Home

Beantwoord: Geen vraag maar een dankje wel aan Chantal

2 Reacties
  • reneegypte Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 3

17 september 2018, 17:26

Bij deze bedankt voor het oplossen van de bij boeking van de assistentie.
    Rene
    Gemarkeerd als antwoord: Ilaisa op 18 september 2018, 12:08

Beste reneegypte,

Bedankt voor jouw compliment. Ik zal dit doorsturen naar de desbetreffende collega.

Het forum is een openbare site en is helaas niet bedoeld voor vragen over bestaande boekingen, beschikbaarheid, prijzen en offertes. Heb je een vraag over één van deze onderwerpen dan kun je telefonisch contact met ons opnemen via ons telefoonnummer 0900-0290 (maandag- vrijdag 09.00 - 20.00 uur, zaterdag 10.00 - 17.00 uur) of een e-mail sturen aan info@sunweb.nl

Nog een prettige dag!

Bekijk origineel
  • reneegypte Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 3

17 september 2018, 17:36

Toch nog even een kleine korrektie . Ik zie nu dat er voor boeking nr 3544813 wel een voorkeur is gekomen, en dat is goed. Maar ik zie dat jullie kan traplopen hebben vermeld, DIT IS NIET JUIST.
    Het hele problem is dat de heer en mevrouw geen lange avstanden kunnen lopen en geen trappen.
    Ze henne dus beiden hulp nodig tot aan het vliegtuig en uit het vliegtuig op Schiphol en in Marsa Alam. Kunt U dit AUB korrigeren zodat ze na het inchecken verder geholpen worden met rolstoelen tot in het vliegtuig. In marsa Alam ook met rolstoelen geholpen worden tot aan de taxi. het zelfde op de terug reis.
    MvG
    Rene
  • IlaisaIlaisa Antwoord
    Moderator
    Reacties: 30

18 september 2018, 12:08

Beste reneegypte,

Bedankt voor jouw compliment. Ik zal dit doorsturen naar de desbetreffende collega.

Het forum is een openbare site en is helaas niet bedoeld voor vragen over bestaande boekingen, beschikbaarheid, prijzen en offertes. Heb je een vraag over één van deze onderwerpen dan kun je telefonisch contact met ons opnemen via ons telefoonnummer 0900-0290 (maandag- vrijdag 09.00 - 20.00 uur, zaterdag 10.00 - 17.00 uur) of een e-mail sturen aan info@sunweb.nl

Nog een prettige dag!

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen