Home

Beantwoord: Gegarandeerd zon eind september/ begin oktober

4 Reacties
  • Femelia Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

15 januari 2015, 12:22

Waar is het eind september begin oktober gegarandeerd mooi weer (strandvakantie)? Liefst op zo kort mogelijke vliegafstand ivm jonge kinderen!
    Gemarkeerd als antwoord: Marlous op 15 januari 2015, 16:20

Hi Femelia.

Zuid-Spanje is inderdaad een erg goede optie. Uiteraard is het weer rond die tijd op de Canarische Eilanden ook heerlijk, echter is dit ongeveer 4,5 tot 5 uur vliegen. Ditzelfde geldt voor Kaapverdië en Egypte.

Ik ga ervan uit dat je iets leuks kan vinden voor Zuid-Spanje. Als wij jou kunnen helpen met zoeken dan adviseer ik jou even een mailtje te sturen naar info@sunweb.nl of met ons te bellen via 0900-0290 :cool:.

Bekijk origineel
  • Joya
    Globetrotter
    Reacties: 938

15 januari 2015, 12:43

Zelf heb ik hele goede ervaringen rond die periode (en zelfs nog in december) met Zuid Spanje. Vliegen op de luchthaven Málaga is ongeveer 3 uur (max). Als je een accommodatie uitzoekt in een plaats vlakbij Málaga, heb je ook nog eens een korte transfertijd. ;-)

Turkije (vluchtduur ongeveer 3.45 uur) is ook prima te doen in die periode, lekker weer maar niet té warm. Ga je in dat geval naar Antalya(Lara of Kundu), is de transfertijd eveneens kort wat erg fijn is natuurlijk als je met kinderen reist.
  • Femelia Auteur
    Nieuwe reiziger
    Reacties: 1

15 januari 2015, 12:59

Super! Dankjewel!!!
    Ik ga zoeken
  • Joya
    Globetrotter
    Reacties: 938

15 januari 2015, 14:31

Graag gedaan. ;-) Mocht je wat leuks hebben gevonden en nog vragen hebben, is het forum ook altijd handig.

Veel succes met de voorbereiding/het zoeken!

Femelia schreef:

Super! Dankjewel!!!
    Ik ga zoeken

• Marlous Antwoord
    Globetrotter
    Reacties: 344

15 januari 2015, 16:20

Hi Femelia.

Zuid-Spanje is inderdaad een erg goede optie. Uiteraard is het weer rond die tijd op de Canarische Eilanden ook heerlijk, echter is dit ongeveer 4,5 tot 5 uur vliegen. Ditzelfde geldt voor Kaapverdië en Egypte.

Ik ga ervan uit dat je iets leuks kan vinden voor Zuid-Spanje. Als wij jou kunnen helpen met zoeken dan adviseer ik jou even een mailtje te sturen naar info@sunweb.nl of met ons te bellen via 0900-0290 :cool:.
    Mensen zijn veel vrolijker als ze op vakantie gaan

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen