Home

Wat zijn eigenlijk de mooiste plekjes aan de Algarve?

2 Reacties
  • WietskeWietske Auteur
    Community Manager
    Reacties: 22

27 januari 2014, 12:11

Brede zandstranden, kleine ingesloten baaitjes, hoge kliffen en een rotsachtige kustlijn; dat is waar de adembenemende kust van de Algarve bekend om staat. Na een kort bezoekje van drie dagen aan Albufeira wist ik al meteen dat ik hier nog eens terug moest komen. Niet alleen voor de kannen witte sangria die ik hier dronk en de lekkerste kip piri piri die ik ooit geproefd heb, maar vooral door de mooie stranden die ik hier zag. Een scootertochtje langs de kust bracht me naar uitzichtpunten, waar ik de mooiste baaien en stranden zag.

Tijd dus voor wat onderzoek! Wat zijn eigenlijk de mooiste plekjes aan de Algarve? Lees het blog van Anne De vijf mooiste plekjes in de Algarve of deel jouw tips en ervaringen hieronder.
    Life is what happens to you while you're busy making other plans
  • wnd
    Rondreiziger
    Reacties: 80

27 januari 2014, 19:48

Ook ik ben verliefd op de Algarve!
    Het is er prachtig en je hebt voor ieder wat wils. Je kan de drukte op zoeken of genieten van de rust en het prachtige landschap en kustlijn.

Binnen 2a3 uur zit je in het prachtige Sevilla en/of Lissabon.

Fantastische hotels/appartementen:

• Nieuw, mooi en geweldig familie hotel. Mooi wellness center, veel faciliteiten voor kids en een overheerlijk all-inclusive buffet! Family Suite Resort Alvor Baia 4 sterren
    • Midden in het centrum van Praia da rocha maar toch rustig gelegen. Op loop afstand van het strand. Suitehotel Da Rocha
    • Rustig gelegen, prachtig mooi complex, Honeymoon proof, restaurant met overheeeeeeerlijke gerechten Aparthotel Monte Santo Resort 5 sterren
    • rustig gelegen familie complex met prachtige appartementen EN bij Sunweb inclusief autohuur Monte da Quinta Suites
    • Leuk voor jonge stellen of voor families die de rust graag opzoeken. Nieuw modern hotel naast een natuurgebied gelegen. Prachtige kamers met Heerlijke bedden! Hotel Vidamar Algarve
    • Midden in het prachtige oude centrum van Albufeira. Zwembad met uitzicht over de prachtige kustlijn en met een liftje naar beneden en je staat op het mooie strand. Rocamar Exclusive Hotel & Spa
    • op loopafstand van de 'Strip' van Albufeira. Rustig gelegen appartementen, netjes en goed verzorgd. Klein complex en aardig personeel Appartementen Natura Algarve Club
  • sabinedevossabinedevos
    Reacties: 10

5 februari 2014, 08:58

wnd schreef:

Ook ik ben verliefd op de Algarve!

Super mooie input Wnd! Ik heb je suggesties voor het gemak even klikbaar gemaakt.
    It's not the moments you breathe, it's the moments that take your breath away

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)