Home

Beantwoord: Oktober

3 Reacties
  • Jacq1973 Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

13 september 2017, 14:14

Hallo, zie verschillende leuke hotels, maar kunnen geboekt worden vanaf november? Wij willen graag rond 20 oktober gaan,is dat mogelijk
    Gemarkeerd als antwoord: Kim. op 13 september 2017, 14:37

Goedemiddag Jacq,

Leuk dat je interesse hebt om via ons de vakantie te boeken!

Ik raad aan om eerst jouw vertrekdatum te selecteren op onze website. Het kan zijn dat andere accommodaties vol zitten waardoor het niet mogelijk is om deze te boeken op jouw gewenste vertrekdatum.

Neem eens een kijkje via onze zoek & boek functie. Als je hier de vertrekdatum en meerdere wensen invult aan de linkerkant zoals de afstanden of faciliteiten krijg je alleen vakanties eruit die beschikbaar zijn en voldoen aan jouw wensen.

Groetjes Kim

Bekijk origineel
  • Kim.Kim. Antwoord
    Moderator
    Reacties: 169

13 september 2017, 14:37

Goedemiddag Jacq,

Ik raad aan om eerst jouw vertrekdatum te selecteren op onze website. Het kan zijn dat andere accommodaties vol zitten waardoor het niet mogelijk is om deze te boeken op jouw gewenste vertrekdatum.

Neem eens een kijkje via onze zoek & boek functie. Als je hier de vertrekdatum en meerdere wensen invult aan de linkerkant zoals de afstanden of faciliteiten krijg je alleen vakanties eruit die beschikbaar zijn en voldoen aan jouw wensen.

Groetjes Kim
  • Jacq1973 Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

13 september 2017, 14:43

Kim. schreef:

Goedemiddag Jacq,

Groetjes Kim

Ik heb dat gedaan zoals jij zegt, maar kan voor Kaapverdië de maand oktober niet aanklikken, de lijst start met november
  • Kim.Kim.
    Moderator
    Reacties: 169

13 september 2017, 15:00

Wij bieden Kaapverdië inderdaad aan vanaf November. Mocht je er online niet uitkomen kan je telefonisch contact met ons opnemen via ons telefoonnummer 0900-0290 (maandag- vrijdag 09.00 - 20.00 uur, zaterdag 10.00 - 17.00 uur) of een e-mail sturen aan info@sunweb.nl. Groetjes Kim

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)