Home

Beantwoord: Ma'am toepassing

1 Reactie
  • Gineke Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 0

6 oktober 2018, 11:43

Ma'am stat vergeet do moet zijn coenradusRooij ,Graag aanpassen krijgen Telefonica geen doorkomen ,Stan constant15 minutes in de wacht niet goed voor ons portemonnee ,ik heb allen iPad graag weer per post en mai ,kan geen uitdraai maken ,bvb dank Fam Droog
    Gemarkeerd als antwoord: op 6 oktober 2018, 15:41

Goedemiddag Gineke en welkom op ons forum!

Helaas is ons forum geen plek voor het bespreken van boekingen of wijzigingen. Als het telefonisch niet lukt om dit te wijzigen kun je een mail sturen naar info@sunweb.nl. Ik zal het bericht met jouw boekingsnummer verwijderen, want deze staat nu openbaar.

Fijne dag nog!

Bekijk origineel
  • Antwoord
    Reacties: 0

6 oktober 2018, 15:41

Goedemiddag Gineke en welkom op ons forum!

Helaas is ons forum geen plek voor het bespreken van boekingen of wijzigingen. Als het telefonisch niet lukt om dit te wijzigen kun je een mail sturen naar info@sunweb.nl. Ik zal het bericht met jouw boekingsnummer verwijderen, want deze staat nu openbaar.

Fijne dag nog!

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen