Home

Beantwoord: Hotel Club Kastalia: spa en sauna faciliteiten

4 Reacties
  • Rosalie.Meijer Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

13 augustus 2017, 09:16

Ik heb net dit hotel geboekt voor 15 dagen. Kan iemand mij vertellen hoe de Spa en de Sauna faciliteiten zijn van dit hotel.
    Wat zijn b.v de prijzen voor een hamam?
    Gemarkeerd als antwoord: Kim. op 16 augustus 2017, 16:28

Hoi Rosalie,

Wij hebben een reactie gekregen van de accommodatie.

De spa heeft verschillende behandelingen.

De prijzen variëren tussen de 50 euro per persoon voor 70 minuten en 155 euro voor een vip behandeling. Ter plaatse kan je natuurlijk de behandelingen bijboeken!

Groetjes Kim

Bekijk origineel
  • Kim.Kim.
    Moderator
    Reacties: 131

14 augustus 2017, 14:11

Hoi Rosalie,

Welkom op ons forum!

Leuk dat je via ons geboekt hebt naar Club Kastalia . Ik ga dit voor je navragen! Zodra wij een reactie hebben nemen wij contact met je op Rosalie :-). Groetjes Kim
  • Kim.Kim. Antwoord
    Moderator

16 augustus 2017, 16:28

Hoi Rosalie,

Wij hebben een reactie gekregen van de accommodatie.

De spa heeft verschillende behandelingen.

De prijzen variëren tussen de 50 euro per persoon voor 70 minuten en 155 euro voor een vip behandeling. Ter plaatse kan je natuurlijk de behandelingen bijboeken!

Groetjes Kim
  • Rosalie.Meijer Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

17 augustus 2017, 09:05

Hi Kim, Hartstikke bedankt voor het uitzoeken. Ik ga samen met een vriendin op vakantie en wij zijn gek op massages enzo....
    Denk je dat het mogelijk is om over de prijs te onderhandelen als we meerdere behandelingen nemen of liggen de prijzen echt vast?

groetjes Roos
  • Kim.Kim.
    Moderator

17 augustus 2017, 14:46

Rosalie.Meijer schreef:

Hi Kim, Hartstikke bedankt voor het uitzoeken. Ik ga samen met een vriendin op vakantie en wij zijn gek op massages enzo....
    Denk je dat het mogelijk is om over de prijs te onderhandelen als we meerdere behandelingen nemen of liggen de prijzen echt vast?

groetjes Roos

Hoi Roos,

Haha proberen kan altijd! Ik durf niet te zeggen bij het hotel hoe ze hiermee omgaan.. Ik zou het zeker proberen!

Geniet ervan hé Rosalie:D.

Groetjes Kim

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)