Home

Vraag: Prijswijiging tijdens het boeken.

6 Reacties
  • Stickyingrid Auteur
    Levensgenieter
    Reacties: 5

4 januari 2019, 14:44

Tijdens het boeken van een reis naar suite hotel fariones playa op Lanzarote wijzigt ineens de prijs met bijna 1200 euro.

Teleurgesteld.
  • Stickyingrid Auteur
    Levensgenieter

4 januari 2019, 14:50

1 bijlage

• Stickyingrid Auteur
    Levensgenieter

4 januari 2019, 14:51

1 bijlage

• Stickyingrid Auteur
    Levensgenieter

4 januari 2019, 14:53

En dit was ineens de prijs.

1 bijlage

• JolienhJolienh
    Moderator
    Reacties: 21

4 januari 2019, 16:04

Goedemiddag Stickyingrid,

Sinds de lancering van onze nieuwe website gaat er soms helaas wat mis met de prijzen. Dit heeft te maken met een bug in het systeem. We zijn hiervan op de hoogte en werken er hard aan om dit te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.

De prijs die je vindt in Stap 2 van het boekingsproces in 'Prijsoverzicht' is leidend. Ik raad u dan ook aan om hier (vrijblijvend) een kijkje te nemen.

Ik wens je nog een prettige dag toe!
  • Stickyingrid Auteur
    Levensgenieter

4 januari 2019, 16:17

Tsja leuk, maar was al in stap 3. En bedacht dat ik wel een privé transfer toch wilde en deed dus stapjes terug pas het aan en de prijs is gewijzigd.

He;aas heb ik geen print screens van stap 2 en 3
  • Stickyingrid Auteur
    Levensgenieter

4 januari 2019, 16:19

[quote=Jolienh]Goedemiddag Stickyingrid,

Sinds de lancering van onze nieuwe website gaat er soms helaas wat mis met de prijzen. Dit heeft te maken met een bug in het systeem. We zijn hiervan op de hoogte en werken er hard aan om dit te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.

De prijs die je vindt in Stap 2 van het boekingsproces in 'Prijsoverzicht' is leidend. Ik raad u dan ook aan om hier (vrijblijvend) een kijkje te nemen.

Helaas ik was dus al in stap 3 en bedacht mij om toch een privé transfer te nemen.

Stappen terug en vooruit. En de prijs was gewijzigd.
    Had ik dat maar niet gedaan dan was de prijs blijven staan.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen