Home

Vraag: Extra dagen bijboeken

4 Reacties
  • Anouktenhoeve2000 Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

28 augustus 2018, 11:27

Hallo,

24 augustus zijn wij vertrokken vanuit Amsterdam richting Malgrat de Mar, deze vakantie hebben wij geboekt voor 9 dagen, dus gaan aankomende zaterdag weer terug. Alleen hierover heb ik nog een vraag. Zouden wij voor deze vakantie nu nog 2 a 3 dagen extra bijboeken? . Hoe gaat dit dan in zijn werking en qua vlucht en verblijf. Alvast bedankt

Groet; Anouk
  • Vixxie
    Rondreiziger
    Reacties: 72

28 augustus 2018, 14:24

Contact opnemen met Sunweb.. niet via deze site doen..

Haal ook je reserveringsnummer eraf..
  • Anouktenhoeve2000 Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

28 augustus 2018, 14:35

Hoe bewerk ik dit? Of verwijder ik dit??
  • Joya
    Globetrotter
    Reacties: 940

28 augustus 2018, 14:46

Hoi Anouk,

Ik ben niet van Sunweb maar weet wel dat je bij vragen over bestaande boekingen altijd persoonlijk contact moet opnemen. Het forum is alleen bestemd voor het uitwisselen van tips tussen vakantiegasten en algemene vragen aan een Sunweb moderator.

Helaas kun je een bericht alleen maar kort na plaatsing bewerken via een knopje rechts boven je bericht. Je kunt het bovendien alleen zelf bewerken zolang niemand anders er een berichtje onder heeft geplaatst. :(

Je kunt dus het beste een moderator van Sunweb vragen of zij je privacy-gevoelige info (reserveringsnummer) kunnen veranderen in xxxxxxx of willen wissen.

Groetjes van Joya :cool:
  • KioraKiora
    Moderator
    Reacties: 126

28 augustus 2018, 15:21

Beste Anouk,

Het forum is een openbare site en is hierdoor helaas niet bedoeld voor vragen over bestaande boekingen. Als je dit nogmaals met ons wilt bespreken dan adviseer ik je om telefonisch of per mail contact met ons op te nemen.

Het forum is een openbare site en is helaas niet bedoeld voor vragen over bestaande boekingen, beschikbaarheid, prijzen en offertes. Heb je een vraag over één van deze onderwerpen dan kun je telefonisch contact met ons opnemen via ons telefoonnummer 0900-0290 (70 c per gesprek, maandag- vrijdag 09.00 - 20.00 uur en zaterdag 10.00 - 17.00 uur) of een e-mail sturen aan info@sunweb.nl onder vermelding van het boekingsnummer.
    ~ Live your life by a compass, not a clock

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen