Home

Beantwoord: Hotel Mitsis Grand op Rhodos

10 Reacties
  • kirk.amsterdam Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 0

4 juni 2013, 17:34

Is er in dit hotel ook internet faciliteiten op de kamer en zoja, hoeveel kost dat of anders is er wifi erggens in het hotel beschikbaar?
    Gemarkeerd als antwoord: .Lin. op 5 juni 2013, 09:51

Hotel Mitsis Grand is een erg goed hotel! Lekker eten en erg aardig peroneel. Wifi op de kamer is helaas niet aanwezig. Maar in de lobby is er wel wifi. Vorig jaar kon je hier gratis gebruik van maken.

Bekijk origineel
  • Reacties: 0

5 juni 2013, 09:36

Hoi Kirk, welkom op ons forum. Hotel Mitsis Grand beschikt zowel over wifi als vast internet. Zijn er andere forumgebruikers die hier ervaring mee hebben in dit hotel?
  • .Lin. Antwoord
    Levensgenieter
    Reacties: 29

5 juni 2013, 09:51

Hotel Mitsis Grand is een erg goed hotel! Lekker eten en erg aardig peroneel. Wifi op de kamer is helaas niet aanwezig. Maar in de lobby is er wel wifi. Vorig jaar kon je hier gratis gebruik van maken.
  • arjan.tuitert
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

9 juni 2013, 11:39

Ik ga ditjaar voor het eerst met mijn zoontje op vakantie naar dit hotel is daar in de buurt een winkel waar we voedsel en luiers kunnen kopen? Om dat voor 10 dagen mee te nemen is ook nog al wat

10 juni 2013, 09:59

Welkom op ons Forum Arjan! In het hotel is een mini supermarkt aanwezig. Je mag ervan uitgaan dat ze hier ( beperkt) babyvoeding en luiers verkopen. Ook vindt je een supermarkt op 600 meter afstand van het hotel. De bus naar het centrum vindt je op 50 meter van het hotel. Heeft iemand verder ervaring met de mini supermarkt in het hotel?
  • mar.wiersmajansen
    Levensgenieter
    Reacties: 22

29 juni 2013, 18:17

kirk.amsterdam schreef:

Is er in dit hotel ook internet faciliteiten op de kamer en zoja, hoeveel kost dat of anders is er wifi erggens in het hotel beschikbaar?

WIFI IS MEESTAL GRATIS BIJ HOTELS OF APPARTAMENT MAAR SOMMIGE VRAGEN EEN KLEIN BEDRAGJE .. WE ZIJN NET TERUG UIT RHODOS DUS SUCCES DAAR :D:cool:
  • Sandra
    Globetrotter
    Reacties: 311

1 juli 2013, 09:22

Bedankt voor je reactie Mar!

Ik zie dat je andere reizigers goed helpt door jouw ervaringen. Erg fijn!

veel plezier nog op osn forum!
    Als je droomt van reizen, reis je al
  • marie01
    Nieuwe reiziger

18 april 2014, 15:28

Wil heel graag naar Hotel Mitsis Grand, maar ik kom er niet echt uit welke zwembaden er nu met zoutwater zijn.Allemaal of een enkele ik geef de voorkeur aan een zoetwater zwembad.

Alvast bedankt voor de reactie
    Anneke:cool:
  • Wendy.
    Rondreiziger
    Reacties: 144

18 april 2014, 16:57

Hoi Marie,

Welkom op het Forum!

Leuk dat je ook geïnteresseerd bent in Hotel Mitsis Grand!

Hotel Mitsis Grand heeft totaal 4 zwembaden. 1 Binnenbad (zoetwater), 1 apart kinderbad (zoetwater) en 2 buitenzwembaden (zoutwater).

Op de website zie je het complete overzicht van alle faciliteiten.

Life is better in Flipflops..
  • wintermuts
    Nieuwe reiziger

9 juli 2015, 11:42

Ik lees in de beschrijving dat wifi in het hotel 10 euro (!!) per dag kost. Alleen in de lobby gratis maar volgens reviews is daar een slechte verbinding.

9 juli 2015, 12:28

@wintermuts: Zelf ben ik ook in Hotel Mitsis Grand geweest. Ik had geen problemen met de wifi in de lobby. Het kan natuurlijk wel zijn als er veel mensen inloggen, dat hij wat langzamer is. Ik ben benieuwd naar de ervaringen van andere reizigers!

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen