Home

Beantwoord: Vakantie met ov voor 1persoon en betaalbaar

1 Reactie
  • kagertje Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 0

6 januari 2019, 09:35

Heb geen auto wil aankomst ov
    Gemarkeerd als antwoord: Laurab op 8 januari 2019, 16:49

Goedemiddag,

Ik begrijp niet helemaal wat je hiermee bedoeld.

Wij bieden vliegreizen aan vanaf verschillende luchthavens. Deze zijn in principe goed te bereiken met het ov.
    Als tip kan ik je meegeven de app 9292 te downloaden. Hiermee kun je jouw route naar de luchthaven gemakkelijk uitstippelen.

Alle vakanties die wij aanbieden voor 1 persoon kun je bekijken via de volgende link:
    www.sunweb.nl/vakantie/zoeken?Participants[0][0]=1988-03-20&sort=Price&Allocation=1&nResults=10

Ik heb de volgorde ingesteld op de goedkoopste prijs, zodat je deze als eerst kunt bekijken. In de tabel aan de linkerkant kun je jouw voorkeuren invullen voor een specifieker zoekresultaat.

Namens Sunweb wens ik je nog een prettige dag!

Met vriendelijke groet,
    Team Webcare Sunweb

Bekijk origineel
  • LaurabLaurab Antwoord
    Moderator
    Reacties: 37

8 januari 2019, 16:49

Goedemiddag,

Ik begrijp niet helemaal wat je hiermee bedoeld.

Wij bieden vliegreizen aan vanaf verschillende luchthavens. Deze zijn in principe goed te bereiken met het ov.
    Als tip kan ik je meegeven de app 9292 te downloaden. Hiermee kun je jouw route naar de luchthaven gemakkelijk uitstippelen.

Alle vakanties die wij aanbieden voor 1 persoon kun je bekijken via de volgende link:
    www.sunweb.nl/vakantie/zoeken?Participants[0][0]=1988-03-20&sort=Price&Allocation=1&nResults=10

Ik heb de volgorde ingesteld op de goedkoopste prijs, zodat je deze als eerst kunt bekijken. In de tabel aan de linkerkant kun je jouw voorkeuren invullen voor een specifieker zoekresultaat.

Namens Sunweb wens ik je nog een prettige dag!

Met vriendelijke groet,
    Team Webcare Sunweb

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen