Home

Beantwoord: Hotel Grand Blue Beach op Kos

909 Reacties
  • peter uit kijkduin
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 4

19 september 2015, 18:43

[quote=JR38]Klinkt goed, bedankt!

[quote=Angela1][quote=JR38]De twee restaurants hebben dus andere dingen? Moet je dan kiezen waar je eet of kan je ook bij beide wat halen?

de meeste mensen eten bij het zwembad maar er is ook eten neergezet bij de eetzaal boven.
    waarom is mij niet duidelijk want er zijn zo weinig gasten daar gaat niemand zitten.
    het is dus langs de broodopstelling naar achteren lopen.
  • JR38
    Levensgenieter
    Reacties: 11

19 september 2015, 18:54

[quote=peter uit kijkduin][quote=JR38]Klinkt goed, bedankt!

[quote=Angela1]
    JR38 schreef:

De twee restaurants hebben dus andere dingen? Moet je dan kiezen waar je eet of kan je ook bij beide wat halen?

de meeste mensen eten bij het zwembad maar er is ook eten neergezet bij de eetzaal boven.
    waarom is mij niet duidelijk want er zijn zo weinig gasten daar gaat niemand zitten.
    het is dus langs de broodopstelling naar achteren lopen.

Volgens mij zijn ze daar mee begonnen toen het te druk was voor alleen beneden! Het zal nu al wel rustiger zijn als in augustus.
  • bartf
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 3

27 september 2015, 11:50

Wij zijn net aangekomen in grand blue beach...
    Ziet er op het eerste gezicht prima uit!
  • hansjan
    Levensgenieter
    Reacties: 7

27 september 2015, 20:04

Wij zijn ook vandaag aangekomen. En inderdaad. Laat je niet gek maken !!! De eerste indruk was goed !! Vriendelijk personeel. Ruim aanbod wat eten betreft !! En ja de friten waren warm !! Hi . Hele ruime familiekamer.
    Je hoort mij niet klagen !!!
  • bartf
    Nieuwe reiziger

27 september 2015, 20:20

Ik mis alleen een handdoekenrek op het terras en een stopcontact in de badkamer maar voor de rest....perfecte kamers!
  • bartf
    Nieuwe reiziger

28 september 2015, 12:52

Voor degenen die hier nog naar toe komen...prima accomodatie. Personeel doet alles om het je naar de zin te maken. Eten is prima. Niet de ongelofelijke hoeveelheid keuze zoals in de grote Turkse resorts maar warm en prima kwaliteit zeker voor het betaalde bedrag voor deze vakantie. Kamers ruim en goede bedden. Allemaal niet te grootschalig en dat bevalt prima. Voor mensen die slecht ter been zijn inderdaad geen aanrader omdat je je dan permanent met de golfkarretjes moet laten vervoeren. Staat ook in de Sunweb beschrijving. En nee de cola is geen pepsi of coca cola maar who cares...
    Einde september ruim voldoende ligbedden bij de zwembaden. Ook als je pas tegen 11 uur gaat. Geen idee hoe dat in het hoogseizoen is maar met twee zwembaden lijkt dat wel in orde. Geen glijbanen of dergelijke dingen en beide zwembaden zijn niet al te diep en overal even diep. Animatie doet zijn uiterste best maar dat is niet mijn ding.
    Kom niet voor een mooi breed zandstrand maar dat ga je hier nergens echt vinden. De weg tussen het hotel en het strandje is geen enkel beletsel en zeker niet druk zoals ik ergens gelezen heb. Af en toe een auto waar je zowel in het hotel als aan het strand totaal geen last van hebt.....
  • Reacties: 0

28 september 2015, 16:47

Bedankt voor jullie nieuwe updates!:D
  • Flessie
    Levensgenieter
    Reacties: 17

29 september 2015, 07:41

Wij hebben 2 weken vakantie bij Hotel Grand Blue achter de rug. Gelukkig is alles meer dan goed bevallen en hebben ook een drukke periode mee gemaakt. De bedjes bij het zwembad waren voldoende aanwezig en het strandje is niet groot maar was voor ons kleine mannetje goed genoeg. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Je hoeft maar te bellen voor bijvoorbeeld schone strandlakens en ze komen deze asap brengen. Er is een supermarkt op het complex aanwezig met een vriendelijke eigenaar en geopend van 10.00 tot 22.00 uur. We kunnen wat min punten verzinnen maar het is maar wat je er zelf van maakt :cool: Wij hebben een leuke tijd gehad en zullen zeker nog een keer terug gaan.
  • Denies
    Levensgenieter
    Reacties: 6

11 mei 2018, 09:27

Weet iemand hoe het de afgelopen jaar er aan toe gaat bij GBB? ''Vroeger'' hadden ze nog niet de mogelijkheid voor ultra all-in. Hoe doen ze dat met bedjes reserveren? Blijven er nog wel genoeg bedjes over voor de mensen die geen ultra all-in hebben geboekt?

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen