb ik zelf gebeld met Sunweb. Ze gaven aan er mee bezig te zijn (een speciaal team). Tot dus ver niets gehoord, dus net weer gebeld. Zelfde verhaal. Ze kunnen me op het algemene nummer niet helpen en moet echt wachten tot zelf wordt gebeld.
    Maar ik lees hier dus ook dat mensen die 2 juni vertrekken nog niet zijn gebeld! Schande!!
    Er blijven straks ook lekker weinig alternatieven over....
    In de voorwaarden van de ANVR staat overigens dat ze na zelf het nieuws te hebben ontvangen de klanten binnen 3 kalenderdagen moeten hebben ingelicht. Gisteren begreep ik dat ze er vanaf het weekend al mee bezig zijn geweest... dus dan houdt Sunweb zich ook niet eens aan zulke regeltjes.... ik hoop echt dat het snel opgelost is (ook voor iedereen die eerder en later gaan natuurlijk!) want dit wachten en wachten schiet niet op..
    Iemand hier al WEL meer gehoord???

Nee wij vertrekken 11 juni. Ik heb sunweb al meerdere malen gemaild, totaal geen reactie. Al 2 keer gebeld maar ze regelen niets. Je moet maar afwachten tot je gebeld wordt.
  • frederik_paradox
    Levensgenieter
    Reacties: 35

27 mei 2015, 23:41

idd wij hebben ook gebeld vandaag, ze vertellen ons dat ze bezig zijn met alle mensen die begin juni gaan aan het omboeken zijn...(zonder reactie naar jullie?!) wij gaan eind juli en ze vertellen afwachten tot het aan ons is. Dan kijken ze voor een alternatief. Ik wil enkel vertrekken met weet waar ik ga terecht komen!!
    Blijven bellen zou ik zeggen.
  • Cora74
    Levensgenieter
    Reacties: 12

28 mei 2015, 15:08

Wij vertrekken 20 juli naar dit hotel. Begin nu toch ook lichtelijk zenuwachtig te worden. Zouden de mensen die in juni gaan weer wat foto's willen posten?!

Veel dank alvast :$
  • Belhans
    Levensgenieter
    Reacties: 34

28 mei 2015, 15:36

Wij vertrekken 9 juli....vanochtend gebeld met Sunweb en ze vertelden me dat ze de 20e juni echt open gaan. Ik heb gevraagd of het dan echt klaar is of dát de kamer klaar, het restaurant en het zwembad en dat het verder nog bouwterrein is. Gezegd dat we voor al het geld wat we betaald hebben toch wel verwachten dat we niet in de bouwherrie komen te zitten.
    Heeft iemand enig idee hoe omboeken van een vakantie gaat? Zitten er nl aan te denken om de vakantie sowieso maar om te boeken om verrassingen te voorkomen.
  • EGH
    Levensgenieter

28 mei 2015, 16:17

En wat was het antwoord? ECHT klaar? Of inderdaad een bouwput met veel herrie?
    De mensen die 2 en/of 9 juni zouden gaan. Hebben jullie al iets van Sunweb gehoord?
    Is er een goed alternatief aangeboden? Zonder extra kosten neem ik aan?! Waar gaan jullie heen?
    Misschien kunnen jullie de "thuisblijvers" vanaf daar op de hoogte houden.
    Nog nooit zo'n rare voor"pret" gehad.........
  • Belhans
    Levensgenieter
    Reacties: 34

28 mei 2015, 16:44

Het antwoord was.....we sturen onze gasten niet naar een bouwput waar ze in de ochtend gewekt worden door bouwvakkers. Maar ik denk dan dat zullen we nooit weten tot we er zijn. Het zou dus inderdaad heel fijn zijn als de eerste gasten hun ervaringen delen.
    Ik ben wel bang dat als je inderdaad in een bouwput belandt je geen enkele aanspraak maakt op restitutie.
    We maakten een paar weken geleden nog grapjes hier over hét boeken van een hotel dat nog in aanbouw is en duiken in een zwembad waar geen water in staat, maar nu is het geen grapje meer. Laten we hopen dat sunweb hier goed mee omgaat. Een gelijkwaardig alternatief zal moeilijk worden aangezien alle "goede" hotels al volgeboekt zijn. Wij krijgen dan liever ons geld terug en kijken zelf voor iets anders.
  • roelof.kuiper.75
    Levensgenieter
    Reacties: 5

