Home

Beantwoord: Hotel Riviera / koelkastje

4 Reacties
  • paddy Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 2

15 juli 2018, 00:10

hallo allemaal

ik ga naar hotel riviera in santa susanna
    nu heb ik een vraag kan je bij dit hotel een koelkastje huren i.v.m.
    dat ik diabetes patient ben en ik insuline ampullen bij me heb die koel moeten blijven .
    Gemarkeerd als antwoord: Marinda op 16 juli 2018, 18:31

Hi Paddy,

Leuk dat je naar Santa Susanna gaat! Wij kunnen voor je navragen of er een koelkastje op de kamer geplaatst kan worden ivm medische redenen. Wil je contact opnemen met ons contact center?
    Zij gaan dit dan voor je navragen.

Groetjes Marinda

Bekijk origineel
    jamie*jamie
  • MarindaMarinda Antwoord
    Moderator
    Reacties: 684

16 juli 2018, 18:31

Hi Paddy,

Leuk dat je naar Santa Susanna gaat! Wij kunnen voor je navragen of er een koelkastje op de kamer geplaatst kan worden ivm medische redenen. Wil je contact opnemen met ons contact center?
    Zij gaan dit dan voor je navragen.

Groetjes Marinda
    Voor vakanties zijn twee recepten die succes verzekeren, ze moeten helemaal anders zijn dan anders, of precies als altijd.
  • paddy Auteur
    Nieuwe reiziger

19 juli 2018, 15:22

hoi marinda mijn tour operator heeft al contact met het hotel gehad en ze kunnen niks voor me betekenen weten jullie misschien waar ik daar een koelkastje kan huren
    m.v.g.
    paddy
    jamie*jamie
  • paddy Auteur
    Nieuwe reiziger

19 juli 2018, 15:23

paddy schreef:

hoi marinda mijn tour operator heeft al contact met het hotel gehad en ze kunnen niks voor me betekenen weten jullie misschien waar ik daar een koelkastje kan huren
    m.v.g.
    paddy

jamie*jamie
  • Joya
    Globetrotter
    Reacties: 929

20 juli 2018, 14:29

Hallo Paddy,

Misschien kun je via de touroperator dit hotel nog omboeken naar bijvoorbeeld Hotel Indalo Park in Santa Susanna? Daar kun je als gast een koelkastje huren bij standaard kamers en bij premium kamers is dit inbegrepen.

Is omboeken niet meer mogelijk, kun je het hotel een email schrijven en vragen of je medicatie in een van hun koelkasten mag worden bewaard. Dit wordt wel vaker gedaan.

Wil je het hotel niet mailen vooraf, kun je het bij het inchecken regelen via de receptie. Er is geen hotel die dat niet goed vindt als het om dit soort medicatie en de gezondheid van hun gasten gaat.

Alvast een fijne vakantie, het komt vast wel goed.
    groetjes van Joya :cool:

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen