Home

Beantwoord: Verschil Aparthotel Lefkoniko Beach en Hotel Lefkoniko Bay

6 Reacties
  • Henk2 Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

31 januari 2017, 12:29

Waar kunnen we beter heen gaan naar lefkonika beach of lefkonika bay kan ik hier een goed antwoord op krijgen en hoe is het drinken in de all in formule
    Of toch beter naar hotel bio gaan
    Gemarkeerd als antwoord: Tessa op 31 januari 2017, 16:31

Beste Henk, Aparthotel Lefkoniko Beach en Hotel Lefkoniko Bay liggen vrijwel naast elkaar. In Lefkoniko Beach kun je zowel een hotelkamer boeken als een appartement. Het complex is wat ouder en wordt beoordeeld met een 7. In Lefkoniko Bay zijn je familiekamers of studio's reserveren. Dit is een wat nieuwer complex en het wordt met een 8.4 beoordeeld. Ook het all inclusive programma is hier iets uitgebreider. Zo wordt er op woensdag een Griekse avond georganiseerd en op zaterdag een Italiaanse avond. Beide accommodaties zijn super gelegen aan het strand en op loopafstand van het centrum. Bij beide accommodaties alle lokale alcoholische en non-alcoholische dranken inclusief van 10.00-23.00 uur

Zijn er meer forumleden die ervaring hebben en tips hebben voor Henk? Deel ze hier!

Bekijk origineel
  • TessaTessa Antwoord
    Moderator
    Reacties: 2347

31 januari 2017, 16:31

Beste Henk, Aparthotel Lefkoniko Beach en Hotel Lefkoniko Bay liggen vrijwel naast elkaar. In Lefkoniko Beach kun je zowel een hotelkamer boeken als een appartement. Het complex is wat ouder en wordt beoordeeld met een 7. In Lefkoniko Bay zijn je familiekamers of studio's reserveren. Dit is een wat nieuwer complex en het wordt met een 8.4 beoordeeld. Ook het all inclusive programma is hier iets uitgebreider. Zo wordt er op woensdag een Griekse avond georganiseerd en op zaterdag een Italiaanse avond. Beide accommodaties zijn super gelegen aan het strand en op loopafstand van het centrum. Bij beide accommodaties alle lokale alcoholische en non-alcoholische dranken inclusief van 10.00-23.00 uur

Zijn er meer forumleden die ervaring hebben en tips hebben voor Henk? Deel ze hier!
    ~Not all those who wander are lost~
  • Henk2 Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

17 februari 2017, 11:23

Dank je wel voor de informatie .
    We hebben geboekt het is de Lefkoniko Bay geworden voor 15 dagen in juli
  • DyanthawDyanthaw
    Moderator
    Reacties: 463

17 februari 2017, 17:05

Suer dat jullie hebben geboekt Henk! Een heerlijk vooruitzicht :D Fijn weekend!
    Travel as much as you can. As far as you can. As long as you can. Life is not meant to be lived in one place.
  • AngelaU
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 2

24 april 2017, 00:04

Hallo!
    Ik heb voor 3 personen een Familiekamer in Lefkoniko Bay geboekt eind Augustus. Maar ik kan nergens een foto zien van de Familiekamer . En ze kunnen mij niet zeggen of voor de derde persoon een bed of een slaapbank staat. Zij zou graag een bed willen namelijk.
  • TessaTessa
    Moderator
    Reacties: 2347

24 april 2017, 11:56

AngelaU schreef:

Hallo!
    Ik heb voor 3 personen een Familiekamer in Lefkoniko Bay geboekt eind Augustus. Maar ik kan nergens een foto zien van de Familiekamer . En ze kunnen mij niet zeggen of voor de derde persoon een bed of een slaapbank staat. Zij zou graag een bed willen namelijk.

Beste Angela, het 3e bed wat op een kamer wordt geplaatst is meestal een bedbank of een opklapbed van goede kwaliteit.
    ~Not all those who wander are lost~
  • AngelaU
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 2

24 april 2017, 14:42

Ok. Ik hoop het wel. Want mijn Zus heeft last van haar Rug en dan moet ze wel goed kunnen liggen.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)