Home

Beantwoord: Camping Toscolano: Aankomst/vertrektijden

1 Reactie
  • CharlotteStraalman Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 0

6 maart 2016, 10:58

Hallo,
    Mijn vriend en ik willen graag met de auto op vakantie gaan maar wij vinden het wel handig om te weten wat de aankomsttijden zijn wanneer je kan inchecken.
    Ik hoop iets van jullie te mogen horen.

Groetjes Charlotte
    Gemarkeerd als antwoord: PriscillaF op 7 maart 2016, 14:44

Hoi Charlotte!

Wat leuk dat je naar Camping Toscolano gaat!
    Begrijpelijk dat je graag wilt weten wat de inchecktijden zijn. De receptie is de hele dag open, inchecken is mogelijk vanaf 14u. Ben je al eerder op de camping, dan kan je altijd even vragen of ze al een caravan beschikbaar hebben. En anders kan je alvast lekker wat drinken en de camping verkennen! :)

Bekijk origineel
  • PriscillaFPriscillaF Antwoord
    Moderator
    Reacties: 563

7 maart 2016, 14:44

Hoi Charlotte!

Wat leuk dat je naar Camping Toscolano gaat!
    Begrijpelijk dat je graag wilt weten wat de inchecktijden zijn. De receptie is de hele dag open, inchecken is mogelijk vanaf 14u. Ben je al eerder op de camping, dan kan je altijd even vragen of ze al een caravan beschikbaar hebben. En anders kan je alvast lekker wat drinken en de camping verkennen! :)
    Of all the books in the world, the best stories are found between the pages of a passport

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)