Home

Beantwoord: Appartement Santa Margarita: receptie

2 Reacties
  • Mariekee Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 0

11 januari 2017, 20:23

Beste medewerker van Sunweb,

Ik zit er over na te denken om samen met mijn 6 vrienden een 8 daagse vakantie te boeken bij dit appartement. We zijn op 1 na allemaal 18
    jaar en gaan voor het eerst zonder ouders naar het buitenland. Nu maken wij ons een beetje zorgen om het feit dat er geen receptie aanwezig is.
    Neemt Sunweb dan de taak van de receptie dan over? Zoals klachten of problemen kan ik denk ik dan terecht via telefonisch gesprek,
    maar komt er ook een reisleider naar het appartement om de boel af en toe te controleren of niet?

Ik hoop op een snelle reactie!

Met vriendelijke groet,
    Marieke
    Gemarkeerd als antwoord: Tessa op 12 januari 2017, 11:52

Beste Marieke, wat leuk dat je met je vrienden naar Benidorm wilt. Maak je geen zorgen, er is in Appartement Santa Margarita inderdaad geen receptie aanwezig, maar onze reisleidster Ciska is daar om alles voor jullie te regelen. Je kunt ook altijd bij haar terecht voor vragen of voor het boeken van excursies. Komt dus helemaal goed!

Bekijk origineel
  • TessaTessa Antwoord
    Moderator
    Reacties: 2379

12 januari 2017, 11:52

Beste Marieke, wat leuk dat je met je vrienden naar Benidorm wilt. Maak je geen zorgen, er is in Appartement Santa Margarita inderdaad geen receptie aanwezig, maar onze reisleidster Ciska is daar om alles voor jullie te regelen. Je kunt ook altijd bij haar terecht voor vragen of voor het boeken van excursies. Komt dus helemaal goed!
    ~Not all those who wander are lost~
  • anneke.pultrum
    Levensgenieter
    Reacties: 8

31 maart 2017, 11:35

ik ben ook in dit appartement geweest met mijn vriendin. 2010.
    ik wil je melden dat je aan Ciska een hele goede reisleidster hebt. ze lijkt vind ik op Brigitte Kaandorp. qua gezicht.
    ze lost problemen meteen op. onze airco blaaste warme lucht. in plaats van koude. het zweet brak me uit. de eerste avond dat we er waren. de volgende dag heb ik het probleem bij Ciska verteld. en ze belde meteen. toen we weer in het appartement waren. was het probleem al opgelost. ze gaat mee naar het vliegveld als je weer naar huis gaat. bij de paspoortcontrole. mochten er problemen zijn. zij spreekt vloeiend spaans. leuke meid.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)