Home

Beantwoord: Gasthof Waldcafé met de bus

4 Reacties
  • puck Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 2

12 februari 2017, 14:17

Wij hebben een busreis geboekt naar Mayerhoven,worden wij bij de acomedatie afgezet
    Gemarkeerd als antwoord: Tessa op 14 februari 2017, 11:18

Hoi Puck, ale je een busreis hebt geboekt naar Gasthof Waldcafé dan wordt je afgezet voor voor Sporthotel Strass (Hauptstrasse 470). Dit is 5 minuutjes lopen van jouw accommodatie. Dit komt waarschijnlijk omdat de bus niet tot Gasthof Waldcafé kan komen. Je vindt deze informatie ook terug op je reisbescheiden. Fijne vakantie!

Bekijk origineel
  • TessaTessa
    Moderator
    Reacties: 2515

13 februari 2017, 12:28

Goedemiddag Puck en welkom op ons forum. Leuk dat je met de bus naar Mayrhofen gaat. Welke accommodatie hebben jullie geboekt? Dan kijk ik het voor je na.
    ~Turn your dreams into reality~
  • puck Auteur
    Nieuwe reiziger

13 februari 2017, 19:56

Wij hebben gasthof waldcafe geboekt
  • TessaTessa Antwoord
    Moderator
    Reacties: 2515

14 februari 2017, 11:18

Hoi Puck, ale je een busreis hebt geboekt naar Gasthof Waldcafé dan wordt je afgezet voor voor Sporthotel Strass (Hauptstrasse 470). Dit is 5 minuutjes lopen van jouw accommodatie. Dit komt waarschijnlijk omdat de bus niet tot Gasthof Waldcafé kan komen. Je vindt deze informatie ook terug op je reisbescheiden. Fijne vakantie!

1 bijlage

~Turn your dreams into reality~
  • puck Auteur
    Nieuwe reiziger

14 februari 2017, 18:45

Heb hier niets van in mijn reisbescheiden die ik tot nu gekregen heb niets kunnen vinden .
    want dan had ik deze vraag niet gesteld
    gr

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen