Home

Beantwoord: Mogelijkheden kamer met 5 personen

4 Reacties
    jeroen.bierman.1979 Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

3 november 2013, 21:35

Hallo,

Ik wil graag een vakantie boeken naar Turkije. Dit wil ik gaan doen in de meivakantie vertrek het liefst 26 april voor twee weken.

Ik heb een gezin met drie kinderen van 8, 5 en 2 jaar oud bij vertrek volgend jaar april.

Ik heb gemerkt dat er niet veel hotels kamer bieden voor 5 personen.

Kan iemand mij tips geven over hotels.

Groetjes Bierman
    Gemarkeerd als antwoord: Sylvana op 4 november 2013, 12:54

Leuk dat je naar Turkije wilt gaan Jeroen! Je kunt in deze periode alleen 8 dagen of 15 dagen gaan. Op 26 april 2013 zijn er voor 8 dagen geen vluchtplaatsen meer. Voor 27 april nog wel. Ik kan je zelf deze hotels aanraden voor 8 dagen:

Hotel Titan Garden

Hotel Eftalia Resort

My Home Resort

Voor de beschikbaarheid en prijzen kun je kijken op onze website. Natuurlijk kun je ook een offerte aanvragen via de mail ( indo@sunweb.nl) of telefonisch ( 0900-0290).

Veel plezier verder op ons forum!

Mochten er nog reizigers zijn met leuke tips, laat ze dan hier achter!

Bekijk origineel
    Sylvana Moderator
    Reacties: 1601

4 november 2013, 12:54

Leuk dat je naar Turkije wilt gaan Jeroen! Je kunt in deze periode alleen 8 dagen of 15 dagen gaan. Op 26 april 2013 zijn er voor 8 dagen geen vluchtplaatsen meer. Voor 27 april nog wel. Ik kan je zelf deze hotels aanraden voor 8 dagen:

Hotel Titan Garden

Hotel Eftalia Resort

My Home Resort

Voor de beschikbaarheid en prijzen kun je kijken op onze website. Natuurlijk kun je ook een offerte aanvragen via de mail ( indo@sunweb.nl) of telefonisch ( 0900-0290).

Travel is the only thing you can buy that makes you richer
    jeroen.bierman.1979 Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

5 november 2013, 19:16

Hallo wij zijn alleen geinteresseerd in de reisduur van 15 dagen. Al deze hotels liggen in Alanya. De plaats Alanya is op zich geen probleem en de hotels zien er ook leuk uit, maar met drie kleine kinderen zien we erg op, omdat we dit al een keer gedaan hebben, tegen de lange bus reis. Er staat 2 uur voor, maar dat is in de praktijk zeker niet waar en moet je eerder denken aan 3 tot 3 en half uur. Want je gaat toch vaak nog heel veel hotels af en aan voordat je op bestemming bent.

Er is een vliegveld in de buurt van Alanya, maar daar vliegen jullie blijkbaar nog niet op. Dus zijn er nog andere optie elders in Turkije?

Groetjes

Jeroen Bierman

Sylvana schreef:

Hotel Titan Garden

Hotel Eftalia Resort

My Home Resort

• chantal Moderator
    Reacties: 752

6 november 2013, 11:56

Hoi Jeroen,

Goed dat je dit aangeeft. Ik begrijp dat de transfertijd naar Alanya lang duurt als je reist met 3 kleine kinderen.

Wij vliegen voor de Turkse Riviera alleen op Antalya. Ik heb de volgende hotels gevonden waar je met 5 personen in mag:

Hotel Miracle Resort

Hotel Saturn Palace Resort

Tip: ga naar de website en vul je reisgezelschap in aan de linkerkant. Daarna klik je op zoek&boek en vul jouw wensen in.

Succes!
    Herinner je gister, droom over morgen, maar leef vandaag.
  • jose.rijkers.3 Nieuwe reiziger
    Reacties: 2

13 november 2013, 11:35

Grand Zaman Garden in Alanya, superhotel voor een leuke prijs.
    Mijn ervaring is dat de busreis niet langer duurt dan 2 uur. Wij vliegen wel altijd vanaf Eindhoven. Meestal is het zo dat we daar een klein busje krijgen en dan ben je er zo.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)