Home

Beantwoord: Hotel Grand Blue Beach op Kos

909 Reacties
  • Wiljan
    Levensgenieter
    Reacties: 17

1 juni 2015, 08:54

Wij vertrekken 23juni.. Ik mag hopen dat het hotel dan klaar is.. En dat we niet in de laatste week nog te horen krijgen dat het niet door gaat. Ik heb een jaar lang hard gewerkt en wil dus niet op vakantie ook nog eens tussen de rommel of de herrie zitten. Als dat wel zo is dan is dat meteen de laatste vakantie die ik via Sunweb geboekt heb.
  • jolanda1964
    Levensgenieter
    Reacties: 6

1 juni 2015, 09:59

Heb net gebeld naar Sunweb....Wij gaan de 7e weg en niet naar dit hotel het is nog niet af.Wachten op alternatief....Erg jammer dat je hier zelf actie op moet ondernemen....Weg vakantie voorpret
  • Belhans
    Levensgenieter
    Reacties: 34

1 juni 2015, 10:09

Dit is echt vreemd en niet zo netjes van Sunweb. Stel dat je nou niet zelf in de gaten houdt?
    Moet je trouwens altijd een alternatief accepteren of kun je ook geld terug krijgen als het alternatief niet naar je zin is en zelf gaan zoeken naar iets anders?
    Wij gaan 9 juli weg maar als ik de berichten op Tripadviser (die hebben ook een forum) dan is het hotel deze zomer echt nog niet klaar.
  • Reacties: 0

1 juni 2015, 15:13

Belhans schreef:

Dit is echt vreemd en niet zo netjes van Sunweb. Stel dat je nou niet zelf in de gaten houdt?
    Moet je trouwens altijd een alternatief accepteren of kun je ook geld terug krijgen als het alternatief niet naar je zin is en zelf gaan zoeken naar iets anders?
    Wij gaan 9 juli weg maar als ik de berichten op Tripadviser (die hebben ook een forum) dan is het hotel deze zomer echt nog niet klaar.

wij benaderen op dit moment iedereen die dit hotel heeft geboekt en vertrekt voor 20 juni 2015. Je hoeft dit dus zelf niet in de gaten te houden. Als je het alternatief niet accepteert mag je de vakantie uiteraard ook kosteloos annuleren en zelf op zoek gaan naar iets anders.
  • Toman
    Levensgenieter
    Reacties: 33

1 juni 2015, 15:21

Wat is het alternatief dan ???
  • Wiljan
    Levensgenieter

1 juni 2015, 15:23

Tessa schreef:

Belhans schreef:

wij benaderen op dit moment iedereen die dit hotel heeft geboekt en vertrekt voor 20 juni 2015. Je hoeft dit dus zelf niet in de gaten te houden. Als je het alternatief niet accepteert mag je de vakantie uiteraard ook kosteloos annuleren en zelf op zoek gaan naar iets anders.

Hebben jullie een vast hotel als alternatief? Zo ja, welke is dat? Dan kan ik alvast een kijkje nemen.
  • Jen1990
    Levensgenieter
    Reacties: 21

1 juni 2015, 15:46

Zijn er reeds foto's? Ik vertrek op 23 juni en zou ook al graag een alternatief voorgesteld krijgen. Of ook reeds de optie krijgen om te kunnen annuleren... Ik wens dit niet te krijgen een week voor vertrek.
    Bedankt voor uw reactie.
  • Belhans
    Levensgenieter

1 juni 2015, 15:50

Een stukje terug in dit forum staan foto's en daar wordt je niet vrolijk van. Volgens de ANVR voorwaarden mag de touroperator wachten tot 3 dagen voor vertrekken met het aanbieden van een alternatief.
  • Jen1990
    Levensgenieter

1 juni 2015, 15:52

Belhans schreef:

Een stukje terug in dit forum staan foto's en daar wordt je niet vrolijk van. Volgens de ANVR voorwaarden mag de touroperator wachten tot 3 dagen voor vertrekken met het aanbieden van een alternatief.

Ik heb deze foto's gezien, maar dit lijkt mij ver van klaar en ziet er naar uit dat ik ook niet kan vertrekken... Dan zou ik het toch apprecieren dat Sunweb al met een ander voorstel komt. Dit is mijn eerste boeking met hen, maar zoals het er nu naar uit ziet, de eerste en de laatste...
  • Wiljan
    Levensgenieter

1 juni 2015, 15:58

Jen1990 schreef:

Belhans schreef:

Ik heb deze foto's gezien, maar dit lijkt mij ver van klaar en ziet er naar uit dat ik ook niet kan vertrekken... Dan zou ik het toch apprecieren dat Sunweb al met een ander voorstel komt. Dit is mijn eerste boeking met hen, maar zoals het er nu naar uit ziet, de eerste en de laatste...

Dan zijn we het daar toch over eens. Wij gaan ook 23 juni en zoals het er uitziet zou ik toch echt zeggen dat het over 3 weken niet klaar is. Tevens is de communicatie erg slecht!
  • Jen1990
    Levensgenieter

1 juni 2015, 16:08

Wiljan schreef:

Jen1990 schreef:

Belhans schreef:

Ik kan me nog niet uitspreken over de communicatie, maar als ik Sunweb was, zou ik extra werk voorkomen en de mensen die een week na de aangekondigde openingsdatum vertrekken, ook even contacteren en reeds de mogelijkheid geven voor een alternatief of een kostenloze annulatie. Om nog meer ontevreden klanten te vermijden...
    Dan zijn we het daar toch over eens. Wij gaan ook 23 juni en zoals het er uitziet zou ik toch echt zeggen dat het over 3 weken niet klaar is. Tevens is de communicatie erg slecht!

• Erikvl
    Levensgenieter

1 juni 2015, 17:38

De foto's eerder op dit forum zijn van een kleine 2 weken gelden.
    Zijn er al nieuwe foto's zodat wij kunnen zien of er schot in zit?
  • Erikvl
    Levensgenieter

1 juni 2015, 17:39

2 weken geleden bedoel ik
  • flosken
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

2 juni 2015, 09:37

veel alternatieven zullen er niet meer zijn als zij nog lang wachten . denk ik
  • Danielle.Danielle.
    Moderator
    Reacties: 511

2 juni 2015, 10:01

Hi Erikvl,

Ik heb nieuwe foto's voor je opgevraagd. Zodra we die ontvangen, post ik ze gelijk hier op het forum.

Fijne dag nog!
    "Het is beter een mijl te reizen dan om duizend boeken te lezen."
  • Erikvl
    Levensgenieter

2 juni 2015, 10:06

Fijn, alvast bedankt!
  • Wiljan
    Levensgenieter

2 juni 2015, 14:26

Zijn de mensen die hier gereageerd hebben toevallig zelf al op zoek gegaan naar een alternatief? Ik kan namelijk nog niet echt iets vinden..

Ik wil jullie niet nog ongeruster maken maar op onderstaand forum is iemand die gister bij het hotel geweest is en die zegt dat het echt nooit af kan zijn aan het eind van deze maand..
    http://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g659630-i11490-k8062701-o30-Grand_Blue_Beach_Hotel_Kardamena_Kos-Kardamena_Kos_Dodecanese.html
  • Belhans
    Levensgenieter

2 juni 2015, 14:32

Ik ben al op zoek naar een alternatief maar omdat we binnen de 6 weken zitten kan ik niet meer kosteloos omboeken en ben ik afhankelijk van wanneer sunweb zegt dat het hotel niet af is en dat we ons geld terug kunnen krijgen.
    Het forum op tripadvisor volg ik ook en dat ziet er niet best uit.
  • Jen1990
    Levensgenieter

2 juni 2015, 14:51

Ik wacht ook gewoon op de dag dat ze me contacteren om te zeggen dat het hotel niet klaar is. Dan boek ik een last minute naar ergens anders. Want deze vakantie zie ik nu echt NIET meer zitten. Er zijn zelfs mensen die vandaag nog zijn gaan kijken en die ook melden dat het niet klaar zal zijn. https://forum.sunweb.nl/griekenland-3/hotel-grand-blue-beach-kos-6325
    Ik snap echt niet dat Sunweb hier nog geen regeling treft zodat de mensen zich geen zorgen moeten maken en niet tot de laatste moment moeten afwachten of ze al dan niet kunnen vertrekken. En dan is natuurlijk de vraag nog waar we gaan toekomen...
  • Reacties: 0

2 juni 2015, 18:48

jen1990 schreef:

Ik wacht ook gewoon op de dag dat ze me contacteren om te zeggen dat het hotel niet klaar is. Dan boek ik een last minute naar ergens anders. Want deze vakantie zie ik nu echt NIET meer zitten. Er zijn zelfs mensen die vandaag nog zijn gaan kijken en die ook melden dat het niet klaar zal zijn. https://forum.sunweb.nl/griekenland-3/hotel-grand-blue-beach-kos-6325
    Ik snap echt niet dat Sunweb hier nog geen regeling treft zodat de mensen zich geen zorgen moeten maken en niet tot de laatste moment moeten afwachten of ze al dan niet kunnen vertrekken. En dan is natuurlijk de vraag nog waar we gaan toekomen...

Hoi Jen1990 wij houden regelmatig contact met de hotel eigenaar en onze reisleiding. Op dit moment is het hotel inderdaad nog niet af. Tot nu toe gaan de boekingen met vertrek na 20 juni 2015 door. Wanneer wij doorkrijgen dat zij dit niet gaan halen met de opening bellen wij iedereen op die voor de nieuwe openingsdatum zouden vertrekken. Wij laten zeker geen reizigers naar een (half) dicht hotel vertrekken. Mocht je niet kunnen gaan dan zoeken wij voor jou een gelijkwaardig alternatief.
  • Wiljan
    Levensgenieter

3 juni 2015, 08:45

Ik heb gister de foto's van Petra en Patrick ontvangen. Zij zijn momenteel in Kos op vakantie en zij zijn eergisteren bij het hotel geweest.

Zij vertelde mij dat behalve de buitenplaats ook de kamers, receptie, restaurant etc nog ingericht moeten worden. Tevens hebben zij ook maar 4 bouwvakkers aan het werk gezien..

7 bijlagen

• Erikvl
    Levensgenieter

3 juni 2015, 13:20

Ik ben geen deskundige op dit gebied maar dat gaat 'm op 20 juni ook niet worden.
    Wat ik niet begrijp is dat Sunweb lijdzaam toeziet hoe dit mis gaat lopen.
    Uiteindelijk kijken wij als boekers ook Sunweb hierop aan.

Pfff, goed nieuws zou welkom zijn.
  • ansf
    Levensgenieter
    Reacties: 8

3 juni 2015, 14:10

wij gaan op 9 juni naar grand blue beach
    maandag gebeld met sunweb dinsdag twee alternatieven doorgekregen
    prima hotels. zeer tevreden over de afhandeling met sunweb. en hebben we nog een rustige week van voorbereiden op een heerlijke vacantie
  • Wiljan
    Levensgenieter

3 juni 2015, 14:35

ansf schreef:

wij gaan op 9 juni naar grand blue beach
    maandag gebeld met sunweb dinsdag twee alternatieven doorgekregen
    prima hotels. zeer tevreden over de afhandeling met sunweb. en hebben we nog een rustige week van voorbereiden op een heerlijke vacantie

Welke hotels hebben jullie als alternatief gekregen?
  • ansf
    Levensgenieter
    Reacties: 8

3 juni 2015, 15:02

jolanda1964 schreef:

wij vertrekken de 7e junihebben niks gehoord zie vandaag pas hoe staat van hotel is....

wij vertrekken 9 juni maandag zelf naar sunweb gebeld stonden op lijst om gebeld te worden dinsdag 2 andre hotel keuzes gekregen en vanmiddag vast gelegd

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen