Home

Beantwoord: Skimateriaal huren nadat booking is gebeurd

1 Reactie
  • tinevanlaer Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 0

    7 januari 2019, 11:36

    We hebben een skireis geboekt, maar zijn vergeten skimateriaal bij te huren. Is dit achteraf nog mogelijk?
    Gemarkeerd als antwoord: Laurab op 8 januari 2019, 16:56

    Goedemiddag,

    Het forum is een openbare site en is helaas niet bedoeld voor vragen over bestaande boekingen, beschikbaarheid, prijzen en offertes. Heb je een vraag over één van deze onderwerpen dan kun je telefonisch contact met ons opnemen via ons telefoonnummer 0900-0290 (maandag- vrijdag 09.00 - 20.00 uur, zaterdag 10.00 - 17.00 uur) of een e-mail sturen aan info@sunweb.nl

    Met vriendelijke groet,
    Team Webcare Sunweb

    Bekijk origineel
  • LaurabLaurab Antwoord
    Moderator
    Reacties: 37

    8 januari 2019, 16:56

    Goedemiddag,

    Het forum is een openbare site en is helaas niet bedoeld voor vragen over bestaande boekingen, beschikbaarheid, prijzen en offertes. Heb je een vraag over één van deze onderwerpen dan kun je telefonisch contact met ons opnemen via ons telefoonnummer 0900-0290 (maandag- vrijdag 09.00 - 20.00 uur, zaterdag 10.00 - 17.00 uur) of een e-mail sturen aan info@sunweb.nl

    Met vriendelijke groet,
    Team Webcare Sunweb

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen