Home

Beantwoord: Stoelreservering SunExpress

2 Reacties
  • DvdK Auteur
    Levensgenieter
    Reacties: 5

5 november 2018, 11:44

Hallo, ik heb de link gevonden om een stoel te reserveren voor SunExpress naar Turkije. Nu is mij niet echt duidelijk of ik dit nu al kan doen of pas 2/3 weken voor vertrek? We vliegen met 3 kinderen dus is het voor ons wel belangrijk dat we bij elkaar zitten. Groetjes:D
    Gemarkeerd als antwoord: Kiora op 5 november 2018, 16:06

Goedemiddag,

Welkom op ons forum!
    Niet voor alle vluchten is het mogelijk om een stoelreservering te maken.
    Bij de vluchten waarbij dit wel mogelijk is kun je dit vanaf 2 weken voor vertrek.

Als jij al een boeking hebt en hier meer informatie over wilt, kun je telefonisch contact met ons opnemen via 0900-0290.
    Dit omdat het forum een openbare website en hier geen boekingsdetails besproken worden.

Fijne dag!

Bekijk origineel
  • KioraKiora Antwoord
    Moderator
    Reacties: 125

5 november 2018, 16:06

Goedemiddag,

Welkom op ons forum!
    Niet voor alle vluchten is het mogelijk om een stoelreservering te maken.
    Bij de vluchten waarbij dit wel mogelijk is kun je dit vanaf 2 weken voor vertrek.

Als jij al een boeking hebt en hier meer informatie over wilt, kun je telefonisch contact met ons opnemen via 0900-0290.
    Dit omdat het forum een openbare website en hier geen boekingsdetails besproken worden.

Fijne dag!
    ~ Live your life by a compass, not a clock
  • Vixxie
    Rondreiziger
    Reacties: 70

7 november 2018, 11:56

Wij hebben afgelopen zomer gevlogen met Sunexpress. Stoelen van te voren gereserveerd.
    Let met inchecken goed op dat je de juiste stoelen krijgt. Wij kregen op de heenvlucht niet onze gereserveerde stoelen..

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen