Home

Beantwoord: Camping Butterfly - Sunlight caravan

3 Reacties
  • irisgroot Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

2 mei 2016, 13:13

Wij gaan over 4 weken naar CampingButterfly. Nu staat er dat er een bbq bij zit. Is dit standaard of moet je deze zelf meenemen?

Ook nemen wij een hond mee, het strandje vlak bij de camping mogen de honden daar aangelijnd ook komen?
    Gemarkeerd als antwoord: Tessa op 2 mei 2016, 17:32

Bedankt voor het doorgeven Iris. Ik zie dat jullie hebben gekozen voor een 3kamerstacaravan Sunlight standaard. Volgens onze gegevens is er inderdaad een barbecue aanwezig. Zijn er forumleden die ervaring hebben met deze camping en weten wat voor barbecue dit is?

Ik zie inderdaad dat jullie hondje is aangemeld bij de camping.

Bekijk origineel
  • TessaTessa
    Moderator
    Reacties: 2468

2 mei 2016, 17:11

Hoi Iris, leuk dat jullie binnenkort op vakantie gaan naar Camping Butterfly. Ik kijk dit graag voor je na. Wat is je reserveringsnummer? Dan kan ik even nakijken welk type caravan jullie precies hebben geboekt.

Heb je bij boeking doorgegeven dat jullie een hondje meenemen? Het is namelijk belangrijk dat de accommodatie hiervan op de hoogte is.
    Helaas is het bij ons niet bekend of de honden op het strand mogen komen in Peschiera, ik denk het eerlijk gezegd wel. Zijn er forumleden die dit weten?
    ~Turn your dreams into reality~
  • irisgroot Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

2 mei 2016, 17:15

Hoi Tessa,

Het boekingsnummer is 2685861.

Jazeker! We hebben dat doorgegeven met de boeking.
  • TessaTessa Antwoord
    Moderator
    Reacties: 2468

2 mei 2016, 17:32

Bedankt voor het doorgeven Iris. Ik zie dat jullie hebben gekozen voor een 3kamerstacaravan Sunlight standaard. Volgens onze gegevens is er inderdaad een barbecue aanwezig. Zijn er forumleden die ervaring hebben met deze camping en weten wat voor barbecue dit is?

Ik zie inderdaad dat jullie hondje is aangemeld bij de camping.
    ~Turn your dreams into reality~

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)