28 mei 2015, 19:56

Dit is nie best wij gaan daar begin juli heen zal morgen maar eens met sunweb bellen want dit komt nooit goed.:@
  • Wesselink
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 4

28 mei 2015, 21:21

Naar alle bovenstaande zorgelijke berichten moet ik toch een DIKKE PLUIM geven aan het team van Sunweb. Die druk bezig zijn met de omboekingen van de vele gasten ( wij zouden gaan op 4 juni). Waar onder wij ook vielen. Zij hebben er voor gezorgd dat weliswaar naar mail contact en vele telefoontjes over en weer. Dat wij in het de accommodatie terecht zijn gekomen waar wij graag naar toe zouden willen gaan. Vandaag goedkeuring gekregen en alle papieren via de mail binnen gekregen. Dus als het bij ons zo goed geregeld kan worden neem ik aan dat ze dat ook voor de andere gasten kunnen regelen. Voor nu ....op naar Kos !
  • Marjolein 1987
    Levensgenieter

29 mei 2015, 06:44

Goed te lezen dat er in ieder geval al iemand blij is gemaakt want zulke berichten bleven tot dus ver nog uit.
    Sunweb kan ook niet veel meer dan wat ze nu doen. Maar het is geen stijl hiér te moeten lezen hoe en wat en zelf nog niets vanuit ze te hebben gehoord. En met steeds zeggen "ze zijn nu met uw boeking bezig" wekken ze ook verkeerde ideeën. Gewoon duidelijk aangeven hoe het zit; dat werkt beter dan dit. Maar ik hoop dat wij vandaag worden gebeld in ieder geval, dan met rust het weekend in ;)
    Heb een leuk ander iets gevonden en online is nog beschikbaarheid dus fingers crossed!
  • Lisa Moons
    Levensgenieter
    Reacties: 12

29 mei 2015, 09:52

Marliesm schreef:

Wij zouden in juli heengaan maar hebben na het ontvangen van foto's van iemand die op kos op vakantie was en meteen contact gezocht met sunweb. Geen enkele medewerking hebben nu zelf onze vakantie omgeboekt ( dit kostte ons 1000 euro extra!) en we hebben nu niet de door ons speciaal geboekte familiekamer met extra slaapkamer . Foto's zijn deze week genomen!

Wij hebben een vakantie geboekt naar het hotel vanaf 14 juli maar twijfelen ook sterk dat het zal af zijn en meer specifiek in welke staat het zal zijn bij een overhaaste opening... We willen nu ook graag omboeken! Sunweb zegt dat het hotel bepaalt hoeveel je bijbetaalt voor het omboeken, weet u hoeveel u hiervoor bent aangerekend? Die 1000 euro, vanwaar komt dat bedrag juist?
    Mvg
  • Joya
    Globetrotter
    Reacties: 938

29 mei 2015, 10:24

Tot 6 weken voor vertrek kun je bij Sunweb kosteloos omboeken naar een andere bestemming/andere accommodatie/andere verblijfsduur/vertrekdatum/ander kamertype.

Het moet wel een vakantie in hetzelfde seizoen zijn. De omboeking op zich is kosteloos tot 6 weken voor de geboekte datum en mocht de nieuwe accommodatie duurder zijn dan betaal je dat bedrag - het prijsverschil.
    Is de nieuw geboekte reis goedkoper dan betaal je minder en wordt het teveel betaalde bedrag ook verrekend.

Voor begin juni was dit hotel aantrekkelijk geprijsd, vandaar dat je inderdaad bij een ander vijfsterrenhotel wat duurder kunt uitkomen. Mocht je het vakantiebudget niet willen overschrijden, kun je er ook voor kiezen een viersterrenhotel te boeken op een ander Grieks eiland wat de keuzemogelijkheid vergroot.

De regels over omboeken zijn terug te vinden op de website onder 'vraag en antwoord' als je in de zoekfunctie het woord 'omboeken' intikt.
    Ik heb laatst ook een vakantie (voor oktober) omgeboekt omdat de vertrekdatum die was geboekt door omstandigheden niet meer goed uitkwam. Hiervoor kun je het beste even telefonisch contact opnemen met Sunweb of een mail sturen.

Persoonlijk denk ik dat de buitenruimte van hotel Grand Blue Beach snel klaar zal zijn. Ik heb lang in het buitenland gewoond (in een hotelregio) en in het toerisme gewerkt. Ik verbaasde mij er altijd weer over hoe snel de nieuwe hotels en buitengedeelten klaar waren.

In dit geval is de vertraging ontstaan vanwege de weersomstandigheden in de winter. Kamers schenen een tijd geleden al af te zijn volgens een kennis in Kardamena en het buitengedeelte kan dus zoals Sunweb al aangaf, snel klaar zijn zodat ze gewoon open kunnen op 20 juni.

Groetjes van Joya
  • geusje
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 2

29 mei 2015, 11:53

@wesselink. Ik sluit me graag bij jou aan. Wij zouden normaal vertrekken op 16 juni. Woensdag op de hoogte gebracht dat die datum niet wordt gehaald en er werd tegelijk ook alternatief voorgesteld. Ook geen enkel probleem om zelf een ander voorstel te doen wat we gisteren ook hebben gedaan en deze ochtend zat in mailbox dat omboeking oké is zonder ENIGE EXTRA KOSTEN
  • EGH
    Levensgenieter

29 mei 2015, 12:57

Blij tot horen dat Sunweb jullie op de hoogte heeft gebracht en kosteloos een goed alternatief heeft aangeboden! Geeft me weer een beetje moed! Fijne vakantie voor degenen die volgende week al afreizen.
  • Marjolein 1987
    Levensgenieter

29 mei 2015, 13:03

Mij ook idd, willen tenslotte allemaal lekker zorgeloos op vakantie!
    Heb net nog even gebeld gezien mij was verteld dat ze het op vertrekdatum zouden afhandelen maar 9 juni is toch echt voor 16 juni en ik heb nog steeds niets gehoord... enige stress slaat er dan toe ;)
    Vriendelijke dame heeft even gebeld met customer service voor me en die werken echt keihard voor alle allernatieven, maar zijn zó veel mensen die geboekt hebben.. Dus.... Verder afwachten nog maar....
  • TessaTessa
    Moderator
    Reacties: 2515

29 mei 2015, 15:40

Simone schreef:

Hallo Allemaal,

Hier eindelijk weer een reactie vanuit Sunweb. Mijn excuses dat jullie hierop hebben moeten wachten. Omdat dit zeker verontrustende berichten zijn hebben wij dit nogmaals uitgezocht. De bouw blijkt inderdaad een vertraging te hebben opgelopen. In hoeverre dit de openingsdatum zal vertragen weten wij helaas nog niet. Hierover zijn wij nog in overleg met het hotel. Wanneer er besloten wordt dat de opening op aangegeven datum is dan willen wij natuurlijk dat dit ook betekend dat jullie niet in de puinhoop zitten.

Mocht dit het geval zijn dan gaan wij jullie niet naar dit hotel sturen en kijken we voor een oplossing. Hierover hebben wij volgende week definitef bericht en nemen wij telefonisch contact op met diegene waarop dit van toepassing is. Hoor je niets van ons over jouw vakantie dan mag je er gewoon vanuit gaan dat jouw vakantie doorgaat en dat je hetgeen dat je hebt geboekt ook mag verwachten.

Op het gebied van foto's zijn wij helaas afhankelijk van het hotel. Zodra zij foto's hebben laten maken van het hotel krijgen wij deze direct en komen deze op de site te staan. Foto's van de bouw geven zij hierbij niet aan ons door.

Ik hoop dat dit bericht voor wat opheldering zorgt.:)

Als je vertrekt voor 20 juni 2015 dan neemt onze afdeling Customer Support zo snel mogelijk contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.
    ~Turn your dreams into reality~
  • jolanda1964
    Levensgenieter

31 mei 2015, 13:21

Marjolein 1987 schreef:

Tessa schreef:

Het klopt inderdaad dat Hotel Grand Blue Beach open gaat op 20 juni 2015. Vooralsnog gaan wij er vanuit dat ze deze datum gaan halen.

Wij vertrekken 9 juni???
    Vreemd dat ik van Sunweb nog niets heb gehoord maar er hier wel doodleuk wordt gereageerd dat het pas 20(!!!) juni opengaat. Slechte zaak sunweb!!!!

• jolanda1964
    Levensgenieter

31 mei 2015, 13:52

wij vertrekken de 7e junihebben niks gehoord zie vandaag pas hoe staat van hotel is....

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen