Home

Vraag: Waterkokertje

2 Reacties
  • lida.grootoldenbeuving Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 3

19 augustus 2018, 11:36

Ik heb ergens gelezen dat er geen waterkokertje is in appartement Janno beach in Zakynthos.
    Weet iemand of die er in alle appartementen niet is. Ik vind dat er toch minimaal een waterkokertje moet zijn om water te koken. Er is volgens mij ook geen koffiezetapparaat.

Krijg je extra handdoeken als je er om vraagt?

Groetjes Lida
  • Joya
    Globetrotter
    Reacties: 940

20 augustus 2018, 21:23

Hoi Lida,

Ik heb even meegekeken en er is inderdaad geen waterkoker aanwezig. Dit houdt in dat je heulll ouderwets zelf water moet koken voor oploskoffie. Op zich best te doen natuurlijk.

Zelf heb ik voor dat soort gevallen een kleine waterkoker aangeschaft, lichtgewicht en goed voor max. 0.5 liter water. Online kun je die wel bestellen (even kijken bij beslist.nl voor de voordeligste en kleinste). Deze is ook wel handig, daar zitten zelfs 2 plastic koffiekoppen bij.

https://www.expert.nl/severin-wk3644-wit?channel_code=8&s2m_product_id=372020551&utm_source=kelkoo&utm_medium=prijsvergelijker&utm_campaign=clicks

Nog een optie, ook geschikt voor eventuele volgende vakanties, is een "coffee pressure". Bij een waterkoker gebruik je Nescafé als je geen koffiepot en filter bij je hebt. Wil je echte lekkere koffie op vakantie, kun je het beste een "coffee pressure" kopen en je favoriete koffie meenemen. Dit hoeft niet zoveel ruimte in de koffer in beslag te nemen, zeker niet als je de "coffee pressure" opvult met iets wat anders los in je koffer meegaat. :)

Om extra handdoeken kun je altijd even vragen. Mensen krijgen een standaard aantal maar als je vriendelijk aangeeft waarom je er meer nodig hebt, krijg je die vaak wel.

Alvast een hele fijne vakantie met een heerlijk kopje verse koffie 's morgens op jullie balkon. :P

Groetjes van Joya :cool:
  • IlaisaIlaisa
    Moderator
    Reacties: 30

21 augustus 2018, 18:36

Beste Joya,

Bedankt voor jouw uitgebreide reactie en tips! :)

Nog een fijne avond toegewenst!

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen