Home

Beantwoord: Popi Studio Arkassa Karpathos Griekenland

2 Reacties
  • Jolanda Los Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

13 augustus 2018, 19:55

Op de kaart van Arkassa zie ik dat er TWEE Popi Studio's (appartementen) zijn in Arkassa, een redelijk stuk uit elkaar. Als ik bij Sunweb Popi Studio of appartement wil boeken voor volgend jaar waar bevindt zich dan desbetreffende studio? Heel verwarrend dit, als ik de locatie aanklik met muis dan zie ik dezelfde plaatjes van het complex!

Gaarne uw reactie!

Groet, Jolanda Los
    Gemarkeerd als antwoord: Ilaisa op 14 augustus 2018, 11:41

Beste Jolanda Los,

Wat goed dat je deze vraag stelt! Ik snap jouw verwarring hier wel bij.

Met wat onderzoek en vergelijking via onze website, kan je ervan uitgaan dat dit de bestemming is van appartementen Popi binnen ons aanbod! :)

Ik wens je hierbij nog een fijne dag :D

Bekijk origineel
    Jolanda Los
  • IlaisaIlaisa Antwoord
    Moderator
    Reacties: 29

14 augustus 2018, 11:41

Beste Jolanda Los,

Wat goed dat je deze vraag stelt! Ik snap jouw verwarring hier wel bij.

Met wat onderzoek en vergelijking via onze website, kan je ervan uitgaan dat dit de bestemming is van appartementen Popi binnen ons aanbod! :)

Ik wens je hierbij nog een fijne dag :D
  • Jolanda Los Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

14 augustus 2018, 11:45

Hallo Ilaisa,

Wat fijn dat ik antwoord hebt gekregen, nu weet ik waar het ligt (vlakbij zee) als ik dit boek. Ik ben erg blij met het antwoord, hartelijk dank!

Ook een fijne dag en groeten, Jolanda
    Jolanda Los

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen