Home

waar zitten (bijna) geen Russen in Turkije?

11 Reacties
  • marionm Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 4

17 december 2013, 10:28

Wij willen in de zomer van 2014 naar Turkije en willen graag weten waar de minste Russen zitten? Wie kent de volgende hotels?Kusadassi Hotel Vera Santa Maria, Kusadassi Atlantique Holiday Club,Marmaris Hotel Pasa Beach, en Marmaris Halici Semera.
    Alvast bedankt.
  • Kloekje
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 3

17 december 2013, 14:44

Wij hebben in Icmeler, vlakbij marmaris, in een hotel gezeten. Weet de naam niet meer, maar het was met sunweb. Geen Rus gezien daar.
  • Kloekje
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 3

17 december 2013, 14:47

Weet het weer: hotel l'Etoile Beach.
  • cellavie
    Levensgenieter
    Reacties: 19

17 december 2013, 15:39

Ik ben niet bekend met bovenstaande hotels maar ik heb ook nog wat tips voor je:

Hotel Saturn Palace
    Hotel Titanic Resort
    Hotel Villa Side Residence
    Hotel Meryan
    Hotel Panorama
    Hotel Boulevard
    Hotel My Home Resort

Hier verblijven in verhouding weinig Russen. Je vindt hier vooral Duitsers, Scandinaviers, Nederlanders en Belgen.
  • marionm Auteur
    Nieuwe reiziger

18 december 2013, 08:53

Bedankt voor jullie reactie. My home resort spreekt mijn zoon erg aan vanwege het voetbalveld en de oliebollen:0). Maar ik dacht dat juist in Alanya veel russen zijn? Is de transfer vanaf de luchthaven lang?
  • Reacties: 0

18 december 2013, 12:36

Hoi Marion, per hotel verschilt het wel of er veel Russen komen of juist niet. Hotel Alaiye Resort is ook leuk voor kinderen en hier komen bijna geen Russen. Dit hotel ligt tegenover My Home Resort.

De transfertijd vanaf Antalya naar Alanya is bijna 2 uur. Het duurt wel even maar dan heb je ook wat;)
    Het is in iedergeval zeker de moeite waard.

Tip: lees ook andere berichten over Alanya op ons forum.
  • Timothy
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 16

18 december 2013, 12:46

Hane Family Resort Primasol zitten voornamelijk Duitsers en Nederlanders.
  • marionm Auteur
    Nieuwe reiziger

18 december 2013, 15:13

Helaas is door medische redenen 2 uur te lang voor mij om met de bus te reizen. Is er niets bij kusadassi in de buurt? Ik las dat daar de transfer tijd 90 minuten is. Bedankt hoor.
  • Reacties: 0

18 december 2013, 16:32

In Kusadasi kan ik je Hotel Tusan Beach Resort aanraden.

Hotel Miracle Resort ligt in Lara en heeft een hele korte transfertijd. Dit hotel komen veel Europeanen en geen Russen. Wat kleinschaliger is bij voorbeeld Hotel Ramada Resort Lara.

• mascha.ruilmiep
    Nieuwe reiziger

3 februari 2015, 10:46

Je kunt nu toch vliegen op gazipasa? dat is veel dichter bij Alanya. Wij doen dit nu ook voor het eerst. Tot nu toe altijd op Antalya gevlogen. Ben benieuwd naar de reistijd nu. Omdat wij net achter Alanya in een hotel zitten was de reistijd met de bus voor ons vrijwel altijd 3 uur!!!
  • Yannickk
    Levensgenieter
    Reacties: 13

11 februari 2015, 19:19

mascha.ruilmiep schreef:

Je kunt nu toch vliegen op gazipasa? dat is veel dichter bij Alanya. Wij doen dit nu ook voor het eerst. Tot nu toe altijd op Antalya gevlogen. Ben benieuwd naar de reistijd nu. Omdat wij net achter Alanya in een hotel zitten was de reistijd met de bus voor ons vrijwel altijd 3 uur!!!

Hi Mascha,

Als je naar Alanya moet, dan is Gazipasa beter. Ook is het veel kleiner t.o.v. Antalya, waardoor het inchecken veel sneller gaat. Alleen is het aantal vluchten naar Gazipasa wat beperkt.
  • 1234abcd
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

10 oktober 2018, 14:48

wil graag op vakantie naar turkije aankomende zomer vakantie 2019 waar zitten de minste russen welke plekken of hotels die mensen zijn niet echt leuk voor je vakantie

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen