Home

Vraag: Bella Italia: type caravan/mobile home

6 Reacties
  • jvg Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 3

20 mei 2017, 13:58

Goedendag,
    welke type caravan op de site van Bella italië komt overeen met de 4-kamer stacaravan Sunrise luxe?

beschikbaar zijn de Acacia-Mimosa-Girasolosuite-Zonnebloem.

mvgr
    Jvg
  • Reacties: 0

22 mei 2017, 14:29

Beste,

Leuk dat je kijkt naar Camping village bella italia. Via deze link kan je de Sunrise Luxe type reserveren! Wij hebben deze camping meerdere malen op onze webiste staan. Als je graag de Sunrise wil reserveren kan je dit doen via bovenstaan de link.

Via de officiele link naar de website van Bella Italia zelf( hier )
    kan je ook de beschrijving vinden van de andere types die wij aanbieden.

Groetjes,

Kim
  • jvg Auteur
    Nieuwe reiziger

22 mei 2017, 17:07

Beste Kim

Bedankt voor je reactie
    Ik heb dus al geboekt en wel de sunrise de luxe 4 kamer caravan.maar op de site van Bella Italië worden 4 caravans weergegeven met een andere benaming
    Dus welke is de sunrise de luxe?
    Zodat ik bij aankomst wel de juiste caravan krijg toegewezen

Op de site van sunweb wordt er alleen een beschrijving gegeven zonder afbeeldingen.

Mvgr
    Johan
  • Reacties: 0

22 mei 2017, 18:56

Hoi Johan,

Wat leuk dat jullie hebben geboekt! Het klopt dat Bella Italia andere benaming heeft, maar het geboekte type dat jij hebt is bij de camping zelf Acacia.
    Als het goed is zorgt dit voor meer duidelijkheid :$
  • jvg Auteur
    Nieuwe reiziger

22 mei 2017, 20:22

Top!Dank je wel!
  • Kristel1983
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

17 juli 2018, 09:39

Hoi Johan, wij hebben ook de Acacia geboekt en we vertrekken over twee weken. Hoe is het je bevallen? Wat ik me afvroeg...in het keukentje wat zijn de faciliteiten die er aanwezig zijn? Ik lees namelijk alleen iets over een koelkast en een 4 pits kookplaat. Lijkt me sterk dat dat alles is toch? Thanks voor je antwoord! Groetjes, Kristel
  • jvg Auteur
    Nieuwe reiziger

17 juli 2018, 12:20

Hai Kristel,
    In principe is er in het keukentje alles aanwezig wat je nodig hebt,het kan verschillen per caravan.
    Het is me super bevallen en we gaan over een aantal weken weer!en ook weer de Acacia geboekt.
    Wat je wel even niet moet vergeten is bij het inchecken bij de Sunweb tent dat je aangeeft dat je airco wilt.
    Die heb je echt nodig!
    Een hele fijne vakantie en mooi weer gewenst,dan hebben wij dat ook!
    Groetjes
    Johan

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen