Home

Beantwoord: Ervaringen Tunesie

9 Reacties
  • sabine.vdnieuwenhof Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

24 mei 2013, 18:10

Hallo, ik heb een mooi hotel gezien in Tunesië. Het enige wat me een beetje tegenhoud is dat ik niet goed weet hoe het land is
    en of je er veel leuke excursies kunt doen. Het hotel wat mij aanspreekt ligt vlakbij monastir.
    Is het land een beetje te vergelijken met de sfeer van turkije?

Mvg, Sabine.
    Gemarkeerd als antwoord: op 27 mei 2013, 16:31

Ik begrijp dat je dit navraagt Sabine. Zelf ben ik november 2012 naar Tunesie geweest. Uit mijn eigen ervaring kan ik aangeven dat Tunesie een erg leuk land is waar je veel kunt doen en zien!

Neem eens een kijkje op ons blog over Tunesie: http://blog.sunweb.nl/blog/2013/04/29/tunesie-smeltkroes-van-comfort-en-mystiek/. Hier kan je de ervaring lezen van mijn collega Tessa.

Jouw vraag verplaats ik naar het Tunesie forum. Zo kunnen andere reizigers dit ook lezen.

Bekijk origineel
  • dick.beusekamp
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 2

24 mei 2013, 23:19

nog niet gratis
  • agnes.weijers
    Levensgenieter
    Reacties: 21

25 mei 2013, 19:36

Hallo Sabine. Ik heb een link voor je waar je veel informatie kunt vinden of je vraag ook kunt stellen. Een kennis van mij is net terug uit Sousse en de vakantiegangers zijn ver te zoeken.
    Ik ben er zelf 2x geweest maar zou er nu niet heen gaan.

http://tunesie.startpagina.nl/prikbord/

groetjes Agnes.
  • Antwoord
    Reacties: 0

27 mei 2013, 16:31

Ik begrijp dat je dit navraagt Sabine. Zelf ben ik november 2012 naar Tunesie geweest. Uit mijn eigen ervaring kan ik aangeven dat Tunesie een erg leuk land is waar je veel kunt doen en zien!

Neem eens een kijkje op ons blog over Tunesie: http://blog.sunweb.nl/blog/2013/04/29/tunesie-smeltkroes-van-comfort-en-mystiek/. Hier kan je de ervaring lezen van mijn collega Tessa.

Jouw vraag verplaats ik naar het Tunesie forum. Zo kunnen andere reizigers dit ook lezen.
  • hettie52
    Nieuwe reiziger

27 mei 2013, 19:22

Hallo Sabine,

Ik ben er inmiddels 5 x geweest.....mooi land....vind Sousse het mooist.
    Bij de anderen zit je vaak op een resort en zie je verder niks van Tunesie zelf.
  • shelly.weyers
    Levensgenieter
    Reacties: 7

29 mei 2013, 11:47

Hoi. Ik ben twee keer in Tunesie geweest. Port el Kantaoui en Soussen. deze zomer ga ik naar Hammamet. Port el kantaoui vind ik tot nu toe nog de mooiste plaats met gezellige jachthaven. Excursies naar de sahara.je kan er verschillende boottochten maken. Aqualand in Port el kantaoui( niet veel bijzonders vergeleken bij spanje)Kermis port el kantaoui. Sousse vond ik minder leuk.
  • sabinesteinvoort
    Nieuwe reiziger

29 mei 2013, 17:14

ik ben al een paar keer geweest en kan je vertellen, het is een heerlijk land, met geen stenen, schelpen of andere dingen op het strand, erg lekker warm water in de zee, en het eten is overheerlijk, wel aan te raden overal brood tussendoor erbij te eten, ivm diarree. Ikzelf heb in Hammamet, Le Paradise Palace, gezeten. Heerlijk, fijn schoon en prachtig groot hotel met super lekker eten en drinken, niets op aan te merken, en ideaal voor de kinderen, al heb ik er zelf geen meer zo klein. Echt een aanrader, en wat betreft het geld, erg goedkoop voor all in, nog geen 1200 euro voor 15 dagen met zijn tweeën. Veel plezier daar. Wij gaan nu naar Djerba, alles verkennen ben benieuwd.
    Sabine Steinvoort Vriesen
  • nancy.klompcrazyfordolls
    Nieuwe reiziger

12 juni 2013, 12:22

Hallo Sabine,

Wij gaan nu voor de 8e keer naar Tunesië en geloof mij dat doen we niet als er niets aan is.
    Persoonlijk vind ik Port el Kantoui en Hammamet Jasmine het mooist. En ook de excursie naar Tunis en het blauwe dorp vond ik mooi. Dit jaar gaan we weer en willen de excursie naar Karouan maken.

Ik wens je vast een fijne vakantie!
  • raymondnijenhuis
    Nieuwe reiziger

15 juli 2013, 22:44

sabinesteinvoort schreef:

ik ben al een paar keer geweest en kan je vertellen, het is een heerlijk land, met geen stenen, schelpen of andere dingen op het strand, erg lekker warm water in de zee, en het eten is overheerlijk, wel aan te raden overal brood tussendoor erbij te eten, ivm diarree. Ikzelf heb in Hammamet, Le Paradise Palace, gezeten. Heerlijk, fijn schoon en prachtig groot hotel met super lekker eten en drinken, niets op aan te merken, en ideaal voor de kinderen, al heb ik er zelf geen meer zo klein. Echt een aanrader, en wat betreft het geld, erg goedkoop voor all in, nog geen 1200 euro voor 15 dagen met zijn tweeën. Veel plezier daar. Wij gaan nu naar Djerba, alles verkennen ben benieuwd.

Als je terug bent wil ik graag weten hoe Djerba bevallen is en in welk hotel je geweest bent.
    Ik ben van plan om hier ook naar toe te gaan.
    Ray
  • hetty.goosen.7
    Levensgenieter
    Reacties: 5

26 juli 2013, 22:25

Ik kom al 23 jaar in Tunesië, voor mij is het mijn 2e vaderland,
    was getrouwd met een Tunesiër en kom nog steeds ieder
    jaar bij mijn schoonfamilie.
    Vriendelijk volk, heerlijk eten en genoeg te zien en te doen.
    Een aanrader dus.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen