Home

Beantwoord: Prijs verandering vanaf 1/12 voor boeking ibiza?

2 Reacties
  • stevenb Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

1 december 2018, 15:11

Wij kwamen gisterenavond toevallig op de site van Subweb terecht en zagen daar een reis die naar onze wens was (Ibiza grand palladium palace). Omdat het al laat was besloten wij dit vandaag verder te bekijken en eventueel boeken, maar nu zagen we dat de kinderen plots tov gisterenavond de volle pot betalen. Is er één of andere actie afgelopen vanaf vandaag of is het een bug? Gisteren stond er geen speciale actie of timing van actie bij vermeld.
    Gemarkeerd als antwoord: NaomiS. op 1 december 2018, 15:27

Goedemiddag Steven en welkom op ons Forum!

Ik geef je graag toelichting op de prijzen die op de website staan.

Je hebt gezien dat de prijzen per dag kunnen wisselen. Dit lijkt voor jou misschien willekeur, ik leg het daarom ook graag uit.
    De wisselende prijzen hebben te maken met de vraag van de klant naar een bepaalde bestemming of accommodatie en de voorraad die wij op dat moment hebben. Sunweb speelt daar op in.

Wat betekent dit?
    De prijzen liggen niet vast voor een heel seizoen, zoals dit jaren geleden nog wel het geval was. Als je jouw vakantie hebt geboekt, ligt de reissom vast. Deze kan niet meer wijzigen, niet naar boven en niet naar beneden.

Fijn weekend :D

Bekijk origineel
  • NaomiS.NaomiS. Antwoord
    Moderator
    Reacties: 50

1 december 2018, 15:27

Goedemiddag Steven en welkom op ons Forum!

Ik geef je graag toelichting op de prijzen die op de website staan.

Je hebt gezien dat de prijzen per dag kunnen wisselen. Dit lijkt voor jou misschien willekeur, ik leg het daarom ook graag uit.
    De wisselende prijzen hebben te maken met de vraag van de klant naar een bepaalde bestemming of accommodatie en de voorraad die wij op dat moment hebben. Sunweb speelt daar op in.

Wat betekent dit?
    De prijzen liggen niet vast voor een heel seizoen, zoals dit jaren geleden nog wel het geval was. Als je jouw vakantie hebt geboekt, ligt de reissom vast. Deze kan niet meer wijzigen, niet naar boven en niet naar beneden.

Fijn weekend :D
  • stevenb Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

1 december 2018, 15:58

Met andere woorden: omdat we hier gisteren een aantal keer op klikten, is het vandaag plots 1000 euro duurder. Geen subweb voor ons dus.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen