Home

Beantwoord: Hotel Comino

8 Reacties
  • ingeb Auteur
    Levensgenieter
    Reacties: 6

22 maart 2016, 14:29

Hoe kom je bij het hotel???

mvg
    Gemarkeerd als antwoord: op 22 maart 2016, 18:57

Welkom op het forum Inge!

Bedoel je van de luchthaven naar Hotel Comino? Als je bij Sunweb een pakketreis boekt dan zit er altijd een transfer bij inbegrepen, die jou van de luchthaven naar de accommodatie brengt en weer terug. ;)

Misschien dat andere forumleden handige tips en ervaringen hierover hebben?

Bekijk origineel
  • Antwoord
    Reacties: 0

22 maart 2016, 18:57

Welkom op het forum Inge!

Bedoel je van de luchthaven naar Hotel Comino? Als je bij Sunweb een pakketreis boekt dan zit er altijd een transfer bij inbegrepen, die jou van de luchthaven naar de accommodatie brengt en weer terug. ;)

Misschien dat andere forumleden handige tips en ervaringen hierover hebben?
  • Joya
    Globetrotter
    Reacties: 938

22 maart 2016, 19:50

Hallo Inge en Linsey,

Op de website van het hotel, dat op een eiland ligt, staat het volgende vermeld over transfer.

Transport tussen luchthaven en het Hotel:
    Vanaf de luchthaven naar Cirkewwa 32 Km - 45 minuten met de Bus
    Vanaf Cirkewwa op Malta naar Comino 3 Km - 25 minuten met de Comino boot.

http://www.cominohotel.com/page.asp?p=18671

Bij de beschrijving van Sunweb van Hotel Comina staat onderaan de pagina nog vermeld bij het kopje 'handig om te weten':
    Om op Comino te komen dien je gebruik te maken van de bootverbinding tussen Malta en Comino, die meerdere malen per dag gaat. Voor € 5,- (kinderen tot 12 jaar €2,50) kun je tijdens het verblijf onbeperkt gebruik maken van bootverbindingen tussen de eilanden Malta, Comino en Gozo.

Heel voordelig en een handige mogelijkheid om af en toe uitstapjes te maken met de boot!

Nb. misschien dat iemand van Sunweb deze informatie nog even wil controleren om eventuele misverstanden te voorkomen? Op Tripadvisor zag ik dit eveneens - maar gewoon voor alle zekerheid nog een check? :)

Nog een fijne avond,
    groetjes van Joya
  • Reacties: 0

22 maart 2016, 20:11

Joya schreef:

Hallo Inge en Linsey,

Op de website van het hotel, dat op een eiland ligt, staat het volgende vermeld over transfer.

Bij de beschrijving van Sunweb van Hotel Comina staat onderaan de pagina nog vermeld bij het kopje 'handig om te weten':
    Om op Comino te komen dien je gebruik te maken van de bootverbinding tussen Malta en Comino, die meerdere malen per dag gaat. Voor € 5,- (kinderen tot 12 jaar €2,50) kun je tijdens het verblijf onbeperkt gebruik maken van bootverbindingen tussen de eilanden Malta, Comino en Gozo.

Heel voordelig en een handige mogelijkheid om af en toe uitstapjes te maken met de boot!

Nb. misschien dat iemand van Sunweb deze informatie nog even wil controleren om eventuele misverstanden te voorkomen? Op Tripadvisor zag ik dit eveneens - maar gewoon voor alle zekerheid nog een check? :)

Nog een fijne avond,
    groetjes van Joya

Dank je wel Joya voor je specifieke antwoord! :D
  • Joya
    Globetrotter
    Reacties: 938

22 maart 2016, 20:24

Linsey. schreef:

Joya schreef:

Hallo Inge en Linsey,

Nog een fijne avond,
    groetjes van Joya

Dank je wel Joya voor je specifieke antwoord! :D

Graag gedaan en nog een hele fijne avond!
    Joya :)
  • ingeb Auteur
    Levensgenieter

28 maart 2016, 15:05

Bedankt voor reacties.. nou ik ben benieuwd.. had het wel gelezen, maar lees ook dat er geen auto's rijden, dus ligt het hotel op loopafstand of komen ze jou ophalen..??..

Ik heb prive transfer genomen.. en ben zeer benieuwd of er ook veel Nederlanders zijn, niet dat het mij uit maakt, ik ga voor de zon/zee/ontspanning en mogelijk wat bezichtigingen..

Misschien hebben nog anderen leuke raad en tevens of je als dame alleen buiten het ieniemini eiland veilig kan rondlopen..

Daar heb ik nog weinig over kunnen vinden..

Alle raad is welkom, liefst geen georganiseerde reis.. boeken zal ik genoeg mee nemen..

Heel erg bedankt voor alle info..

:)
  • ingeb Auteur
    Levensgenieter

28 maart 2016, 15:08

Als ik terug ben, zal ik mijn ervaringen delen, dit zal eind juni zijn..
  • Reacties: 0

28 maart 2016, 15:45

ingeb schreef:

Als ik terug ben, zal ik mijn ervaringen delen, dit zal eind juni zijn..

Dat is leuk Inge! We zijn benieuwd :) Fijne vakantie alvast
  • ingeb Auteur
    Levensgenieter

29 november 2018, 13:50

Tja, jaren later.

Elk jaar geboekt, zelfs 1 jaar, 2x gegaan. Nu alweer voor 2019 geboekt.

Neem all incl, want er is geen supermarkt in hotel of op het eilandje. In hotel geen kookgelegenheid.

Ga smorgens vroeg of smiddags laat naar blue lagoon, dan heb je de drukte niet en geniet je echt.

Neem een bezoek aan het kasteeltje met uitzicht. Super!!

Geniet van de boot, welke je onbeperkt kan nemen.

Hop on hop off bus op gozo is super!!

Verwacht niet heel veel luxe, maar geniet van het mooie uitzicht. Het hotel ligt in een baai en de bungalows hebben ook mooi uitzicht.

Hotel is oud, maar schoon. Geniet van de gedachte, dat dit hotel er al 40 jaar staat. Dagelijkse schoonmaak.

Dus belangrijkste: neem all. incl.!!!!

Geniet van de rust. Na 23.30 uur is de bar dicht. Dus geen overlast van muziek. Maakt mij niet uit, maar dit gemeld voor de klagers van overlast, bla bla bla

Veel plezier, mocht je ooit gaan.

😎😎👍☀🌞🌅🌄🏊🚢🚤🚶

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen