Home

Beantwoord: KLACHT

2 Reacties
  • jo118 Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

26 oktober 2018, 17:58

Met Sunweb op vakantie doe het NIET.
    Boek beter een goedkope bingoreis aangezien Sunweb met grote regelmaat veel overboekingen doet (6 kamers op 1 vlucht) om.andere hotels vol te krijgen. Dit zijn zeker geen betere locaties. Aan compensatie en oplossingen doet Sunweb niet mee. Inmiddels proberen wij al 6 weken discussie te voeren om tot een oplossing te komen maar Sunweb is hier niet thuis voor. Ze vegen problemen van tafel en houden hun klanten aan het lijntje. DUS BOEK JE WEL VEDIENDE VAKANTIE NIET BIJ SUNWEB, ZIJ VERPESTEN JE VAKANTIE GRUWELIJK
    Gemarkeerd als antwoord: Jolienh op 26 oktober 2018, 19:20

Beste jo118,

Ten eerste wil ik graag vooropstellen dat ik het heel erg vervelend en jammer vind dat jij dit zo ervaart.

Het forum is een openbare site en is helaas niet bedoeld voor vragen over bestaande boekingen, beschikbaarheid, prijzen en offertes. Heb je een klacht dan adviseer ik je, om contact op te nemen met onze afdeling Customer Support.

Met vriendelijke groet,
    Team Webcare Sunweb

Bekijk origineel
  • JolienhJolienh Antwoord
    Moderator
    Reacties: 13

26 oktober 2018, 19:20

Beste jo118,

Ten eerste wil ik graag vooropstellen dat ik het heel erg vervelend en jammer vind dat jij dit zo ervaart.

Het forum is een openbare site en is helaas niet bedoeld voor vragen over bestaande boekingen, beschikbaarheid, prijzen en offertes. Heb je een klacht dan adviseer ik je, om contact op te nemen met onze afdeling Customer Support.

Met vriendelijke groet,
    Team Webcare Sunweb
  • jo118 Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

26 oktober 2018, 21:13

Beetje jammer he dat deze al 6 weken alles van tafel schuiven.
    Inmiddels jurist ingeschaleld jullie willen niet tot oplossing komen en afd customer is niet bereikbaar voor ons. Maar prima als het zo moet zet ik socialmedia vol

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen