Home

Beantwoord: Stoelreservering

1 Reactie
  • Larissavdp Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

    2 mei 2017, 20:07

    Ik heb vanmiddag een vakantie geboekt, ik vertrek maandag.
    Nu staat er dat ik stoelreservering kan doen bij transavia.. maar dat lukte me voor geen meter.
    Ik krijg steeds een foutcode..
    Wat doe ik fout?
    Gemarkeerd als antwoord: op 3 mei 2017, 11:33

    Beste Larissa,

    Leuk dat je maandag op vakantie gaat! Het forum is een openbare site en is helaas niet bedoeld voor vragen over bestaande boekingen. De stoelreservering is een service van Transavia zelf. Ik raad aan om contact met hun op te nemen via 0900 0737 (1 euro per gesprek) of neem een kijkje op de volgende website; https://www.transavia.com/nl-NL/service/klantenservice/. Groetjes, Kim

    Bekijk origineel
  • Antwoord
    Reacties: 0

    3 mei 2017, 11:33

    Beste Larissa,

    Leuk dat je maandag op vakantie gaat! Het forum is een openbare site en is helaas niet bedoeld voor vragen over bestaande boekingen. De stoelreservering is een service van Transavia zelf. Ik raad aan om contact met hun op te nemen via 0900 0737 (1 euro per gesprek) of neem een kijkje op de volgende website; https://www.transavia.com/nl-NL/service/klantenservice/. Groetjes, Kim

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen