Home

Beantwoord: Autohuur Antalya -Lara

5 Reacties
  • arjanb41 Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

12 maart 2014, 10:42

Hallo,

Wij gaan in de meivakantie een week naar Antalya-Lara. Omdat in de omgeving van Antalya redelijk wat historische bezeinswaardigheden zijn zouden wij eventueel een dag een auto willen huren. Zijn er mensen die ervaring hiermee hebben en zoja hoe en waar hebben jullie de auto geboekt/gehuurd.

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes,

Arjan
    Gemarkeerd als antwoord: chantal op 12 maart 2014, 15:29

Ondanks dat ik bekend ben in Turkije heb ik hier navraag over gedaan. De Reisleiding ter plaatse geeft de volgende reactie:

Ik raad het zeker aan.
    Turkije kent grote afstanden en je ziet het meeste als je een auto hebt.
    Je kunt dan bijvoorbeeld de watervallen van Antalya bekijken zoals; Duden Watervallen in de stad maar ook de Kursunlu waterval die in een prachtig natuurgebied ligt.
    Ook kun je dan gemakkelijk het Taurusgebergte in rijden waar je het echte leven van de Turken kunt zien.
    Antieke steden zoals Perge en Side kun je dan makkelijk bereiken.

Zelf vond ik het auto rijden in Turkije geweldig.
    Wanneer je dit voor het eerst doet is het even wennen omdat er minder regels zijn.
    Bijvoorbeeld toeteren als je iemand in haalt (gewoon om te waarschuwen dat je langs gaat rijden) of groot licht geven als je voorbij je voorganger wilt gaan.
    Dit heb je echter snel onder de knie. En je kunt altijd veilig rechts blijven rijden.

Verder is er maar 1 snelweg die langs de hele Turkse Riviera loopt.
    Het is dus absoluut niet moeilijk om de weg te vinden.
    Deze weg gaat van Kemer naar Antalya (Lara), Side, naar Alanya en nog verder.

Ik hoop dat deze informatie je een beetje een idee geeft wat je ter plaatse te wachten staat.

De auto kan je overigens huren bij onze Reisleiding ter plaatse;)

Bekijk origineel
  • chantalchantal Antwoord
    Moderator
    Reacties: 723

12 maart 2014, 15:29

Ondanks dat ik bekend ben in Turkije heb ik hier navraag over gedaan. De Reisleiding ter plaatse geeft de volgende reactie:

Ik raad het zeker aan.
    Turkije kent grote afstanden en je ziet het meeste als je een auto hebt.
    Je kunt dan bijvoorbeeld de watervallen van Antalya bekijken zoals; Duden Watervallen in de stad maar ook de Kursunlu waterval die in een prachtig natuurgebied ligt.
    Ook kun je dan gemakkelijk het Taurusgebergte in rijden waar je het echte leven van de Turken kunt zien.
    Antieke steden zoals Perge en Side kun je dan makkelijk bereiken.

Zelf vond ik het auto rijden in Turkije geweldig.
    Wanneer je dit voor het eerst doet is het even wennen omdat er minder regels zijn.
    Bijvoorbeeld toeteren als je iemand in haalt (gewoon om te waarschuwen dat je langs gaat rijden) of groot licht geven als je voorbij je voorganger wilt gaan.
    Dit heb je echter snel onder de knie. En je kunt altijd veilig rechts blijven rijden.

Verder is er maar 1 snelweg die langs de hele Turkse Riviera loopt.
    Het is dus absoluut niet moeilijk om de weg te vinden.
    Deze weg gaat van Kemer naar Antalya (Lara), Side, naar Alanya en nog verder.

Ik hoop dat deze informatie je een beetje een idee geeft wat je ter plaatse te wachten staat.

De auto kan je overigens huren bij onze Reisleiding ter plaatse;)
    Herinner je gister, droom over morgen, maar leef vandaag.
  • U.tairov
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 2

4 februari 2016, 13:10

Yuce rent a car antalya!

Ik raad je aan om gebruik te maken van Yuce rent a car. Wij gaan in maart voor 10 dagen naar Antalya. Ik ben al een aantal jaren klant bij Yuce en moet eerlijk zijn, ben er zeer tevreden met de service en auto's. Ik heb een laatst een 2015 model Linea gekregen en zal deze dit jaar ook gaan huren

Zeer vriendelijke medewerkers en een top service raad het ook zeer zeker aan!

Voor contact;

http://www.yucerentacar.net/de
  • faleztransfer
    Nieuwe reiziger

12 november 2016, 11:34

I can offer you a falez transfer company. We would like to offer you a transporter which is a company that makes the transfer work for the fee that you will give to rent a car.
    http://www.faleztransfer.com/
  • milano01
    Nieuwe reiziger

20 januari 2018, 12:42

hallo ik zag dat je in maart antalya boezoekt wij gaan ook in maart hoe is de weer daar dan
    op het internet kom ik der niet uit krijjg verschillende weer temp.
  • TessaTessa
    Moderator
    Reacties: 2515

20 januari 2018, 16:57

milano01 schreef:

hallo ik zag dat je in maart antalya boezoekt wij gaan ook in maart hoe is de weer daar dan
    op het internet kom ik der niet uit krijjg verschillende weer temp.

De gemiddelde temperatuur in Antalya eind februari is 12 graden ongeveer. Het is dus niet zo heel erg warm daar. Daarom biedt Sunweb Turkije ook niet aan als winterzonbestemming.
    ~Turn your dreams into reality~

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen