Home

Beantwoord: Hotel Mitsis Grand: wifi, fitness en ligbedjes

2 Reacties
  • Sandra Smit Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 0

20 maart 2017, 21:39

In de ervaringen van mensen staat dat de WiFi in het Hotel overal gratis is, maar in de accomodatieschrijving staat dat WiFi op de kamer € 10,- per dag kost. Kunt u mij zeggen hoe het nu in elkaar zit? En is de fitnessruimte tegen betaling??

Bij de meeste 4/5 sterren hotels zijn de ligbedjes gratis aan het strand. Bij dit hotel niet?
    Gemarkeerd als antwoord: Tessa op 21 maart 2017, 16:01

Beste Sandra, ik heb het voor je nagevraagd bij het hotel.

* WiFi op de kamer is tegen betaling. De prijs is 10,- euro per dag of 24,- euro voor 5 dagen. In de openbare ruimtes is het gratis.
    * Er is een fitnessruimte. Deze kun je gebruiken voor 9,- euro per keer. Daarnaast zijn er allerlei lessen met een personal trainer zoals yoga, pilates, crossfit etc.
    * Afgelopen seizoen waren de kosten voor 2 strandbedjes + een parasol 8,- euro per dag.

Zijn er forumleden die ervaring hebben met dit hotel? Deel het hier!

Bekijk origineel
  • TessaTessa
    Moderator
    Reacties: 2347

21 maart 2017, 11:23

Beste Sandra, welkom op ons forum! Leuk dat je kijkt naar Hotel Mitsis Grand. Ik zoek het voor je uit en ik kom er zo snel mogelijk bij je op terug!
    ~Not all those who wander are lost~
  • TessaTessa Antwoord
    Moderator
    Reacties: 2347

21 maart 2017, 16:01

Beste Sandra, ik heb het voor je nagevraagd bij het hotel.

* WiFi op de kamer is tegen betaling. De prijs is 10,- euro per dag of 24,- euro voor 5 dagen. In de openbare ruimtes is het gratis.
    * Er is een fitnessruimte. Deze kun je gebruiken voor 9,- euro per keer. Daarnaast zijn er allerlei lessen met een personal trainer zoals yoga, pilates, crossfit etc.
    * Afgelopen seizoen waren de kosten voor 2 strandbedjes + een parasol 8,- euro per dag.

Zijn er forumleden die ervaring hebben met dit hotel? Deel het hier!
    ~Not all those who wander are lost~

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)