Home

Beantwoord: aanbetaling

3 Reacties
  • lizzy en louis botter Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 4

9 oktober 2018, 13:08

Belachelijke nieuwe regel: aanbetaling voor volgend jaar zomer is 30%. Er wordt door Sunweb gesuggereerd dat de accomodatie dat verlangt. Dus alle accomodaties doen dat volgens sunweb. Heb even een belrondje gemaakt. Je krijgt bij andere reisorganisaties nu vroegboeking, niet bij Sunweb. Ook geldt er nog 15% aanbetaling en zelfs helemaal geen aanbetaling. Ik vind het een dure grap, ik krijg geen rente en Sunweb spekt zijn zakken wel heel erg.
    Gemarkeerd als antwoord: JohnnoB op 10 oktober 2018, 09:42

Goedemorgen Lizzy en Louis,

De aanbetaling is inderdaad gestegen naar 30%, dit is inderdaad omdat veel accommodaties meer zekerheid willen. Daarnaast is er per accommodatie contractueel afgesloten of er vroegboekkorting gerekend wordt. Op onze website kun je ook een selectie maken op vakanties met vroegboekkortingen: https://zon.sunweb.nl/zoeken.aspx?N=64.

Namens Sunweb nog een fijne dag gewenst!

Bekijk origineel
  • wil.nipius
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 2

9 oktober 2018, 16:51

Ik ben ook benieuwd, reis al jaren sunweb, ook geen vroegboekkorting hoe zit dat
  • JohnnoBJohnnoB Antwoord
    Moderator
    Reacties: 14

10 oktober 2018, 09:42

Goedemorgen Lizzy en Louis,

De aanbetaling is inderdaad gestegen naar 30%, dit is inderdaad omdat veel accommodaties meer zekerheid willen. Daarnaast is er per accommodatie contractueel afgesloten of er vroegboekkorting gerekend wordt. Op onze website kun je ook een selectie maken op vakanties met vroegboekkortingen: https://zon.sunweb.nl/zoeken.aspx?N=64.

Namens Sunweb nog een fijne dag gewenst!
  • lizzy en louis botter Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 4

10 oktober 2018, 10:03

Goedemorgen,

Er werd een antwoord gegeven voordat ik de accomodatie vertelde. Bovendien is dit een accomodatie die al lang van te voren vol zit. Heeft daar m.i. niks mee te maken. Als je daartegenover stelt dat er velen aanbieders zijn waar je niet eens een aanbetaling bij hoeft te doen is Sunweb wel heel verkeerd bezig.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen