Home

Beantwoord: Hotel Grand Blue Beach op Kos

909 Reacties
  • ansf
    Levensgenieter
    Reacties: 8

3 juni 2015, 15:06

Wiljan schreef:

ansf schreef:

wij gaan op 9 juni naar grand blue beach
    maandag gebeld met sunweb dinsdag twee alternatieven doorgekregen
    prima hotels. zeer tevreden over de afhandeling met sunweb. en hebben we nog een rustige week van voorbereiden op een heerlijke vacantie

Welke hotels hebben jullie als alternatief gekregen?

mitses nordia beach en mitses blue domes resort en spa
  • rene.dekker.9
    Levensgenieter
    Reacties: 28

3 juni 2015, 15:53

ansf heb je bij moeten betalen of is de prijs gelijk aan grand blue beach.
  • ansf
    Levensgenieter
    Reacties: 8

3 juni 2015, 17:51

jolanda1964 schreef:

Marjolein 1987 schreef:

Tessa schreef:

Het klopt inderdaad dat Hotel Grand Blue Beach open gaat op 20 juni 2015. Vooralsnog gaan wij er vanuit dat ze deze datum gaan halen.

Wij vertrekken 9 juni???
    Vreemd dat ik van Sunweb nog niets heb gehoord maar er hier wel doodleuk wordt gereageerd dat het pas 20(!!!) juni opengaat. Slechte zaak sunweb!!!!

wij vertrekken ook 9 juni heb zelf met sunweb gebeld en hun hadden 2 alternatieve hotels waar we uit kunnen kiezen maandag gebeld dinsdag reactie prima vervanging wij zijn blij
  • Belhans
    Levensgenieter
    Reacties: 34

3 juni 2015, 18:54

Zo dat zijn mooie alternatieven, wel een stuk duurder (in juli in ieder geval) dan Grand Blue Beach. Ik ga er vanuit dat je dan niet hoeft bij te betalen.
  • frederik_paradox
    Levensgenieter
    Reacties: 35

4 juni 2015, 00:38

als het klopt dat je 6 weken voor vertrek mag omboeken zal dit snel gebeuren...
    wij gaan eind juli,

via mensen die momenteel daar langs gaan gebeuren er bijna geen veranderingen... dus SUNWEB haal dit hotel van het NET! en contacteer IEDEREEN!
    mvg
  • Willemien
    Levensgenieter
    Reacties: 42

4 juni 2015, 08:56

Ben ook heel benieuwd wanneer wij wat horen, wij gaan 25 juni, ook wij zien niet gebeuren dat het hotel dan klaar zal zijn (gezien de foto s) en hopen ook op een goed alternatief wij zien erg uit naar onze vakantie, en nu het dichterbij komt denk je er alleen maar aan dat je gekozen hotel niet klaar zal zijn en vraag je je iedere dag nu af hoe dit zal aflopen, neem aan dat als Sunweb deze foto's ziet, ze zelf wel kunnen nagaan dat dit niet goed komt voor 20 juni en is onze voorpret wel weggenomen en denk ik dat het geen 6 weken voor vertrek is het omboeken gezien dat wij ook nu over 3 weken gaan.
  • jolanda1964
    Levensgenieter
    Reacties: 6

4 juni 2015, 20:08

wij zijn omgeboekt naar akti palace omdat we de andere aangeboden hotels niet zo vonden we hebben 5 sterren geboekt en dan gaan we niet naar 4 sterren we gaan zondag de 7e weg...Hebben dit hotel zelf aangegeven heen te willen
  • Wiljan
    Levensgenieter
    Reacties: 17

5 juni 2015, 11:57

Ik heb zojuist weer nieuwe foto's ontvangen van Petra. Tevens heeft zij een manager gesproken en die vertelde dat het hotel deze maand zeker niet open gaat. Een bouwvakker zei dat hij zeker nog 10 dagen nodig heeft om alleen het cement in het zwembad te storten..

5 bijlagen

• henk.pouleyn
    Levensgenieter
    Reacties: 5

5 juni 2015, 12:39

duidelijke foto's. het lijkt me beter voor ieders gemoedsrust als Sunweb besluit om deze zomer geen vakantiegangers naar dit hotel toe te sturen. Bied iedereen een alternatief aan. Ik denk dat dat niet makkelijk i.v.m de drukte maar ze kunnen het altijd proberen. Ze kunnen ook iedereen zelf een alternatief laten zoeken, over het verschil in prijs kan je dan altijd onderhandelen
  • Marjolein 1987
    Levensgenieter
    Reacties: 6

5 juni 2015, 17:27

Wij hebben vd week besloten ons geld terug te vragen (gelijk zelfde dag ontvangen)..hebben nu via andere organisatie naar Mallorca geboekt..
    Houdt m'n hart vast voor iedereen straks in hoofdseizoen!
  • Sannek97
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 2

5 juni 2015, 21:08

jolanda1964 schreef:

wij zijn omgeboekt naar akti palace omdat we de andere aangeboden hotels niet zo vonden we hebben 5 sterren geboekt en dan gaan we niet naar 4 sterren we gaan zondag de 7e weg...Hebben dit hotel zelf aangegeven heen te willen

Hallo, moest u ook geld bij betalen voor het alternatief ? Omdat u deze zelf heeft uitgekozen.. Wij gaan 2 juli , maar hoe het er nu uit ziet willen wij ook niet heen. We zijn zelf ook al op zoek naar een alternatief.

Groetjes
  • conny.honcoop.3
    Levensgenieter
    Reacties: 47

5 juni 2015, 23:32

Ja ik ga ook dit weekend bellen ,ik blijf niet in onzekerheid, ze houden je aan het lijntje ik neem altijd hotel zijn rond 8,5 of 9 dus ga niet zomaar met een aanbod in zee, denk dat ik mijn geld terug ga vragen en zelf aan de sla zal gaan desnoods een ander land als ik maar een goed hotel heb. Volgens mij is ramira beach ook goed maar die zit al vol, ik ben het spuugzat, bedankt voor de ractie, gr Conny
  • Willemien
    Levensgenieter

8 juni 2015, 10:37

Iemand nog iets gehoord over het hotel? of van sunweb?
    Ga ook maar weer eens bellen ze gingen het navragen maar nog niks gehoord,
    ze mogen niet op de foto's afgaan want ze weten niet wanneer die genomen zijn,
    nou lijkt mij duidelijk als er bij staat dat de mensen die op kos zijn de foto's hebben genomen en hebben geplaatst.
    Straks is alles vol en kunnen wij op zoek na iets anders.
    Gr Wilma
  • TessaTessa
    Moderator
    Reacties: 2515

8 juni 2015, 13:35

Ik begrijp uit jullie berichten dat jullie je zorgen maken over de vakantie. Ik kan me dat goed voorstellen. Vooralsnog weten wij nog niet meer en wordt het hotel op 20 juni 2015 geopend. Als de situatie veranderd vermelden wij dit zo spoedig mogelijk en zorgt Sunweb voor een passende oplossing.
    ~Turn your dreams into reality~
  • frederik_paradox
    Levensgenieter

8 juni 2015, 13:50

Vandaag gebeld met een zeer onvriendelijke vrouw die geen aandacht nog klant vriendelijkheid aanbied. Ze liet mij weten dat we de zoveelste klant zijn die gewoon moet afwachten en geen verdere keuze aanbied. Zelf voor een annulatie had ze enkel kort antwoord: info@sunweb.be
    Zelf geen moeite gedaan om het boekingsnummer even op te zoeken... OMG
    Ze zei dat het onze eigen schuld was om zo in deze situatie terecht te komen door het hotel niet goed te screenen.
  • henk.pouleyn
    Levensgenieter

8 juni 2015, 15:14

ik heb vrijdag en zaterdag ook contact gehad met Sunweb en werd wel heel vriendelijk te woord gestaan. Er werd gezegd dat zij er nog steeds vanuit gaan dat het 20 juni gewoon open gaat. Ze hadden niet de foto's gezien. Ik kreeg wel de mogelijk aangeboden om kosteloos om te boeken als ik er geen vertrouwen in had. ik had zelf al een alternatief gevonden in Turkeye. Wat alleen jammer is dat ik hem niet voor de prijs krijg waarvoor hij op de site staat. Dit is een prijs met een korting die op dit moment geld voor nieuwe boekingen. Ik heb al in december geboekt dus hij geld niet voor mij, de vriendelijke dame zei tegen miju bent wel duurder uit maar bent wel verzekerd van een vakantie met hotel wat u zelf leuk vind. Ik vind dat Sunweb gedupeerde reizigers wel iets te moet had kunnen komen. Zij kunnen niet in mijn portomonee kijken en weten dus niet wat ik te besteden heb. Ik had dus weinig keus. Als ik moet wachten totdat Sunweb mij omboekt is het midden in het hoogseizoen en moet maar afwachten waar ik dan terecht kom.
    een gevalletje van HARRY BEDANKT. Ik moet er toch echt nog een heleboel nachtjes over slapen om te beslissen of ik ooit nog met Sunweb op reis wil. Dit hangt ook af op het antwoord wat ik krijg op mijn mail met alle ongenoegen die ik gestuurd heb.
  • frederik_paradox
    Levensgenieter

8 juni 2015, 18:12

Eigenlijk wijzen ze je erop dat je niets van rechten hebt, er kan een meerkost zijn om te boeken, een annulatie boete en een boete van het hotel zelf komt er nu plots ook bij. Het hotel heeft al 3x zijn openingsdatum gemist. Iemand die weet hoe dit verder te ondernemen en waar wij recht op hebben?
  • Glenn1984
    Levensgenieter

8 juni 2015, 21:06

Wij hebben Sunweb in België ook al enkele malen gebeld en gemaild.
    Zij blijven ook voet bij stuk houden dat het hotel zeker op 20 juni klaar zal zijn.

Ik heb hun de foto's en dit forum reeds doorgestuurd en ze blijven onze noodkreet negeren.

Er worden geen alternatieven aangeboden, hoewel wij er al duidelijk naar gevraagd hebben.
    Erger nog als we vanuit België willen om boeken moeten we annulatiekosten (15% van het reisbedrag) betalen aan het hotel en een extra dossier kost van 27 € p.p. aan Sunweb.

Wij reizen met een dochter van 16 maanden, dus maken ons terecht zorgen. Wij hadden aanloop naar onze eerste reis met de dochter wel anders voorgesteld.

Wij vinden het ook zeer raar dat Sunweb nog niet enige moeite doet om de foto's op dit forum te weerleggen. Want als het hotel echt op 20 juni zou openen, zouden zij toch al enkele foto's kunnen plaatsen op hun website of op dit forum. Er kan toch eens iemand van de reisleiding passeren aan die bouwwerf? Wij denken dat de mensen zo al wel gerust gesteld kunnen worden.

Het wordt tijd dat Sunweb haar verantwoordelijkheid opneemt en niet enkel elke keer het zelfde standaard antwoord geeft met een te verwachten openingsdatum.

Momenteel in het laagseizoen is het wel mogelijk om mooie alternatieven te bieden.
    Wat gaan ze kunnen aanbieden in het hoogseizoen?
  • frederik_paradox
    Levensgenieter

8 juni 2015, 23:10

Tessa schreef:

Ik begrijp uit jullie berichten dat jullie je zorgen maken over de vakantie. Ik kan me dat goed voorstellen. Vooralsnog weten wij nog niet meer en wordt het hotel op 20 juni 2015 geopend. Als de situatie veranderd vermelden wij dit zo spoedig mogelijk en zorgt Sunweb voor een passende oplossing.

Waarom posten jullie geen foto's. Stel ons wat op ons gemak. Want een zandbak vind ik ook niet zo gezellig om je tijd in te spenderen. (voor je het commentaar overneemt van één van uw werknemers) Ik heb een hotel geboekt dat af ging zijn begin mei, de beplanting had dan nog drie maand om te groeien en te bloeien. Ik denk niet dat wij er nu veel van zullen zien.
    Wij hebben een vakantie geboekt om tot rust te komen. Het enige wat wij nu krijgen is stress.
  • Belhans
    Levensgenieter
    Reacties: 34

8 juni 2015, 23:14

Ook ik heb vandaag contact gehad met Sunweb en ben zeer netjes te woord gestaan. Deze week wordt er meer bekend over de openingsdatum en of 20 juni gehaald gaat worden. Wij kregen de mogelijkheid om om te boeken (alhoewel we al over 4 weken weggaan) maar dan moeten we eventueel bijbetalen. Als het hotel niet op tijd open gaat dan worden we omgeboekt en dan zijn de extra kosten voor Sunweb. Dan is de keuze voor ons snel gemaakt.....we wachten en mocht het alternatief niet naar ons zin zijn dan kunnen we nog ins geld terugkrijgen en zelf op zoek gaan naar een last minute.
    Het blijft een vervelende situatie maar Sunweb staat ons keurig te woord.
  • Willemien
    Levensgenieter

9 juni 2015, 08:31

Ik heb ook gisteren gebeld, en ben netjes te woord gestaan ondanks dat ik best zelf boos deed bleven zij keurig netjes en geloof maar wij zijn niet de enige die boos op bellen en het gevoel krijgen teleurgesteld te worden, maar ik heb er ook 1 van de customer service die mij ook keurig te woord heeft gestaan en de mensen waar het omgaat ook best begrijpt, maar hun op dit moment ook niks anders kunnen vermelden dat het de 20 ste klaar zou moeten zijn al geloven ze dat zelf ook niet gezien de foto's, maar daar mogen zij niet op afgaan ze hebben met de hoteleigenaar van doen, heb daarom ook gezegd dat hun zelf ook ook aan het lijntje worden gehouden maar ook daar kunnen hun niks aan doen hoe vervelend ze dat ook vond, en zo hoorde ik ook dat ze eind deze week meer zullen horen over weer eventueel uitstel van de openingsdatum en dat wij dan ook gebeld worden voor een omboeking want voor een ieder wensen hun ze een fijne vakantie toe zonder zorgen of herrie,dus wachten wij gespannen af tot vrijdag en weet ze eerder wat horen we dat dus al met al doet Sunweb goed zijn best.
    Gr Wilma
  • conny.honcoop.3
    Levensgenieter

9 juni 2015, 18:03

Willemien schreef:

Ben ook heel benieuwd wanneer wij wat horen, wij gaan 25 juni, ook wij zien niet gebeuren dat het hotel dan klaar zal zijn (gezien de foto s) en hopen ook op een goed alternatief wij zien erg uit naar onze vakantie, en nu het dichterbij komt denk je er alleen maar aan dat je gekozen hotel niet klaar zal zijn en vraag je je iedere dag nu af hoe dit zal aflopen, neem aan dat als Sunweb deze foto's ziet, ze zelf wel kunnen nagaan dat dit niet goed komt voor 20 juni en is onze voorpret wel weggenomen en denk ik dat het geen 6 weken voor vertrek is het omboeken gezien dat wij ook nu over 3 weken gaan.

Heb gebeld met sunweb en zij zeggen dat het toch 20 juni open gaat moet het nog zien, wij gaan 23 juni
  • conny.honcoop.3
    Levensgenieter

9 juni 2015, 18:08

[quote=Wiljan]Wij vertrekken 23juni.. Ik mag hopen dat het hotel dan klaar is.. En dat we niet in de laatste week nog te horen krijgen dat het niet door gaat. Ik heb een jaar lang hard gewerkt en wil dus niet op vakantie ook nog eens tussen de rommel of de herrie zitten. Als dat wel zo is dan is dat meteen de laatste vakantie die ik via Sunweb geboekt heb.[

Wij gaan ook 23 juni gebeld en ze zeggen dat het toch 20 juni open gaat moet het nog zien/quote]
  • Cora74
    Levensgenieter
    Reacties: 12

10 juni 2015, 10:33

Mijn buren vertrekken komend weekend voor 2 weken naar een ander hotel in Kardamena. Ze gaan voor ons op 'excursie' naar Grand Blue Beach rond 20 juni. We wachten in spanning op de foto's die zij ons zullen sturen :-). Zodra ik ze ontvangen heb zal ik ze posten. Wij gaan 20 juli, ik blijf hoop houden...
  • conny.honcoop.3
    Levensgenieter

10 juni 2015, 11:51

Cora74 schreef:

Mijn buren vertrekken komend weekend voor 2 weken naar een ander hotel in Kardamena. Ze gaan voor ons op 'excursie' naar Grand Blue Beach rond 20 juni. We wachten in spanning op de foto's die zij ons zullen sturen :-). Zodra ik ze ontvangen heb zal ik ze posten. Wij gaan 20 juli, ik blijf hoop houden...

F

Fijn ben ontzettend benieuwd ze beloven het wel dat het op 20 juni af is maar moet het nog zien, ik vertrouw het niet zo, ik hoor graag reactie van u, bedankt, gr Conny

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen