Home

Beantwoord: Hotel Mendos: verzorging

3 Reacties
  • Jackie117 Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

17 juni 2017, 20:00

Ik vind het prettig zelf te bepalen waar/wat/hoe laat ik eet. Hotels bieden beperkte mogelijkheden. Heb minder goede ervaringen met hotel-eten.
    Gemarkeerd als antwoord: Tessa op 19 juni 2017, 12:47

Betse Jackie, wat leuk dat je interesse hebt in Hotel Mendos. Je kunt in dit hotel alleen verblijven op basis van halfpension. De verzorgingsmogelijkheden kun je altijd terugvinden op onze website onder het kopje verzorging.

Bekijk origineel
  • TessaTessa Antwoord
    Moderator
    Reacties: 2347

19 juni 2017, 12:47

Betse Jackie, wat leuk dat je interesse hebt in Hotel Mendos. Je kunt in dit hotel alleen verblijven op basis van halfpension. De verzorgingsmogelijkheden kun je altijd terugvinden op onze website onder het kopje verzorging.
    ~Not all those who wander are lost~
  • Jackie117 Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

19 juni 2017, 18:50

Tessa schreef:

Hi Tessa, dank voor je antwoord! Heb in mei in het hotel ernaast gezeten, Rosary beach en daar slechte ervaringen gehad. Ik laat m'n vakantie niet verpesten, maar zou niet opnieuw daar (Rosary) willen verblijven... Ben dus op zoek naar een alternatief in Calis, maar dan wel op basis van logies ontbijt. Ik zie geen andere opties bij sunweb, klopt dat?
  • TessaTessa
    Moderator
    Reacties: 2347

20 juni 2017, 12:27

In Fethiye bieden we 4 accommodaties aan, maar geen enkele is op basis van logies inderdaad.

Hotel Hillside Beach Club = volpension
    Hotel Rosary Beach = logies ontbijt
    Hotel Rebin Beach = halfpension
    Hotel Mendos = halfpension
    ~Not all those who wander are lost~

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)