Home

Beantwoord: Borg autohuur vanaf de luchthaven Madeira

1 Reactie
  • isabelleteunissen Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 0

8 januari 2019, 15:47

Wij willen graag een auto huren voor 10 dagen in Madeira in augustus 2019. In de huurvoorwaarden op jullie website staat bij de waarborg: niet van toepassing. In de voorwaarden van Sunny Cars staat dat het mogelijk is om te huren zonder waarborg ( ́No deposit ́). Ik vroeg mij af of dit ook geldt als wij nu een auto bijboeken? Zijn wij dan allrisk verzekerd, zonder eigen risico en borg? Betalen wij dan alleen de prijs die jullie website vermeldt? Ik neem aan dat een credit card dan niet nodig is. Ik hoor het graag!:D
    Gemarkeerd als antwoord: Laurab op 8 januari 2019, 17:02

Goedemiddag Isabelle,

Wat leuk dat jullie misschien een auto willen huren!

Er is inderdaad geen waarborg van toepassing bij deze bestemming, ook niet als je de huurauto nu bij boekt.

Je bent hier dan Allrisk voor verzekerd. Schade aan glas-banden-bodem of dak (GBBD) van de huurauto is gedekt via de all-in huursom van Sunny Cars. Je betaald dan inderdaad alleen de prijs van de huurauto zelf. Een creditcard is niet nodig.

Met vriendelijke groet,
    Team Webcare Sunweb

Bekijk origineel
  • LaurabLaurab Antwoord
    Moderator
    Reacties: 37

8 januari 2019, 17:02

Goedemiddag Isabelle,

Wat leuk dat jullie misschien een auto willen huren!

Er is inderdaad geen waarborg van toepassing bij deze bestemming, ook niet als je de huurauto nu bij boekt.

Je bent hier dan Allrisk voor verzekerd. Schade aan glas-banden-bodem of dak (GBBD) van de huurauto is gedekt via de all-in huursom van Sunny Cars. Je betaald dan inderdaad alleen de prijs van de huurauto zelf. Een creditcard is niet nodig.

Met vriendelijke groet,
    Team Webcare Sunweb

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen